Condor

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μα ακριβώς το ότι σε κάποιους αρέσει ενώ σε πολλούς δεν αρέσει το κάνει αμφιλεγόμενο. Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου, μια χαρά είναι, δεν τρελαίνομαι αλλά δεν μπορώ να πω ότι είναι και χάλια.
 
13 Airbus A320neo and 28 Airbus A321 Neo αποκτά η εταιρεία από το 2024 για αντικατάσταση των A320 και B753:oops:

Το δελτίο τύπου με όλες τις λεπτομέρειες στον παρακάτω δεσμό.

 
Όχι τα 753 ρε γ@@@το, τι θα σποτάρουμε μετά; :(
 
Πόσο να αντέξουν ποία. Πέρα από τα economics, τέτοιος τύπος ίσως εχει και θέματα με spare parts, sims, και ολα τα logistics :rolleyes:
Από πληρώματα ΑΑ πάντως θυμάμαι ότι κάτι transcon ηταν ο θάνατος της αλεπούς, αφού δεν έχει χώρο για να κινηθούν στα galleys και γενικά έχει πολλούς επιβάτες για τόσο μικρο αεροπλάνο. Δεν ειναι και ότι ποίο άνετο για κανέναν.
Για spotting θα εχει και xlr και a330neo θα έρθουν και τα κινέζικα κάποια στιγμή ;)
 
- Entschuldigung, αλλά δε μπορείτε να βάλετε τη χειραποσκευή σας σε αυτό το ντουλαπάκι.
- Warum, αφού είναι άδειο.
- Das tut mir leid, δεν έχετε πληρώσει για τη χρήση του.
- Και πού θα τη βάλω τη χειραποσκευή;
- Κάτω από το μπροστινό σας κάθισμα.

Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν αναγνωστιστικά ταμπελάκια για τις χειραποσκευές που θα επιτρέπεται να τοποθετηθούν στα ντουλαπάκια, αλλά το ερώτημα είναι άλλο: Σε πόσο ακόμα περισσότερο δύσκολη θέση θα πρέπει να βρεθούν τα πληρώματα;
 
Και το επόμενο βήμα θα είναι ότι όποιος δεν έχει κάνει κράτηση για μια θέση για τη βαλίτσα του στα overhead bins, μπορεί να πάρει μαζί του μόνο ένα μίκρο προσωπικό αντικείμενο που πρέπει να το βάλει κάτω από το μπροστινό του κάθισμα...
 
Ενδιαφέρον που πουλάνε τα "bins" και όχι το όλο service σαν "priority" (όπως π.χ. η FR). Το πλεονέκτημα είναι πως με την αγορά χώρου στα bins, δε χρειάζεται να μπεις πρώτος στο αεροπλάνο (που σε συγκεκριμένες περιπτώσεις περιλαμβάνει να περιμένεις αρκετή ώρα όρθιος) αλλά μπορείς να πας στο τέλος και χωρίς άγχος.

Το ότι το ξεκινάνε από τα υπερατλαντικά και στα 330 (που σίγουρα υπάρχει χώρος στα bins), δείχνει πως θέλουν να το δοκιμάσουν πρώτα, πριν γίνει ευρέως διαθέσιμο στα intra-Europe 320 (που προφανώς υπάρχει μεγαλύτερη ζήτηση για bin space).
 
Επειδή δεν θυμάμαι, τα bins στα Α330 (όπως και στα αντίστοιχα 787) χωράνε τη βαλίτσα κάθετη και όρθια όπως στο Α350;




Screenshot 2022-09-28 at 13.54.29.png
 
Προσωπικά έτσι πως έχουν γίνει τα overheads ενστερνίζομαι την ιδέα.
 
Top