CaptainChris
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/07/2003
- Μηνύματα
- 1.033
- Likes
- 123
- Περιοχή
- Thessaloniki, Greece, EU
- Website
- www.captain-chris.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Πρωτα απο ολλα συγνωμη για την ορθογραφια μου!
Το εισητιριο κλειστηκε στην ιστοσελιδα της ΒΑ ενα μηνα πριν σε τιμη €307 με επιστροφη μαζι με φορους!
NOV20, BA2643, SKG 1535-1710 LGW, B737-436 G-DOCL
Εφτασα στο αεροδρομιο Μακεδονια στης 1330 για check-in στο γκισε της Club Europe οπου πριν απο εμενα ειταν καποιος της Οικονομικης που θα ταξιδευε στην Αργεντινη! Η ευγενικη κυρια μου δινει θεση 5A και μια προσκληση για την αιθουσα Μ Ανδρονικος τον ΟΑ, οπου και κατευθηνομαι μετα τον σωματικο/χειραποσκευες ελεγχο και μια συντομη βολτα στα "tax free". Μετρια αιθουσα με μια οικοδεσπινα εντελως αδιαφορη που ουτε ειδοπιουσε τους επιβατες για την αναχωρηση τους. Καφες, αναψυκτικα, ποτα, καναπεδακια και κουλουρακια ειχαν στο bar.
Εφημεριδες Ελληνικες+Herald Tribune περιοδικο της ΑΖ και μερικα παλια διαφημιστικα των ΟΑ.
Στης 1500 εφτασε το αεροπλανο απο το Λονδινο και αμεσως καλεσαν τους επιβατες προς Λονδινο για επιβηβαση, η οποια αρχισε στης 1525. Αφου η κυρια της αιθουσας 'κοιμωταν' ειπα να παω μονος μου προς την εξοδο 17.
Επιβηβαστικα τελευταιος στης 1540, αμεσως εκλεισαν την πορτα και ο Πιλοτος μας καλοσωρησε ζητωντας συγνωμη για την 10λεπτη καθηστερηση. Μονο 4 ατομα πληρωμα καμπινας απο 5 που ειχε περσι την ιδια περιοδο σε ιδιου τυπου αεροσκαφους. Στα καθησματα της "1ης" υπηρχαν για καθε επιβατη μαξιλαρακη και κουβερτα σφραγισμενα σε ζελοφαν πανω σε καθε θεση. Η 5η σειρα ειταν και η τελευταια της "1ης" μετα υπηρχε το στριμωξιδη, πισω απο την κουρτινα! Δερματινα καθησματα με 86 cm seat pitch 2-3 διαταξη σε καθε σειρα. Κατα την τροχοδρομηση επιδειξη σωστικων μεσων απο το πληρωμα μιας και τα 737 της ΒΑ δεν εχουν οπτικο-ακουστικο συστημα. Αναχωρηση απο τον διαδρομο 34.
Αφου σβησαν οι φωτεινες επιγραφες ο ηγουμενος που εξηπηρετουσε την "1η" επιασε δουλεια, πρωτα οι ζεστες-υγρες πετσετες μετα το μενου μετα πηρε παραγγελειες απο τον καθενα για το τι θελει να πιει και τι να φαει. Υπηρχαν 3 επιλογες, Αρνι, Κοτοπουλο η Ριγκατονι. Εγω διαλεξα το αρνι με Σαμπανια (κανονικη οχι αφρωδες οινο). Τραπεζομαντηλα κανονικα-μαχαιροπηρουνα ασημενια-γυαλινα ποτηρια-πετσετακη υφασματινο για να σκουπιστης. Σαλατα Ceasar's, α ξεχασα ειχε και Ελληνικη χωριατικη για να διαλεξης. Το Αρνι ειταν με σαλτσα που ειταν απο ντοματα-πιπεριες κοκκινες και πρασινες-μανιταρια και συνοδευοταν απο ριζυ-πιλαφη πολυ καλο αν και φενωταν στη γευση οτι ειχε ζεσταθη σε φουρνο μικροκυματων. Ζεστα ψωμακια μας προσφερε ο Ηγουμενος απο καλαθακη και για επιδορπιο Σοκολατινα και ζελε φρουτων.
