Προσωπικα αμφιβαλλω αν θα γινόταν στην πράξη. Ακόμα και CATIII Ils να υπηρχε, θελεις χρονο να το ρυθμισεις. Πρεπει να βαλεις το σωστο approach στο MCDU, να βαλεις τα minimum, να κανεις arm to approach. Και πως θα γινουν ολα αυτα; ενω εισαι στο cruise η θα σου δινουν vectors?
Ρεαλιστικα, θα χρειαστει πολυς χρονος ωστε να φερουν ενα πιλοτο στον πυργο ο οποιος να ειναι rated στο αεροπλανο το συγκεκριμενο, και να κανουν establish τα βασικα. Πως μιλας στο radio. Πως ρυθμιζεις heading, altitude, speed και τα Autopilot modes. Που ειναι τα φλαπ, το gear lever, το autobrake κτλ.
Το autoland εσφαλμενα θεωρειται μια ευκολη διαδικασια. Στην πραγματικοτητα τρομαζει ακομα και εμπειρους χειριστες. Πλησιαζεις στο εδαφος με 140 knots ταχυτητα σε ενα jet 64 τονων βασιζομενος αποκλειστικα στο σημα ενος ground equipment (ILS) και στο receiver του αεροπλανου χωρις να εχεις τον ελεγχο στα χερια σου. Αν υπαρχει ενα fluctuation στο σημα, αν διαφωνησουν για την θεση του loc οι δυο receivers, αν υπαρχει για οποιοδηποτε τεχνικο λογο καποιο downgrade στο capacity αυτο ηταν.
Επίσης, -στο Airbus, τα thrust levers πρεπει να τα κλεισει ο χειριστης στο σωστο σημειο για το flare.- ΔΕΝ κλεινουν μονα τους.
Πολλά κατα τη γνώμη μου την ίδια στιγμή για κάποιον άπειρο.