Όσον αφορά την σύνθεση του στόλου, τα ίδια διάβασα και εγώ στο site City of Larnaka.
Η ίδια η Cobalt στο site της μιλάει αόριστα για "οικογένεια Α320, συμπεριλαμβανομένου και του Α319".
Το site λειτουργεί από εψές το απόγευμα, αλλά εξακολουθούν να γίνονται εργασίες πάνω του, με αποτέλεσμα να φαίνεται κάπως... ερασιτεχνικό. Έχουν δώσει προτεραιότητα στο να λειτουργήσει πλήρως η δυνατότητα κράτησης - έκδοσης εισιτηρίων, και τα υπόλοιπα προστίθενται σταδιακά. Για παράδειγμα, στην αρχή δεν φαίνονταν τα εικονίδια με το τηλέφωνο δίπλα στους αριθμούς των τηλεφωνικών κέντρων, που προστέθηκαν αργότερα. Λειτουργούσε η αναφορά στον στόλο, αλλά τώρα (15-6-2016 ώρα 9:30) την έχουν "κατεβάσει", μάλλον για να την ενημερώσουν.
Όσον αφορά τους αρχικούς προορισμούς, το Δουβλίνο κάπως με εξέπληξε, δεν περίμενα να είναι στις πρώτες επιλογές. Στο Λονδίνο, θα πετούν προς Stansted (μάλλον πήραν την χρονοθυρίδα των Κυπριακών Αερογραμμών). Λονδίνο, Manchester, Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι λογικές επιλογές καθώς υπάρχει μεγάλη κίνηση μεταξύ αυτών των πόλεων και της Κύπρου, αλλά και μεγάλος ανταγωνισμός (Aegean, Blue Air, British Airways, Βρετανικές charter, easyJet, Norwegian κ.τ.λ.).
Θα ευχηθώ και εγώ καλή αρχή στον νέο αερομεταφορέα. Θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί σε ό,τι κάνουν, καθώς το ποσοστό αποτυχίας των startup εταιρειών είναι μεγάλο, και στο διάστημα της απουσίας εγχώριων αερομεταφορέων στην Κύπρο, οι ξένες εταιρείες, ειδικά η Aegean και η Blue Air βρήκαν πρόσφορο έδαφος να αναπτυχθούν. Οι εξαγγελίες για πτήσεις προς Η.Π.Α., Καναδά, Κίνα κ.τ.λ. μου φαίνονται υπερβολικά αισιόδοξες, να μην πω ουτοπικές. Ίδωμεν...
Πάντως, έστω και αν η Cobalt (ή οποιαδήποτε νέα Κυπριακή εταιρεία) καταφέρει να καλύψει από αεροπορικής άποψης το κενό των Κυπριακών Αερογραμμών, συναισθηματικά κανένας δεν θα το καταφέρει. Όπως συμβαίνει και στην Ελλάδα, όπου η κρατική Ολυμπιακή Αεροπορία των τελευταίων χρόνων της ήταν ένα κρατικοδίαιτο έκτρωμα που όλοι το σκυλόβριζαν, αλλά πάντα ήταν ο "εθνικός αερομεταφορέας". Η Aegean, παρά την σημαντική της ανάπτυξη, την επάνοδο στην κερδοφορία τα τελευταία 2-3 χρόνια, και τις σημαντικές διακρίσεις που έχει πετύχει σε διεθνές επίπεδο, δεν είναι το ίδιο στις καρδιές των Ελλαδιτών, ειδικά των παλαιότερων, με την Ο.Α..