Coronavirus και αεροπορία - Εξελίξεις και επιπτώσεις

  • Thread starter Thread starter OveLix
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Email και από τη LH Group, κρατάω τα πιο βασικα

Dear Mr. ,
The spread of the coronavirus these past few days and weeks is affecting the lives of people worldwide and we are all confronted with great challenges. The aviation industry is facing unprecedented difficulties, which is why we have had to continually reduce our flights over the past few weeks. I am aware that in the end we were not always able to offer you the level of service you have come to expect from us. I sincerely apologize for this.

Repatriation flights
Due to the many increased travel restrictions in Europe as well as beyond the European borders, we will only be able to offer a minimal number of flights in the next few weeks. At the moment, we are doing everything we can to bring thousands of people back home who are stranded abroad due to local travel limitations. These past few days we have already carried out numerous repatriation flights and are planning many additional ones in cooperation with respective governments. If you are currently still abroad and would like to come home, please contact your local embassies or foreign offices as quickly as possible.

...
Flexible rebooking options
In these uncertain times, we would like to help our customers by expanding our rebooking options and making them more flexible. You may keep your ticket for a cancelled or future flight without the need to immediately decide on an alternative date for a new flight. The value of your ticket will not expire and you will even get a discount of 50 Euro on your rebooking. You may also rebook to a different destination. This applies to tickets booked through March 31, 2020 and which have a confirmed travel date of no later than December 31, 2020.

If you wish to rebook your flight, you may wait until after your originally scheduled flight date to contact the Lufthansa Group customer service or your travel agent. It is not necessary to contact customer service or a travel agent prior to the original flight date. Please take note that different guidelines apply to Eurowings. You may find further information anytime on our airline websites.

Frequent fliers
We are aware that opportunities to earn status miles are currently limited. Over the course of this year, we will offer accommodating solutions for maintaining your status.
...
Please rest assured that we, the 130,000 employees of the Lufthansa Group, are doing everything in our power to support you in these difficult times.
...
Christina Foerster
Member of the Board of Management
Customer & Corporate Responsibility
 
Και στα Ελληνικά η άνωθεν ανακοίνωση. Όπως διαπιστώνει κανείς, refund δεν συζητιέται. Επανέκδοση, ακόμα και για άλλον προορισμό, χωρίς rebooking fees αλλά με οικονομική επιβάρυνση του επιβάτη αν ο ναύλος είναι ακριβότερος.
Οι βασικές διαφορές από την Α3 είναι ναι μεν η έκπτωση των 50€ αλλά όχι για 12 μήνες (όπως ανακοίνωσε η Aegean) αλλά μόνο ως 31/12/2020 και μάλιστα πρέπει να εκδοθεί το εισιτήριο ως 31/8. Άρα μιλάμε ξεκάθαρα για σαφώς πιο περιοριστικούς όρους.
(τα ανωτέρω θέματα με bold δικά μου)
Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες περιστάσεις που έχουν προκληθεί από την εξάπλωση του κορονοϊού, οι Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Air Dolomiti, αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa ανταποκρίνονται με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή στις ανάγκες των πελατών τους.

Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τις 13 Μαρτίου, οι επιβάτες που έχουν εισιτήρια για ακυρωμένες και υπάρχουσες πτήσεις με τις εταιρείες του Ομίλου μπορούν να κρατήσουν αυτά τα εισιτήρια χωρίς να πρέπει να δεσμευτούν σε νέες ημερομηνία από τώρα. Οι υπάρχουσες κρατήσεις αρχικά θα ακυρωθούν, αλλά τα εισιτήρια και η αξία τους θα συνεχίσουν να ισχύουν και θα μπορούν να επεκταθούν με νέα ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020, ακόμη και για διαφορετικό προορισμό από των αρχικό.
Μέχρι πρότινος, οι επιβάτες θα έπρεπε να ενημερώσουν την αεροπορική εταιρεία για την προτιμώμενη ημερομηνία ταξιδιού έως και την 1η Ιουνίου, ωστόσο η περίοδος αυτή επεκτείνεται κατά ακόμη 12 εβδομάδες έως και τις 31 Αυγούστου 2020. Με την επέκταση αυτή οι αεροπορικές του Ομίλου ανταποκρίνονται στην επιθυμία πολλών επιβατών για πιο ευέλικτες ταξιδιωτικές επιλογές εν μέσω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν.

Επίσης, ο Όμιλος Lufthansa προσφέρει στους επιβάτες έκπτωση ύψους 50 ευρώ με κάθε επανέκδοση. Φυσικά, η απαλλαγή από χρεώσεις επανέκδοσης θα συνεχίσει να ισχύει, ανεξάρτητα από τον ναύλο. Σε περίπτωση που ο ναύλος είναι πιο ακριβός λόγω αλλαγής στον προορισμό, όπως π.χ. σε αλλαγή από short-haul σε long-haul πτήση, αλλαγή στην κατηγορία θέσης ή άλλη παρόμοια αλλαγή, τότε θα πρέπει να καλυφθεί το επιπλέον κόστος, ανεξαρτήτως της έκπτωσης που δίνεται.

