αγαπητοι φιλοι/φιλες...............χαιρετω την αεροπορικη κοινοτητα..
με λενε Λεοναρδο και ειμαι καινουριος στον χωρο της αεροποριας (κατοχος ppl) και ταυτοχρονα μαθητης atpl. η ηλικια μου για πολλους ειναι απαγορευτικη για το εγχειρημα του επαγγελματια χειριστη (36 ετων) αλλα μια η τρελλα που εχω και μια το σαρακι που με τρωει εδω και αρκετα χροονια, με επεισε ωστε να ασχοληθω με τον χωρο και οπου με βγαλει. ηδη εργαζομαι σαν ναυπηγος σε τεχνικο γραφειο στον πειραια και οπως καταλαβαινετε ο χρονος μου ειναι περιορισμενος μιας και ειμαι και παντρεμενος συν το διαβασμα. τα οικονομικα μου δεν ειναι και τα καλυτερα δυνατα αλλα με την βοηθεια της γυναικας μου και με περικοπη περιττων εξοδων προσπαθω και προς το παρον τα βγαζω περα. μιας και απο εδω και περα θα επικοινωνω συχνα με ολους εσας θα ηθελα να μου απαντησετε 2 βασικα ερωτηματα που εχω:
1) προσφατα εκανα εγχειρηση laser στα ματια σε αεροπορικο ιατρο οφθαλμιατρο με την συνιστωμενη μεθοδο prk για ιπταμενους. μετα απο αυτο μηπως θα πρεπει να κανω revalidate στο Medical 1 η οταν θα ερθει η ωρα της ανανεωσης αυτου να το κανω τοτε?
2)Το Logbook που χρησιμοποιω ειναι το international pilot log.Μηπως επειδη ειναι προσαρμοσμενο για FAA και οχι για JAR δεν πρεπει να το χρησιμοποιω η δεν παιζει κανενα ρολο?
ευχαριστω για οποιες απαντησεις λαβω και να εχουμε παντα ασφαλεις πτησεις.
με λενε Λεοναρδο και ειμαι καινουριος στον χωρο της αεροποριας (κατοχος ppl) και ταυτοχρονα μαθητης atpl. η ηλικια μου για πολλους ειναι απαγορευτικη για το εγχειρημα του επαγγελματια χειριστη (36 ετων) αλλα μια η τρελλα που εχω και μια το σαρακι που με τρωει εδω και αρκετα χροονια, με επεισε ωστε να ασχοληθω με τον χωρο και οπου με βγαλει. ηδη εργαζομαι σαν ναυπηγος σε τεχνικο γραφειο στον πειραια και οπως καταλαβαινετε ο χρονος μου ειναι περιορισμενος μιας και ειμαι και παντρεμενος συν το διαβασμα. τα οικονομικα μου δεν ειναι και τα καλυτερα δυνατα αλλα με την βοηθεια της γυναικας μου και με περικοπη περιττων εξοδων προσπαθω και προς το παρον τα βγαζω περα. μιας και απο εδω και περα θα επικοινωνω συχνα με ολους εσας θα ηθελα να μου απαντησετε 2 βασικα ερωτηματα που εχω:
1) προσφατα εκανα εγχειρηση laser στα ματια σε αεροπορικο ιατρο οφθαλμιατρο με την συνιστωμενη μεθοδο prk για ιπταμενους. μετα απο αυτο μηπως θα πρεπει να κανω revalidate στο Medical 1 η οταν θα ερθει η ωρα της ανανεωσης αυτου να το κανω τοτε?
2)Το Logbook που χρησιμοποιω ειναι το international pilot log.Μηπως επειδη ειναι προσαρμοσμενο για FAA και οχι για JAR δεν πρεπει να το χρησιμοποιω η δεν παιζει κανενα ρολο?
ευχαριστω για οποιες απαντησεις λαβω και να εχουμε παντα ασφαλεις πτησεις.