Το σερβιρισμα οπως και το μαζεμα εγινε οπος σε εστιατοριο σε καθε επιβατη ξεχωριστα και οχι απο καροτσακη. Α πισω απο την κουρτινα τους εδωσαν ενα κουτακη με ενα σαντουιτς, ενα γλυκακη και μια χαρτοπετσετα τυλιγμενα σε σακουλακια το οποια ακουγονταν τσικ τσακ τσικ... παει το ζεστο φαγητο στην Οικονομικη. Ξερω οτι απο Αθηνα σερβιρουν ακομη ζεστο φαγητο αλλα την Αθηνα την εχουν σαν medium haul προορισμο.
Ο ηγουμενος προσφερε περιοδικα διαφορα για να διαβασουμε και ρωτουσε συνεχεια εαν ειμασταν καλα και εαν θελαμε τιποτε ακομη, εγω πηρα αλλη μια σαμπανια κλασσικα...
Ο πιλοτος 1 ωρα μεσα στην πτηση μας ενημερωσε για τα σχετικα της πτησης, που ειμαστε, απο που θα πεταξουμε σε ποση ωρα θα ειμαστε στο Λονδινο, ζητωντας παλι συγνωμη για τα 10 λεπτα καθηστερησης στην αναχωρηση και με υποσχεση να κανει οτι μπορει για να φτασουμε στην ωρα μας, αν και αντιθετοι ανεμοι μας δυσκολευουν στο να πεταξουμε με μεγαλυτερη ταχυτητα απο την κανονικη. Εμφανιστικαν και δυο απο της υπολοιπες συνοδους για τα "αφορολογητα". Τελικα στην ΒΑ οι Ανδρες ειναι πεδαροι και οι Γυναικιες σχεδον ολλες ειναι για τα πανηγηρια χαλια βρε παιδι μου. Πανω απο της Βρυξελες ο πιλοτος ξανα για να μας ενημερωση για την προοδο της πτησης και το οτι θα προσγειοθουμε στης 1715 δηλαδη 5 λεπτα αργωτερα, οχι δεν ξαναζητησε συγνωμη.
Η προσγειωση ειταν απο της καλυτερες που εχω κανει με 737 χωρις καθολου αναταραξεις μου θημησε RJ100 της Aegean. Στης 1715 ειμασταν σταματημενοι στο gate. ποβηβαση και αποχερετισμος απο ολο το πληρωμα. Οι αποσκευες αργησαν να ερθουν και της Business δεν ειταν οι πρωτες οπος επρεπε αλλα μπερδεμενες.
Βαθμολογια 8/10.
NOV25, BA2642, LGW 0925-1450 SKG, B737-436 G-DOCH
Αφοιξη στο αεροδρομιο στης 0730, check-in χωρις ουρες και θεση 1F.
Εδω να δειτε σωματικο ελεγχο ως και τα παπουτσια βγαζεις!
Βολτα και ψωνια στα καταστηματα "Duty Free" που ομως εχουν αρκετα ποιο χαμηλες τιμες απο τα καταστηματα εξω.
BA Terraces Lounge: Αυτη ειναι αιθουσα διακεκρημενης θεσεις!
Πολυθρονες-κρεβατια για χαλαρωμα, αιθουσα για Spa απο την Molton Brown, αιθουσα Τηλεωρασης, πλουσια Βιβλιοθηκη, H/Y με συνδεση στο Ιντερνετ, μεγαλη ποικιλια περιοδικων και εφημεριδων και 2 bar. Πηρα δυο κρουασαν και δυο κεκακια με ενα χυμο, αργωτερα πηρα και εναν καπουτσινο απο μηχανη που τον βγαζει ετοιμο και ειναι πολη καλος!
Εδω δεν γεινονται ανακοινωσεις λογο την πληθωρα τον πτησεων υπαρχουν ομος μεγαλες οθονες που ενημερωνουν ποτε να ξεκινησου για επηβηβαση οι επιβατες της Club.
Στης 0915 ηρθε και η σειρα της Θεσσαλινικης για επιβηβαση, οδρομος για την εξοδο 101 ειναι πολυ μακρια και περνας πανω απο την γεφυρα, ξερεται πανω απο τα σταθμευμενα αεροπλανα, εκληκτικο θεαμα. Στης 0930 ειμουν on-board οχι τελευταιος αυτη τη φορα. Σελιγο καλοσορισμα απο τον πιλοτο ποθ ζηταει συγνωμη για τα 15 λεπτα καθηστερησης που θα εχουμε για αναχωρηση λογο της διαδηκασιας φορτωσης τον αποσκευων!
