aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.231
- Likes
- 2.515
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Βασικά, αυτό που σχεδιάζουν να κάνουν είναι να βάλουν τους status επιβάτες στα 3 πρώτα γκρουπ. Στο 4ο γκρουπ βάζουν τους επιβάτες, που έχουν αγοράσει τα εισιτήρια της οικονομικής χωρίς στάτους και στο 5ο γκρουπ βάζουν τους επιβάτες, που έχουν αγοράσει τα NOBAG (και θεωρητικά, τα φθηνότερα) εισιτήρια της πτήσης. Μέχρι τώρα, υποτίθεται, ότι η επιβίβαση γινόταν βάσει του πόσο «μέσα» βρίσκεται η σειρά που κάθεται κανείς (μετά τους status/business επιβάτες), με τη λογική, ότι βάζοντας αυτούς που κάθονται στις τελευταίες σειρές, να επιβιβαστούν πρώτοι, διατηρεί της μπροστινές σειρές ελεύθερες, για να περάσουν οι επόμενοι. Δεν ξέρω κατά πόσον αυτό το νέο μέτρο βοηθάει στην επιβίβαση ή λειτουργεί ως ψυχολογικός εκβιασμός, για να αγοράσει κανείς ακριβότερο εισιτήριο ή πληρώσει κάποιο priority boarding, που θα του προσφερθεί ως ancillary, φοβούμενος είτε ότι δε θα βρει χώρο να βάλει τη χειραποσκευή του, είτε ότι θα θεωρηθεί υπαινιγμός, πως «κυνήγησε» το χαμηλότερο ναύλο, άρα εισοδηματικά δεν βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με αυτούς που επιβιβάστηκαν πριν από αυτόν. Για τους περισσότερους, αυτό δεν έχει καμία σημασία. Στο μικρόκοσμο κάποιων άλλων όμως, αυτό μπορεί να αποτελεί θέμα πρεστίζ.
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 62236.html
http://www.independent.co.uk/travel/new ... 62236.html