Στέφος
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/04/2012
- Μηνύματα
- 720
- Likes
- 172
- Περιοχή
- Γερμανία
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDMA
Καλα κανουν και τα αγοραζουν, προκειται για ενα αεροσκαφος που εχει προσαρμοστει στις σημερινες αναγκες των εταιρειων, σε οτι αφορα οικονομια, αποτελεσματικοτητα, εμβελεια κλπ κλπ. Αλλα το γελιο που θα ριξω με το πρωτο ground accident δε νομιζω να μου το αφαιρεσει κανεις. Το fuselage ειναι ετσι κατασκευασμενο που εαν στουκαρει πανω του ενα ramp car, η ζημεια για τον χρηστη θα ειναι δυσαναλογα μεγαλυτερη απο αυτη που θα προκληθει..
Να το εξηγησω:
Σε αντιθεση με την Airbus που το fuselage το κατασκευαζει κομματι-κομματι και που μετα συνθετουν το fuselage, το Β787 κατασκευαζεται segment προς segment σε ενα κομματι. Δηλαδη το καθε segment "χτιζεται" πανω σε ενα ειδος τυμπανου το οποιο γυριζει και το ρομποτ τυλιγει τα ανθρακονηματα. Κατοπιν προετοιμαζεται και μπαινει σε ενα αυτοκαυστο. Κατοπιν, και μετα απο ενα 12ωρο σχεδον "ψησιμο" βγαινει, πρεπει να κρυωσει το ολο (και κυριως το τυμπανο ωστε να συσταλλει για να ξεκολλησει απο το σωμα), να περασει ξανα ρομποτ να ανοιξει τα παραθυρα, να περαστουν οι ενισχυσεις (ribs, stringer), να περασει απο υπερηχο και καπως ετσι να ειναι ετοιμο προς παραδοση στη γραμμη συναρμολογησης. Ειναι μεν πιο γρηγορο στην κατασκευη και πιο οικονομικο για την Boeing, αλλα με το που θα στουκαρει κατι, και χαλασει η δομη των ανθρακονηματων, αντι να αλλαχτει το "λαβωμενο" μερος του αεροσκαφους, θα πρεπει να αλλαχτει ολο το segment, το οποιο φυσικα και δεν υπαρχει spare, και ο χρηστης θα πρεπει να περιμενει να κατασκευαστει.. Περιπου 3-3,5 βδομαδες στην καλυτερη περιπτωση πανε χαμενες με το αεροσκαφος καθηλωμενο..
yippie...
Να το εξηγησω:
Σε αντιθεση με την Airbus που το fuselage το κατασκευαζει κομματι-κομματι και που μετα συνθετουν το fuselage, το Β787 κατασκευαζεται segment προς segment σε ενα κομματι. Δηλαδη το καθε segment "χτιζεται" πανω σε ενα ειδος τυμπανου το οποιο γυριζει και το ρομποτ τυλιγει τα ανθρακονηματα. Κατοπιν προετοιμαζεται και μπαινει σε ενα αυτοκαυστο. Κατοπιν, και μετα απο ενα 12ωρο σχεδον "ψησιμο" βγαινει, πρεπει να κρυωσει το ολο (και κυριως το τυμπανο ωστε να συσταλλει για να ξεκολλησει απο το σωμα), να περασει ξανα ρομποτ να ανοιξει τα παραθυρα, να περαστουν οι ενισχυσεις (ribs, stringer), να περασει απο υπερηχο και καπως ετσι να ειναι ετοιμο προς παραδοση στη γραμμη συναρμολογησης. Ειναι μεν πιο γρηγορο στην κατασκευη και πιο οικονομικο για την Boeing, αλλα με το που θα στουκαρει κατι, και χαλασει η δομη των ανθρακονηματων, αντι να αλλαχτει το "λαβωμενο" μερος του αεροσκαφους, θα πρεπει να αλλαχτει ολο το segment, το οποιο φυσικα και δεν υπαρχει spare, και ο χρηστης θα πρεπει να περιμενει να κατασκευαστει.. Περιπου 3-3,5 βδομαδες στην καλυτερη περιπτωση πανε χαμενες με το αεροσκαφος καθηλωμενο..
yippie...