Στης 0940 pushback και αναχωρηση προς τα Νοτια. Η Ηγουμενη αυτη τη φορα ειταν 50-52 ετων με βαρος 80-85 κιλων! Πρεπει να ειχε προβλημα με τα ποδια της γιατι δυσκολευοταν στο περπατημα, οι αλλες 3 κοπελες ειταν μικρες αλλα μετριες...
Μετα την απογειωση, ζεστες πετσετες και Κλασσικο Αγγλικο πρωινο. Λουκανικο, Μπεικον, Αυγα σε πουρε. Ενα μπωλ με φρουτα διαφορα και μια ταρτα φραουλα για επιδορπιο. Πισω απο την κουρτινα ειχαν και αυτοι Πρωινο αγγλικο, ειναι παραδωση της ΒΑ το πρωινο, με φρουτα. Εμας βεβαια οι ηγουμενη μας προσφερε απο το καλαθακη ζεστα κρουασαν (υπερωχα) και προθημοπιοιθηκε να κανει και Espresso/Cappuccino, Γαλλικο η Τσαι. Εφημεριδες και περιοδικα δεν μοιρασε αλλα τα 2 περιοδικα της ΒΑ ειναι αρκετα ενδιαφερων ετσι και αλλιως.
Το μαξιλαρακη και η κουβερτα τωρα εκαναν δουλεια, μιας και ειταν ωρα για εναν υπνακο. Η αποσταση του καθησματος απο τον τοιχο ειναι απιαστη ετσι απλωθηκα εντελως. Ο πιλοτος στα μεσα της πτησης μας ενημερωσε για την πορεια και για τον καιρο στη Θεσσαλονικη. Μιας και ωρα Ελλαδος μεσημεριαζε να μην πιουμε και μια σαμπανια? Φυσικα απαντα η ηγουμενη και την φερνη μαζι με ξηρους καρπους. Λιγο πριν την προσγειωση ο πιλοτος μας ενημερωνη οτι θα φτασουμε στην ωρα μας οπος και εγινε στης 1450 ειμασταν σταματημενοι στο apron του Μακεδονια.
Εδω ο Πιλοτος βγηκε απο το καβουκη του να αποχεραιτηση τους επιβατες ο ιδιος μαζι μετης υπολοιπες κθριες του πληρωματος.
Οι αποσκευες παλι δεν βγηκαν πρωτες αλλα μπερδεμενες...
Βαθμολογια 8/10
Το εισητιριο κλειστηκε στην ιστοσελιδα της ΒΑ ενα μηνα πριν σε τιμη €307 με επιστροφη μαζι με φορους!
NOV20, BA2643, SKG 1535-1710 LGW, B737-436 G-DOCL
Εφτασα στο αεροδρομιο Μακεδονια στης 1330 για check-in στο γκισε της Club Europe οπου πριν απο εμενα ειταν καποιος της Οικονομικης που θα ταξιδευε στην Αργεντινη! Η ευγενικη κυρια μου δινει θεση 5A και μια προσκληση για την αιθουσα Μ Ανδρονικος τον ΟΑ, οπου και κατευθηνομαι μετα τον σωματικο/χειραποσκευες ελεγχο και μια συντομη βολτα στα "tax free". Μετρια αιθουσα με μια οικοδεσπινα εντελως αδιαφορη που ουτε ειδοπιουσε τους επιβατες για την αναχωρηση τους. Καφες, αναψυκτικα, ποτα, καναπεδακια και κουλουρακια ειχαν στο bar.
Εφημεριδες Ελληνικες+Herald Tribune περιοδικο της ΑΖ και μερικα παλια διαφημιστικα των ΟΑ.
Στης 1500 εφτασε το αεροπλανο απο το Λονδινο και αμεσως καλεσαν τους επιβατες προς Λονδινο για επιβηβαση, η οποια αρχισε στης 1525. Αφου η κυρια της αιθουσας 'κοιμωταν' ειπα να παω μονος μου προς την εξοδο 17.