Αυτή η πολιτική ισχύει για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και τις 31 Μαρτίου 2020, με επιβεβαιωμένη ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020.

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία λαμβάνει έναν εξαιρετικά μεγάλο αριθμό αιτημάτων στα κέντρα και τα σημεία εξυπηρέτησης της. Εργαζόμαστε αδιάκοπα για να αυξήσουμε τη δυναμικότητα και να καλύψουμε αυτή την ζήτηση. Ωστόσο, ο χρόνος αναμονής παραμένει μεγάλος και η επεξεργασία των αιτημάτων των επιβατών ενδέχεται να καθυστερεί. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι επιβάτες δεν χρειάζεται να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση του Ομίλου πριν από την ημερομηνία ταξιδιού, καθώς η επανέκδοση είναι δυνατή και μετά το πέρας της ημερομηνίας, τόσο από το κέντρο εξυπηρέτησης του Ομίλου όσο και από τα ταξιδιωτικά γραφεία. Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις διευρυμένες επιλογές επανέκδοσης και αυτό-εξυπηρέτησης στην ιστοσελίδα της εκάστοτε εταιρείας σαν εναλλακτική. Η δυνατότητα επανέκδοσης μέσω των ιστοσελίδων των lufthansa.com, swiss.com και austrian.com βρίσκεται υπό ανάπτυξη. Παράλληλα, είναι διαθέσιμες επιλογές online επανέκδοσης χωρίς έκπτωση για βραχυπρόθεσμες επανεκδόσεις.
 
Ευτυχώς που είναι, από ό,τι καταλαβαίνω, δυνατό να γίνει online και η αλλαγή προορισμού και όχι μόνο της ημερομηνίας. Δυστυχώς στην Eurowings γίνεται μόνο αλλαγή ημερομηνίας online. Έχω προσπαθήσει 2-3 φορές να τους πάρω στο τηλ. κέντρο για να αλλάξω και τον προορισμό αλλά μου λέει το ηχογραφημένο να προσπαθήσω για αλλαγή online και δε με συνδέει παρακάτω. :wall:
 
Κύριοι, (άποψή μου είναι) όσοι έχετε εκδώσει εισιτήρια για αυτή την χρονική περίοδο της απαγόρευσης των πτήσεων έχετε εν μέρει δίκιο. Βγάλατε ένα εισιτήριο να πάτε κάπου, κάποτε, για κάποιο σκοπό (δεν έχει σημασία). Τώρα όλα αυτά χάθηκαν και δεν υπάρχει λόγος πραγματοποίησης του ταξιδιού. Έχετε δίκιο διότι αγοράσατε ένα προϊόν και δεν σας το παραδώσανε για τους χ,ψ λόγους. Φυσικό είναι να θέλετε τα χρήματά σας πίσω. Οι Εταιρείες όμως έχουν στα χέρια τους το ζεστό χρήμα που τους δώσατε και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σας το επιστρέψουν (έχουν πάρα πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα). Μπαίνετε λοιπόν στην ΜΟΝΗ εναλλακτική διαδικασία να πάρετε ένα αποδεικτικό καταβολής του συγκεκριμένου ποσού, με την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσετε για να εκδώσετε κάποιο/α άλλο/α εισιτήρια στο μέλλον (με την προϋπόθεση ότι θα μείνει ζωντανή η εταιρεία) Πάρτε το. Σκεφθείτε την περίπτωση που αγοράζοντας ένα κοστούμι (παίρνετε μαζί και μια κάρτα αλλαγής), πάτε στο σπίτι και διαπιστώνετε ότι δεν σας αρέσει ή είναι στενό. Δεν θα πάρετε ποτέ χρήματα πίσω παρά μόνο άλλο προϊόν. Ας ευχηθούμε να βγούμε ζωντανοί, σωματικά, ψυχικά και οικονομικά υγιής από αυτή την πανδημία ????? και θα τα βρούμε. Περάσαμε ήδη δέκα χρόνια μνημονίων, θα περάσουμε και άλλα τόσα αν δεν μας τύχει κάτι άλλο εν το μεταξύ. Καλή δύναμη σε όλους.
 
