Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Ευρωπαικη επιτροπη ανταγωνισμου αρχισε να ενοχλειτε για την ''κρατικη βοηθεια'' των 45 εκ που θα δωσει το κρατος στην εταιρια.Λετε να γινει κατι σαν την Malev? :roll:

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/532314

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Λόγω της τρίωρης στάσης εργασίας θα επηρεαστούν oι πτήσεις:
:arrow: Η πτήση CY425 Θεσσαλονίκη-Λάρνακα αντί στις 12.25 θα αναχωρήσει στις 13.00
:arrow: H πτήση CY323 Αθήνα –Λάρνακα αντί στις 11.30 θα αναχωρήσει στις 13.00
:arrow: Oι πτήσεις CY620 Αθήνα- Θεσσαλονίκη που θα αναχωρούσε στις 10.40 καθώς και η πτήση CY621 Θεσσαλονίκη –Αθήνα που θα αναχωρούσε στις 9.55 ακυρώνονται. Οι επιβάτες που επηρεάζονται θα αναχωρήσουν με τις επόμενες πτήσεις των Κυπριακών Αερογραμμών (CY624 και CY625).

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Mόλις ένας μήνας πέρασε από τις 19 Σεπτεμβρίου, όταν οι Κυπριακές Αερογραμμές εξήγγειλαν την έναρξη τεσσάρων νέων εσωτερικών δρομολογίων στην Ελλάδα. Ωστόσο, η εξαγγελία και μόνο ήταν αρκετή για να καταγραφούν ήδη γύρω στις 20.000 κρατήσεις. Ο λόγος για τα δρομολόγια Αθήνας-Ηρακλείου, Αθήνας-Ρόδου, Ηρακλείου-Θεσσαλονίκης και Ρόδου-Θεσσαλονίκης.
Aκους κομισιον σου φωναζουν οτι εχει παρει ειδη πολυ μεγαλο μεριδιο απο την ελληνικη αγορα... :twisted:

http://www.philenews.com/el-gr/New-Home ... ros-ellada

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Να ρωτήσω κάτι αφελές*? Το συμφέρον της CY σε σχέση με τη συγχώνευση (ή όπως αλλιώς το πούνε) των ΟΑ3 ποίο είναι? Υπέρ ή κατά? Υπάρχει κάποια εκτίμηση για το θέμα αυτό?

* :twisted:
 
Θα αγοράσουν και τις ΚΑ μετά και θα κάνουν έναν ενιαίο αερομεταφορές για Ελλάδα και Κύπρο......
 
Στις 28 Οκτωβρη τα δυο Α320 που χρειαζονται για τις πτησεις στην Ελλαδα αναχωρουν απο την Λαρνακα το ενα για Θεσσαλονικη ως CYP0004 στις 3.15 και το αλλο για Ηρακλειο στις 4.05 ως CYP0006.
http://cyprusair.com/448,0,0,0,2-Arriva ... tatus.aspx
 
Απο την αυριανη απεργια επηρεαζονται οι εξης πτησεις:

Η πτήση CY312 Λάρνακα – Αθήνα θα αναχωρήσει στις 12.30 (αντί στις 10.40). Η πτήση CY426 Λάρνακα-Θεσσαλονίκη θα αναχωρήσει στις 12.30 (αντί στις 11.00). Η πτήση CY 427 Θεσσαλονίκη-Λάρνακα θα αναχωρήσει στις 15.20 (αντί στις 14.00).

Επίσης, τέσσερις πτήσεις σε εσωτερικά δρομολόγια της Ελλάδας ακυρώνονται. Πρόκειται για τις πτήσεις CY 620 Αθήνα Θεσσαλονίκη και CY621 Θεσσαλονίκη Αθήνα των οποίων οι επιβάτες θα ταξιδέψουν προς τους ίδιους προορισμούς με τις επόμενες πτήσεις CY624 και CY623 αντίστοιχα.

