Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Re: Δρομολόγια Aegean

MerNion":aazivq7u said:
Μαλλον γι αυτο δεν αναφερθηκε πουθενα επαναπατρισμος απο αυτες τις χωρες. Δεν εφεραν κοσμο, εφεραν 5 τονους χλωροκινης για κατασκευη φαρμακων!

:arrow: https://www.sportime.gr/extratime/koino ... is-aegean/

Και από την στάση στα Η.Α.Ε. (Ντουμπάι) φαίνεται οτι παρέλαβαν ιατρικά αναλώσιμα όπως διαβάζουμε σήμερα:

... ιατρικά αναλώσιμα ήρθαν στην Ελλάδα και από τα Αραβικά Εμιράτα μετά από προσωπική παρέμβαση, όπως οι πληροφορίες αναφέρουν, του Πρωθυπουργού προς τον πρίγκηπα των ΗΑΕ.

:arrow: https://www.tovima.gr/2020/03/29/societ ... etagogika/
 
Όπως βλέπουμε στην φωτό, το φορτίο φορτώθηκε πέρα από το αμπάρι και εσωτερικά, πίσω από τις θέσεις 2Α,Β,C μέχρι περίπου και την έξοδο κινδύνου.
 

Attachments

  • kina-koytes.jpg
    kina-koytes.jpg
    243,4 KB · Προβολές: 3.299
Η Aegean τα πάρκαρε όλα στο Βενιζέλος;;;
 
geo13pao":22i8hh5a said:
Όπως βλέπουμε στην φωτό, το φορτίο φορτώθηκε πέρα από το αμπάρι και εσωτερικά, πίσω από τις θέσεις 2Α,Β,C μέχρι περίπου και την έξοδο κινδύνου.
Όταν οι φωτογραφίες που βάζουμε σαν συνημμένα δεν είναι δικές σας, να βάζετε ή την πηγή της φωτογραφίας ή το link.
 
Βλέποντας τις παραπάνω εικόνες με το SX-DND ουσιαστικά σε ρόλο freighter, αναρωτιέμαι αν η Aegean θα μπορούσε να κινηθεί προς μια μικρή αλλαγή του επιχειρησιακού μοντέλου της, δηλαδή να στραφεί σε πτήσεις cargo.

Σαφέστατα υπάρχει ανάγκη προκειμένου η παγκόσμια και εγχώρια εφοδιαστική αλυσίδα να συνεχίσει να λειτουργεί, άρα θα μπορούσε και η Aegean να παίξει τον ρόλο της με το αζημίωτο.
Π.χ τώρα που τα σύνορα προς Αλβανία και Βόρεια Μακεδονία, Τουρκία κλπ έχουν κλείσει, δεν μπορεί να αντικαταστήσει τις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές εμπορευμάτων;
 
Απλά προς ενημέρωση σου, τα σύνορα με τις παραπάνω χώρες που αναφέρεις, έχουν κλείσει μόνο γιά τον κόσμο και όχι γιά την μεταφορά εμπορευμάτων.
 
Επόμενη πτήση για Κίνα σήμερα με το SXDND αν δεν αλλάξει κάτι μέσω Αλματι πάλι και κωδικό πτήσης a34996.
 
Η Aegean επιτέλους κάνει το αυτονόητο, να είναι πιο ελαστικοί οι όροι του credit voucher για τους επιβάτες. Κανονικά θα έπρεπε να δίνει επιπλέον αξία στα credit voucher (πχ +10-20% της αρχικής του αξίας, καλύτερο και πιο συμφέρον από το +50€ της Lufthansa Group) προκειμένου να δελεάσει τους επιβάτες να το προτιμήσουν από την επιστροφή χρημάτων, αντί να παρακρατά παράνομα τα χρήματά τους και να μην τους δίνει την επιλογή επιστροφής χρημάτων η οποία είναι υποχρεωτική από τη νομοθεσία.

Σημαντικές σημειώσεις:
Κάθε Credit Voucher μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από μια κρατήσεις. Εάν η νέα κράτηση είναι υψηλότερης αξίας από την αξία του Credit Voucher, τότε το υπολειπόμενο κόστος θα πρέπει να καταβάλλεται, κατά την ώρα της κράτησης. Εάν η νέα κράτηση είναι χαμηλότερης αξίας από την αξία του Credit Voucher τότε η διαφορά παραμένει σαν υπόλοιπο στο Credit Voucher και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη κράτηση.

μέχρι πρόσφατα αν δεν χρησιμοποιούσες όλο το voucher έχανες την υπόλοιπη αξία του.

και

To Credit Voucher ισχύει για κρατήσεις και πτήσεις που θα πραγματοποιηθούν μέσα στους επόμενους 18 μήνες, από την ημερομηνία που το σχετικό email με τον εκπτωτικό κωδικό εστάλη στον δικαιούχο. Για την χρήση του, θα πρέπει να γίνει η κράτηση αποκλειστικά μέσα από το aegeanair.com, olympicair.com και το AEGEAN app. Μετά το πέρας αυτής της χρονικού περιόδου, και δεδομένου ότι ο επιβάτης δεν έχει χρησιμοποιήσει το σύνολο ή μέρους του ποσού του εκπτωτικού κωδικού, δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για το υπολειπόμενο ποσό που δεν έχει εξαργυρώσει, από το συνολικό ποσό που είχε καταβάλλει για την αρχική του κράτηση.

Επιτέλους έδωσαν ευελιξία 18 αντί για 12 μήνες, ενώ επιστρέφεται το αχρησιμοποίητο ποσό μετά από 18 μήνες.
 
"Σύμφωνα με το δημοσίευμα" Είναι ο κος Βασιλάκης ο μοναδικός Μέτοχος της Εταιρείας? "ο κος Ευτύχιος Βασιλάκης, Εκτελεστικός Πρόεδρος της Εταιρείας και μοναδικός μέτοχος της Εταιρείας" Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο. Άρα/???
 
Top