CSA στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Velerefontis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Velerefontis

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/11/2007
Μηνύματα
372
Likes
252
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Δεν βρηκα καποιο θεμα για την CSA οποτε δημιουργώ εγώ ενα.

Με το ξεκίνημα του winter schedule 2010 σταματάνε οι πτήσεις για Θεσ/νικη( οι οποίες θα επανέλθουν μάλλον για το καλοκαίρι του 2011) και αυξάνονται οι πτήσεις προς Αθήνα

πηγή εδώ : http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/4912173/
 
Κακώς που κόβουν το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, έτσι θα δώσουν βαρύ προβάδισμα στην Alitalia και την Swiss Air, καθώς νομίζω μόνο αυτές απομένουν για να συνδεθούν οι Θεσσαλονικείς με το υπόλοιπο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο. Είναι βέβαια και η επιλογή της Aegean σε ανταπόκριση με τη Lufthansa αλλά οι τιμές των εισιτηρίων δεν συμφέρουν καθόλου. Αν δεν τους πήγαιναν καλά οι πληρότητες ας φρόντιζαν να προσαρμόσουν το ωράριο λιγάκι το οποίο ήταν αίσχος, καθώς η μέση πτήση με ανταπόκριση μέσω Πράγας έιχε 6-7 ώρες αναμονή στο PRG, σε αντίθεση με τις άλλες 2 εταιρείες που έχουν αναμονή 1-2 ώρες το πολύ... Τέλος, θα μπορούσαν να κρατήσουν το δρομολόγιο το χειμώνα για λίγες μέρες, πχ Παρασκευή-Κυριακή-Δευτέρα για τους ταξιδιώτες του Σαββατοκύριακου. Τέλος πάντων, αν δεν ξέρουν να κρατήσουν ένα δρομολόγιο αυτοί θα χάσουν, αντί να κοιτάξουν να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι η βάση τους είναι στο κέντρο της Ευρώπης...

Υ.Γ. Υπάρχει ένα παρόμοιο θέμα "CSA στη Θεσσαλονίκη" αν δεν απατώμαι.
 
niogr":1gasfc4f said:
έτσι θα δώσουν βαρύ προβάδισμα στην Alitalia και την Swiss Air, καθώς νομίζω μόνο αυτές απομένουν για να συνδεθούν οι Θεσσαλονικείς με το υπόλοιπο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο.

+ Austrian Airlines, Malev, British Airways
 
Αν δειτε το λινκ,μπορειτε να καταλάβετε ότι κάτι δεν πάει καλά στην CSA,φεύγει τελείως από την αγορά της Αγγλίας( προφανώς πήρε καλά λεφτά από την πώληση των slots στο LHR),κόβει το Μόναχο και την Κολωνία..Αναδιοργανώνεται λίγο η εταιρία.
 
Μήπως είναι καιρός να μπει η Αιγαίου ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στην αγορά?Αλλά θα μου πείς εδώ δεν έχει από Αθήνα,θα βάλει απο Θεσσαλονίκη?
Πράγα,Βιέννη,Βουδαπέστη έχουν όλο το χρόνο ροή από Θεσσαλονίκη..Ας ανοίξουν τα γκαβά τους επιτέλους!
 
Ε καλά ας μην το παρακανουμε και για την ΑΕ και για την ΟΑ και για την CSA βέβαια έτσι; Δε γνωρίζουμε και όλες τις παραμέτρους. Δεν πιστεύω όλα τα boards να απαρτίζονται από ηλίθιους που δεν καταλαβαίνουν τα προφανή που σκεφτόμαστε εμείς κάνοντας βόλτα στην Αθήνα, Θεσ/νίκη κλπ...
 
Για το MUC οι λόγοι είναι προφανείς, ήταν πολύ εύκολο να βρεις την προσφορά των 99Ε από την LH συχνά, η οποία και πετάει 4 φορές καθημερινά...Και με τρένο δεν παίρνει παραπάνω από 5 ώρες.

Η SKG μαντεύω είναι μια περίπτωση MRS, που είναι επίσης αποκομμένη για το μέγεθος της. Κάτοικοι με μικρότερη αγοραστική δύναμη, προσανατολισμένοι προς την Β.Αφρική. Οι συνδέσεις τη CSA δεν ήταν ακριβότερες από MRS αλλά όλοι πετάν με AF ή LH που τους δίνουν πολλές επιλογές σύνδεσης. Η μια την ημέρα δύσκολα στέκεται και απευθύνεται μάλλον σε φοιτητές που δεν τους νοιάζει αν φτάσουν πρωί, μεσημέρι ή βράδυ. H BA ίσως για υπεραντλαντικές αλλά το παιχνίδι στην Ευρώπη παίζεται από την Α3 μού φαίνεται στο SKG μέσω ΜUC. H CSA επικεντρώνεται σε αεροδρόμια που θα της φέρουν μεγαλύτερο κέρδος αναλογικά όπως η ΑΤΗ. Για LHR δεν ξέρω αλλά δεν θα ήταν έκπληξη νομίζω ο λόγος να είναι οι διάφορες κίτρινες-μπλε και ροζ loco που πετάν στην γειτονιά.
 
Εγω ποτέ δεν καταλαβα γιατι ειχε φαγωθεί τοσο καιρο η Αιγαίου να ανοίξει την Βιέννη ( και μάλιστα την περιόδο που πέταγε και η Skyeurope δηλαδή 4 εταιρείες) και φυσικά να γνωρίσει μια παταγώδη αποτυχία ,με αποτέλεσμα τον άλλο μήνα να καταργεί την πτήση. Γιατί δεν ανοιγει την Πράγα οπού ο μοναδικός παίχτης (CSA) πουλάει πανάκριβα εισιτήρια??? Εγω χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα την Αιγαίου γιά Βιέννη με τελικό προορισμό την Πράγα ( λεωφορειο έξω από το αεροδρόμιο ή τρένο). Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω . Υπάρχει κάποιος που το έχει εξετάσει και έχει κάποια εξήγηση ???

Με την ευκαιρεία αν δεν εχετε πεταξει με CSA τοτε φίλοι μου έχετε χάσει την μοναδική εμπειρεία το πανβρώμικου 737-500 και του απολαυστικού δείπνου που αποτελείται από ένα αισχρό σάντουιτς και μία μπύρα που την πληρώνεις 50 Κορωνες . Σιγά δεν πάτε και στη χώρα της μπύρας !!!
Να και μία φωτό με τη βρώμα , άν διακρίνεται.
 

Attachments

  • CSA 737-500.jpg
    CSA 737-500.jpg
    254,4 KB · Προβολές: 1.804
Δεν είχες ταξιδέψει με το ΟΜ-ASE( 733) της SkyEurope μαλλον...Διαλυμένο,επίσης στο παράθυρο μου μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού κρυστάλλου είχε μέσα μια ψόφια αράχνη( μην ρωτήσεις πως βρέθηκε εκεί) :D
 
Οι τιμές της CSA εκτιμώ οτι ήταν/είναι στα επίπεδα των κρατικών αερομεταφορέων. Ούτε η Malev είναι φτηνότερη αλλά ούτε και British, Lufthansa, Swiss κ.λ.π.
Το καλό με τους Τσέχους είναι οτι υπάρχει και η εναλλακτική μέσω click4sky, κάτι που δεν υπάρχει στους υπόλοιπους.
 
Top