Και η Swiss στην ίδια πολιτική
https://onemileatatime.com/swiss-flight ... uuax--pgns
και μάλιστα δεν δίνει ούτε voucher. Μόνο rebooking και 50άρικο

Και η TAP τα ίδια με την LH

Άρα τα περί
niogr":nootqwjw said:
Οι μόνοι απατεώνες είναι οι δικοί μας. Και δεν το περίμενα.
Οι κανονικές αεροπορικές στην Ευρώπη όμως δίνουν πίσω τα χρήματα για πτήσεις που ακύρωσαν ή δίνουν voucher με επιπλέον προνόμια κλπ. Εμένα μου δίνουν ένα voucher με έναν σωρό όρους και περιορισμούς που δεν συμφωνώ με κανέναν από αυτούς.
... δεν ισχύουν. Εκτός αν έχω χάσει κάτι
 
Έτσι είναι, μόνο μέχρι τέλος Απριλίου έχω γύρω στα 10 εισιτήρια, με διάφορες εταιρείες, σχεδόν όλες με τουλάχιστον μια ακυρωμένη πτήση. Και είτε αρνούνται την επιστροφή χρημάτων προσφέροντας κάποιου είδους vouchers (ιδιαίτερα στα non flex εισιτήρια), είτε την επιτρέπουν μόνο σύμφωνα με τον ναύλο, και την προειδοποίηση ότι θα περιμένεις μήνες.

Παρόμοια εάν θέλεις να αλλάξεις μόνο την ημερομηνία του ταξιδιού σου (όχι τον προορισμό) σε μεταγενέστερη. Σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ έχεις και αυτή τη εναλλακτική, τώρα όμως σου ζητάνε διαφορά ναύλου. Το προσπάθησα χθες, κι έτσι μου το είπαν.
 
Εγώ πάλι έχω μπλέξει με την Qatar. Έπρεπε να ταξιδέψω για Σύδνευ μέσω Ντόχα στις 15 Μαρτίου με την QR212 που θα έφευγε στις 1 τα μεσάνυχτα και με άμεση ανταπόκριση ( 2 ώρες ) με την QR906 για Σύδνευ.

Μου την ακυρώνουν ( 15 μέρες πιο νωρίς ) και με βάζουν 7 ώρες νωρίτερα στην QR208 που φτάνει στην Ντόχα μεσάνυχτα αλλά η πτήση για Σύδνευ παραμένει η ίδια. Λόγω μεγάλης παραμονής ( 8 ώρες ) στην Ντόχα κλείνω ξενοδοχείο.

Περίπου 2 μέρες πριν την πτήση μου ξανακυρώνουν την πτήση από Αθήνα για Ντόχα, με αόριστη αιτιολογία: Due to Operational Reasons. Μετά από 8 ώρες μου στέλνουν νέο itinerary ότι φεύγω 18 ώρες αργότερα με την QR204 στις 15 Μαρτίου και με νέα ώρα άφιξης στο Σύδνευ στις 7 το βράδυ αντί για 6μιση το πρωί της ίδιας μέρας. Τρελό τρέξιμο να ακυρώσω το ξενοδοχείο για να μην χάσω χρήματα και επίσης να ειδοποιήσω την εργασία μου ότι δεν θα πάω δουλειά την ίδια μέρα.

Έστειλα γραπτώς απαίτηση αποζημίωσης σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ αλλά η Qatar αρνήθηκε επικαλούμενη extraordinary reasons λόγω COVID-19.

Λέω να επιμείνω γιατί δεν υπήρχε πρόβλημα κλεισίματος εναέριου χώρου, ή αεροδρομίων. Φαίνεται ότι απλά ήθελαν να κάνουν συγχώνευση πτήσεων. Πληροφοριακά, η πτήση με Α330-300 ήταν γεμάτη τουλάχιστον 95% στην οικονομική.

Γνώμες, παρακαλώ;; :?: :?:
 
Δύσκολα τα πράγματα αγαπητέ 6circles. Ήδη σήμερα η Emirates ανακοίνωσε αναστολή όλων των επιβατικών της πτήσεων μέχρι τις 25/3 και βλέπουμε, με μειώσεις μισθών για 3 μήνες και άλλα παράπλευρα μέτρα. Δεν το λες και ενθαρρυντικό όταν το ακούς από μία τέτοια εταιρία.
https://aeronewsglobal.com/by-march-25t ... FKXSD01RZI
 
Δεν ξερω αν δεν το διατυπωσες σωστα, αν καταλαβα καλα μεχρι τις 25/3 θα εχουν σταματησει σταδιακα ολες οι πτησεις. Απο 26/3 δεν θα πεταει καμια επιβατικη τους πτηση
 
H Τurkish σταματάει όλες τις διεθνείς πτήσεις από 27 Μαρτιου ως 17 Απριλιου.
Εξαιρούνται πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον, Μοσχα, Αντίς Αμπέμπα, Μόσχα και Χονγκ Κονγκ.
 
Top