Μα ακριβώς το ότι σε κάποιους αρέσει ενώ σε πολλούς δεν αρέσει το κάνει αμφιλεγόμενο. Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου, μια χαρά είναι, δεν τρελαίνομαι αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι και χάλια.
Rollover of the entire short- and medium-haul fleet to reduce fuel consumption and carbon emissions by around 20 per cent and noise by almost 50 per cent
Πόσο να αντέξουν ποία. Πέρα από τα economics, τέτοιος τύπος ίσως εχει και θέματα με spare parts, sims, και ολα τα logistics
Από πληρώματα ΑΑ πάντως θυμάμαι ότι κάτι transcon ηταν ο θάνατος της αλεπούς, αφού δεν έχει χώρο για να κινηθούν στα galleys και γενικά έχει πολλούς επιβάτες για τόσο μικρο αεροπλάνο. Δεν ειναι και ότι ποίο άνετο για κανέναν.
Για spotting θα εχει και xlr και a330neo θα έρθουν και τα κινέζικα κάποια στιγμή
- Entschuldigung, αλλά δε μπορείτε να βάλετε τη χειραποσκευή σας σε αυτό το ντουλαπάκι.
- Warum, αφού είναι άδειο.
- Das tut mir leid, δεν έχετε πληρώσει για τη χρήση του.
- Και πού θα τη βάλω τη χειραποσκευή;
- Κάτω από το μπροστινό σας κάθισμα.
Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν αναγνωστιστικά ταμπελάκια για τις χειραποσκευές που θα επιτρέπεται να τοποθετηθούν στα ντουλαπάκια, αλλά το ερώτημα είναι άλλο: Σε πόσο ακόμα περισσότερο δύσκολη θέση θα πρέπει να βρεθούν τα πληρώματα;
Και το επόμενο βήμα θα είναι ότι όποιος δεν έχει κάνει κράτηση για μια θέση για τη βαλίτσα του στα overhead bins, μπορεί να πάρει μαζί του μόνο ένα μίκρο προσωπικό αντικείμενο που πρέπει να το βάλει κάτω από το μπροστινό του κάθισμα...
Ενδιαφέρον που πουλάνε τα "bins" και όχι το όλο service σαν "priority" (όπως π.χ. η FR). Το πλεονέκτημα είναι πως με την αγορά χώρου στα bins, δε χρειάζεται να μπεις πρώτος στο αεροπλάνο (που σε συγκεκριμένες περιπτώσεις περιλαμβάνει να περιμένεις αρκετή ώρα όρθιος) αλλά μπορείς να πας στο τέλος και χωρίς άγχος.
Το ότι το ξεκινάνε από τα υπερατλαντικά και στα 330 (που σίγουρα υπάρχει χώρος στα bins), δείχνει πως θέλουν να το δοκιμάσουν πρώτα, πριν γίνει ευρέως διαθέσιμο στα intra-Europe 320 (που προφανώς υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για bin space).