Επιβηβαστικα τελευταιος στης 1540, αμεσως εκλεισαν την πορτα και ο Πιλοτος μας καλοσωρησε ζητωντας συγνωμη για την 10λεπτη καθηστερηση. Μονο 4 ατομα πληρωμα καμπινας απο 5 που ειχε περσι την ιδια περιοδο σε ιδιου τυπου αεροσκαφους. Στα καθησματα της "1ης" υπηρχαν για καθε επιβατη μαξιλαρακη και κουβερτα σφραγισμενα σε ζελοφαν πανω σε καθε θεση. Η 5η σειρα ειταν και η τελευταια της "1ης" μετα υπηρχε το στριμωξιδη, πισω απο την κουρτινα! Δερματινα καθησματα με 86 cm seat pitch 2-3 διαταξη σε καθε σειρα. Κατα την τροχοδρομηση επιδειξη σωστικων μεσων απο το πληρωμα μιας και τα 737 της ΒΑ δεν εχουν οπτικο-ακουστικο συστημα. Αναχωρηση απο τον διαδρομο 34.
Αφου σβησαν οι φωτεινες επιγραφες ο ηγουμενος που εξηπηρετουσε την "1η" επιασε δουλεια, πρωτα οι ζεστες-υγρες πετσετες μετα το μενου μετα πηρε παραγγελειες απο τον καθενα για το τι θελει να πιει και τι να φαει. Υπηρχαν 3 επιλογες, Αρνι, Κοτοπουλο η Ριγκατονι. Εγω διαλεξα το αρνι με Σαμπανια (κανονικη οχι αφρωδες οινο). Τραπεζομαντηλα κανονικα-μαχαιροπηρουνα ασημενια-γυαλινα ποτηρια-πετσετακη υφασματινο για να σκουπιστης. Σαλατα Ceasar's, α ξεχασα ειχε και Ελληνικη χωριατικη για να διαλεξης. Το Αρνι ειταν με σαλτσα που ειταν απο ντοματα-πιπεριες κοκκινες και πρασινες-μανιταρια και συνοδευοταν απο ριζυ-πιλαφη πολυ καλο αν και φενωταν στη γευση οτι ειχε ζεσταθη σε φουρνο μικροκυματων. Ζεστα ψωμακια μας προσφερε ο Ηγουμενος απο καλαθακη και για επιδορπιο Σοκολατινα και ζελε φρουτων.
Το σερβιρισμα οπως και το μαζεμα εγινε οπος σε εστιατοριο σε καθε επιβατη ξεχωριστα και οχι απο καροτσακη. Α πισω απο την κουρτινα τους εδωσαν ενα κουτακη με ενα σαντουιτς, ενα γλυκακη και μια χαρτοπετσετα τυλιγμενα σε σακουλακια το οποια ακουγονταν τσικ τσακ τσικ... παει το ζεστο φαγητο στην Οικονομικη. Ξερω οτι απο Αθηνα σερβιρουν ακομη ζεστο φαγητο αλλα την Αθηνα την εχουν σαν medium haul προορισμο.
Ο ηγουμενος προσφερε περιοδικα διαφορα για να διαβασουμε και ρωτουσε συνεχεια εαν ειμασταν καλα και εαν θελαμε τιποτε ακομη, εγω πηρα αλλη μια σαμπανια κλασσικα...
Ο πιλοτος 1 ωρα μεσα στην πτηση μας ενημερωσε για τα σχετικα της πτησης, που ειμαστε, απο που θα πεταξουμε σε ποση ωρα θα ειμαστε στο Λονδινο, ζητωντας παλι συγνωμη για τα 10 λεπτα καθηστερησης στην αναχωρηση και με υποσχεση να κανει οτι μπορει για να φτασουμε στην ωρα μας, αν και αντιθετοι ανεμοι μας δυσκολευουν στο να πεταξουμε με μεγαλυτερη ταχυτητα απο την κανονικη. Εμφανιστικαν και δυο απο της υπολοιπες συνοδους για τα "αφορολογητα". Τελικα στην ΒΑ οι Ανδρες ειναι πεδαροι και οι Γυναικιες σχεδον ολλες ειναι για τα πανηγηρια χαλια βρε παιδι μου. Πανω απο της Βρυξελες ο πιλοτος ξανα για να μας ενημερωση για την προοδο της πτησης και το οτι θα προσγειοθουμε στης 1715 δηλαδη 5 λεπτα αργωτερα, οχι δεν ξαναζητησε συγνωμη.
Η προσγειωση ειταν απο της καλυτερες που εχω κανει με 737 χωρις καθολου αναταραξεις μου θημησε RJ100 της Aegean. Στης 1715 ειμασταν σταματημενοι στο gate. ποβηβαση και αποχερετισμος απο ολο το πληρωμα. Οι αποσκευες αργησαν να ερθουν και της Business δεν ειταν οι πρωτες οπος επρεπε αλλα μπερδεμενες.
Βαθμολογια 8/10.
