Boeing Corporate News

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η φράση "first-time customer" δεν μεταφράζεται με την καμία σε

Belavia":6vc7c1id said:
...στον πρώτο πελάτη του τύπου...

Πρώτος πελάτης για το B777-300ER ήταν η Air France. Το άνωθεν είναι το πρώτο B777-300ER που παραλαμβάνει η Biman, η οποία είναι καινούριος πελάτης για το B777-300ER.
 
Η Ryanair παραγγέλνει 175 επιπλέον Β737-800

175 επιπλέον Β737-800 για τη Ryanair. Τα 75 θα αντικαταστήσουν παλαιότερα αεροσκάφη του στόλου της, ενώ τα υπόλοιπα 100 θα αυξήσουν το σύνολο των αεροσκαφών της σε πάνω από 400. Οι φήμες λένε ότι έγινε σκληρό παζάρι με έκπτωση στις επίσημες τιμές της τάξεως του 50% ή παραπάνω.
 
Έως 95 B737 για την Turkish (65 737-8 Max, 10 737-9 Max και 20 737-800). Παραλαβές μεταξύ 2016-21.
 
FAA issues AD on Boeing 737NG horizontal stabilizer parts

Καμιά 1000άδα NGs πρέπει να περάσουν inspection
FAA issued an airworthiness directive (AD) Monday regarding a possible problem with Boeing 737NG horizontal stabilizer parts. The agency is requiring inspections of more than 1,000 affected aircraft, though the inspections and any needed corrective actions are not likely to have any impact on airline schedules...
:arrow: http://atwonline.com/manufacturers/faa-issues-ad-boeing-737ng-horizontal-stabilizer-parts
 
Αύξηση κερδών 20% το A΄ τρίμηνο

Η καθήλωση του Β787 για τρεις μήνες συνετέλεσε στη μείωση των εσόδων το πρώτο τρίμηνο του 2013, όμως η μείωση των δαπανών οδήγησε σε αύξηση των κερδών κατά 20%. Στην Boeing επικρατεί κλίμα αισιοδοξίας και αναμένεται ότι ο στόχος παράδοσης 65 Β787 μέχρι το τέλος του έτους θα επιτευχθεί.
 
Η Boeing αρχίζει τις πρώτες, προκαταρκτικές, προσπάθειες πώλησης του Β777Χ, σε πιθανούς αγοραστές. Ανάλογα με τα αποτελέσματα, θα παρθεί και η απόφαση για τον χρόνο έναρξης του προγράμματος.

Ε, μόνο με την Emirates, το απαιτούμενο ενδιαφέρον θα βρεθεί...

:arrow: http://atwonline.com/airframes/boeing-s ... es-efforts
 
Η Boeing ζήτησε από όλες τις εταιρείες στον κόσμου που χρησιμοποιούν τ α/φη 787,717,737,747-400,767,777 να επιθεωρήσουν ή να αφαιρέσουν το Honeywell Emergency Locator Transmitter (ELT)
 
Μεγάλος κερδισμένος του παζαριού του Dubai η Boeing καθώς εξασφάλισε μεγαλύτερες παραγγελίες απ' την Airbus, ξεχωρίζοντας βέβαια για το "γερό" launch του 777x. Στο CAPA υπάρχει ένα αναλυτικότατο άρθρο με τις παραγγελίες αλλά και ανάλυση ανα αεροπορική για το πώς θα κινηθούν την επόμενη 10ετία σε θέματα επέκτασης και ανανέωσης στόλων.
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...id-message-to-governments-and-industry-139688

Βαρέθηκα τους MEB να φωνάζουν για ευκολότερη πρόσβαση στις μεγάλες αγορές την ώρα που δίνουν τόσο μεγάλες παραγγελίες α/φων υπενθυμίζοντας ότι το καλό που κάνουν στις οικονομίες των κρατών που εμπλέκονται στα των Airbus k Boeing πρέπει να το πάρουν πίσω σε χωρητικότητα. Νομίζω ότι μας παραπρήξαν με το θέμα αυτό, ναι μεν κάνουν καλό αλλά οι κατασκευαστές wide bodies είναι μόνο 2 και χωρίς αυτούς δεν κάνουν τίποτα οπότε ας κάτσουν να βρούν μια λύση να μη μας πρήζουν.

Επίσης, ενδιαφέρον θα έχει η κατάληξη των πρώτων Α380 που θα αποσυρθούν μελλοντικά, υπάρχει άραγε second hand ζωή για αυτά τα α/φη (ως τσαρτεράδικα ίσως :mrgreen: ) ή θα καταλήξουν κατσαρόλες και σουγιάδες...
 
Mε τοσο ανθρακονημα που υπαρχει στα Α380, το μισο αεροσκαφος μαλλον θα καταληξει ως μερος επιστρωσης δρομου, παρα κατσαρολες και σουγιαδες.. Πριν απο αυτο, μαλλον θα δουμε μερικα ως -F.
 
Δεν νομίζω ότι ο 'πρωταθλητής' στο ανθρακόνημα είναι το 380 - τα 350 και 787 είναι μακράν πιο 'περιεκτικά' στο είδος. Ωστόσο, συμφωνώ, η τάση είναι προς αυτήν την κατεύθυνση, οπότε αλλάζει και η αξία, αλλά και η διαδικασία της 'ανακλύκλωσης' των ΑΦ στο μέλλον.
 
Top