Έχουμε κάποια επίσημη απάντηση από την Α3; Μου κάνει μεγάλη εντύπωση μια εταιρεία να κάνει τέτοιο κακό για το όνομά της. Άρνηση επιβίβαση σε άτομο με ειδικές ανάγκες τέτοιες εποχές βλάπτει το image της εταιρείας. Εκτός και εάν έχουν αποφασίσει ότι δεν τους συμφέρει η μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πολλές εταιρείες χρεώνουν αυτές τις υπηρεσίες, γιατί κοστίζουν και σε προσωπικό και σε εξοπλισμό. Πρέπει να έχεις γραφείο εξυπηρέτησης ειδικών αναγκών (όπως είχε η πΟΑ) προσωπικό να ασχολείται με τις μπουκάλες, τα καρότσια. Άσε όταν χρειάζεται να επιβιβάσεις τον επιβάτη με το φορτηγό για τις τροφοδοσίες, χάνεις χρόνο και από το φορτηγό και από την αεροσυνοδό που θα βοηθήσει την επιβίβαση. Αυτά κάποτε η πΟΑ δεν τα χρέωνε μόνο και μόνο για να έχει ένα πρόσωπο φιλικό. Μπορεί μια εταιρεία να ξεκινήσει κάποιο τέτοιο πόλεμο; Μου φαίνεται παράλογο. Θα θεωρούσα λογικό να χρεώσεις ακριβό τέλος για τις υπηρεσίες και να αποθαρήνεις τον επιβάτη παρά να μην επιβιβάσεις τον επιβάτη. Συνήθως οι ξένες εταιρείες στο ΑΤΗ χρεώνανε ένα τσουχτερό τέλος με αποτέλεσμα οι επιβάτες να χρησιμοποιήσουν την πΟΑ που δεν χρέωνε. Συνήθως ο επιβάτης γνωρίζει τι χρειάζεται. Εάν είναι με ΕΚΑΒ, αυτό έχει ενημερώσει την εταιρεία. Είναι πάγιες ενέργειες, και υπάρχουν διαδικασίες να βλέπεις τι χρειάζεται για κάθε πάθηση. Εκτός και εάν ο επιβάτης για να αποφύγει την χρέωση απέκρυψε την ειδική ανάγκη που έχει. Κάτι άλλο θα πρέπει να έγινε και θα ήταν καλό να μας απαντήσει και η εταιρεία.