Είχα κλείσει εισιτήρια τον Μάιο, για Εδιμβούργο τέλη Οκτωβρίου, business με την έκπτωση sunshine τότε που την έδινε για business. 306 ευρώ συνολικά, και με την προσφορά για διπλάσια μίλια, και σήμερα μου ήρθε mail ακύρωσης
Έδινε δυνατότητα για αλλαγή μέσω τηλεφωνικού κέντρου, ακύρωση ή credit voucher. Το άλλαξα για Μάρτιο 22, γιατί κόψαν νωρίτερα τις πτήσεις τον Οκτώβριο.το mail αναφερόταν σε ακύρωση της πτήσης; Δεν σου έδωσαν την επιλογή για δωρεάν μεταφορά σε άλλη πτήση/ημερομηνία;
Και εγώ έχω την ίδια εντύπωση για χρήση Silver.Νομίζω πως τις προάλλες που ήμουν εκεί, κάποιος έδωσε το κουπόνι (silver) και μπήκε κανονικά.