Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
GP707":2195t547 said:
Και σε μας η Air China προσγειώθηκε κανονικά και με το νόμο προχθές από Πεκίνο με την αεροπορική σύνδεση Ελλάδας Κίνας να συνεχίζεται κανονικά!!! :wall:

Η Κίνα ειναι παραγοντας πολυ χαμηλοτερου ρίσκου τη στιγμη αυτη συγκριτικα με τα γυρω μας.
 
Αφού η Ελλάδα ανακοίνωσε 14 μέρες καραντίνα στο σπίτι για όλους που φτάνουν από το εξωτερικό, ποιός θα έρθει πια; Μόλις επέστρεψαν αυτοί που τώρα βρίσκονται στο εξωτερικό, δεν βλέπω να συνεχίζουν.
 
Κλεινει ολα τα αεροδρομια της η Αιγυπτος για 2 εβδομαδες για διεθνης πτησεις.
 
Δηλαδη συγνωμη τα πληρωματα των αεροσκαφων τοτε θα μενουν 14 μερες σπιτι μετα απο μια πτηση εκτος Ελλαδας?
 
Αχέμ...... τα πληρώματα δεν βγαίνουν από το αεροσκάφος
 
Ναι οκ αυτο ειναι το λιγοτερο απο το να ερχονται σε επαφη με 100 επιβατες. No sense. EIther you do it completely or you dont
 
Δεν ξέρω τί ισχύει για τα πληρώματα, ίσως εκεί υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις.

Τα πληρώματα της Α3 κανονικά δεν διανυχτερεύουν στο εξωτερικό, δηλ μάλλον δεν θεωρούνται "αφήξεις εξωτερικού". Παρόμοια, η ξένες εταιρίες φτάνουν στην Ελλάδα και αμέσως επιστρέφουν, χωρίς τα πληρώματα να αφήνουν το αεροσκάφος. Μένουν τα πληρώματα ξένων εταιριών με overnight stop στην Αθήνα. Αλλά πόσες τέτοιες πτήσεις έχει ακόμα;
 
Αναστολή του 85% του πτητικού τους έργου ανακοίνωσαν η Virgin Atlantic και η Norwegian. Η δεύτερη απολύει και το 90% του προσωπικού (και μάλλον αυτό σημαίνει κλείσιμο, αλλά τι προβλέψει πια κανείς τέτοιες μέρες;)
 
Δεν ξέρω αν ισχύει για όλους τους πιλότους της LH, αλλα γνωρίζω από κάποιους ότι πληρώνονται το 30% του κανονικού μισθού τους και πετάνε.. part time
 
Top