NOV25, BA2642, LGW 0925-1450 SKG, B737-436 G-DOCH
Αφοιξη στο αεροδρομιο στης 0730, check-in χωρις ουρες και θεση 1F.
Εδω να δειτε σωματικο ελεγχο ως και τα παπουτσια βγαζεις!
Βολτα και ψωνια στα καταστηματα "Duty Free" που ομως εχουν αρκετα ποιο χαμηλες τιμες απο τα καταστηματα εξω.
BA Terraces Lounge: Αυτη ειναι αιθουσα διακεκρημενης θεσεις!
Πολυθρονες-κρεβατια για χαλαρωμα, αιθουσα για Spa απο την Molton Brown, αιθουσα Τηλεωρασης, πλουσια Βιβλιοθηκη, H/Y με συνδεση στο Ιντερνετ, μεγαλη ποικιλια περιοδικων και εφημεριδων και 2 bar. Πηρα δυο κρουασαν και δυο κεκακια με ενα χυμο, αργωτερα πηρα και εναν καπουτσινο απο μηχανη που τον βγαζει ετοιμο και ειναι πολη καλος!
Εδω δεν γεινονται ανακοινωσεις λογο την πληθωρα τον πτησεων υπαρχουν ομος μεγαλες οθονες που ενημερωνουν ποτε να ξεκινησου για επηβηβαση οι επιβατες της Club.
Στης 0915 ηρθε και η σειρα της Θεσσαλινικης για επιβηβαση, οδρομος για την εξοδο 101 ειναι πολυ μακρια και περνας πανω απο την γεφυρα, ξερεται πανω απο τα σταθμευμενα αεροπλανα, εκληκτικο θεαμα. Στης 0930 ειμουν on-board οχι τελευταιος αυτη τη φορα. Σελιγο καλοσορισμα απο τον πιλοτο ποθ ζηταει συγνωμη για τα 15 λεπτα καθηστερησης που θα εχουμε για αναχωρηση λογο της διαδηκασιας φορτωσης τον αποσκευων!
Στης 0940 pushback και αναχωρηση προς τα Νοτια. Η Ηγουμενη αυτη τη φορα ειταν 50-52 ετων με βαρος 80-85 κιλων! Πρεπει να ειχε προβλημα με τα ποδια της γιατι δυσκολευοταν στο περπατημα, οι αλλες 3 κοπελες ειταν μικρες αλλα μετριες...
Μετα την απογειωση, ζεστες πετσετες και Κλασσικο Αγγλικο πρωινο. Λουκανικο, Μπεικον, Αυγα σε πουρε. Ενα μπωλ με φρουτα διαφορα και μια ταρτα φραουλα για επιδορπιο. Πισω απο την κουρτινα ειχαν και αυτοι Πρωινο αγγλικο, ειναι παραδωση της ΒΑ το πρωινο, με φρουτα. Εμας βεβαια οι ηγουμενη μας προσφερε απο το καλαθακη ζεστα κρουασαν (υπερωχα) και προθημοπιοιθηκε να κανει και Espresso/Cappuccino, Γαλλικο η Τσαι. Εφημεριδες και περιοδικα δεν μοιρασε αλλα τα 2 περιοδικα της ΒΑ ειναι αρκετα ενδιαφερων ετσι και αλλιως.
Το μαξιλαρακη και η κουβερτα τωρα εκαναν δουλεια, μιας και ειταν ωρα για εναν υπνακο. Η αποσταση του καθησματος απο τον τοιχο ειναι απιαστη ετσι απλωθηκα εντελως. Ο πιλοτος στα μεσα της πτησης μας ενημερωσε για την πορεια και για τον καιρο στη Θεσσαλονικη. Μιας και ωρα Ελλαδος μεσημεριαζε να μην πιουμε και μια σαμπανια? Φυσικα απαντα η ηγουμενη και την φερνη μαζι με ξηρους καρπους. Λιγο πριν την προσγειωση ο πιλοτος μας ενημερωνη οτι θα φτασουμε στην ωρα μας οπος και εγινε στης 1450 ειμασταν σταματημενοι στο apron του Μακεδονια.
Εδω ο Πιλοτος βγηκε απο το καβουκη του να αποχεραιτηση τους επιβατες ο ιδιος μαζι μετης υπολοιπες κθριες του πληρωματος.
Οι αποσκευες παλι δεν βγηκαν πρωτες αλλα μπερδεμενες...
Βαθμολογια 8/10