Ακυρώνονται, επίσης, οι πτήσεις CY633 Ηράκλειο –Θεσσαλονίκη και η CY634 Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο, των οποίων οι επηρεαζόμενοι επιβάτες θα ταξιδέψουν στους ίδιους προορισμούς με τις πτήσεις CY 633 και CY634 την επόμενη ημέρα 7 Νοεμβρίου. Η εσωτερική πτήση CY627 Αθήνα – Ηράκλειο θα αναχωρήσει στις 15.00 (αντί στις 10.40) και η πτήση CY631 Αθήνα – Ρόδος στις 08.25 (αντί στις 11.35).

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Συνέντευξη παραχώρησε ο Κος Σταύρου σε τοπική εφημερίδα, δυστυχώς δεν επιτρέπει το copypaste η ιστοσελίδα ώστε να παραθέσω το πιό ενδιαφέρον κομμάτι περί fair play. :twisted:

:arrow: http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=20467&catID=18&pubID=1
 
Κατατέθηκε στη Βουλή το σχέδιο διάσωσης του οίκου Air France-KLM

''..Το σχέδιο αυτό, που κατατέθηκε την Πέμπτη το απόγευμα στη Βουλή και θα αρχίσει να συζητείται από βδομάδας ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επιτροπής Οικονομικών, προνοεί την αποξένωση σημαντικών και νευραλγικών τμημάτων της εταιρείας όπως επίσης και τον πλεονασμό πέραν των 400 υπαλλήλων από τα υφιστάμενα περίπου 1.000 μέλη του προσωπικού..''

'..Όπως έγκυρα πληροφορείται ο «Φ», ο συμβουλευτικός οίκος Air France-KLM, ανάμεσα σε αλλά εισηγείται την αποξένωση από την εταιρεία του Τμήματος Τροφοδοσίας όπως επίσης και του Τμήματος Μηχανικών. Ως γνωστό, ένα άλλο σημαντικό τμήμα, αυτό της Εξυπηρέτησης Εδάφους, αποξενώθηκε από τις Κ.Α. με βάση τις πρόνοιες προηγούμενου σχεδίου ανασυγκρότησης πριν από λίγα μόλις χρόνια. Τα δυο τμήματα που οι ξένοι εμπειρογνώμονες εισηγούνται να εκποιηθούν κρίνεται ότι έχουν πολύ υψηλό κόστος λειτουργίας και πενιχρή έως ανύπαρκτη κερδοφορία..''

''..Όπως ρητά αναφέρεται στη συνοδευτική επιστολή, που υπογράφει ο πρόεδρος του Δ.Σ. των Κ.Α., Σταύρος Σταύρου, η οποία και κατατέθηκε μαζί με το σχέδιο την Πέμπτη στη Βουλή, μέσα από μια σειρά μέτρα που αφορούν τόσο ενέργειες που αυξάνουν τα έσοδα της εταιρείας όσο και με ενέργειες που μειώνουν τα έξοδά της προνοείται ότι τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του σχεδίου οι Κ.Α. θα κλείσουν τη χρονιά με ζημιά €4.345.000..''

'..Η εταιρεία καθίσταται κερδοφόρα από το δεύτερο χρόνο εφαρμογής του σχεδίου με κέρδη της τάξης των €1.729.000. και τα κέρδη θα αυξάνονται κάθε χρόνο, με αποτέλεσμα η αναμενομένη κερδοφορία στον πέμπτο χρόνο εφαρμογής του σχεδίου να ανέρχεται στα €18.520.000..''

http://www.philenews.com/el-gr/New-Home ... erogrammon
 
Χμμμμ, θα στοιχίσει στον κυπριακό λαό 75 εκατομμύρια το restructure για να έχει κέρδη ~18 εκατομμύρια τον 5ο χρόνο. Κι άντε, καλές οι περικοπές θέσεων εργασίας και απεμπλοκής απο τα διάφορα τμήματα, δεν μας λένε όμως το μέγεθος (στόλος + πτητικό πρόγραμμα) της επόμενης 5ετίας, απο πού δλδ ευελπιστούν να προκύψουν τα κέρδη, να δούμε κι εμείς οι αδαείς αν είναι ρεαλιστικό...
 
Top