Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ακόμη ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του CAPA όπου γίνεται ένα ρεζουμέ των παραγγελιών του 787 ανά περιοχή καθώς και το πώς σκοπεύουν να το αξιοποιήσουν οι αεροπορικές, σε πρώτη τουλάχιστον φάση.
:arrow: http://www.centreforaviation.com/an...-ana-begins-787s-asia-pacific-dominance-59488
 
βλέποντας τις 3 διαμορφώσεις καμπίνας των 787 της ΑΝΑ μου ήρθαν διάφορες ιδέες στο μυαλό....Θα μπορούσε το 787 να προσελκύσει το ενδιαφέρον της aegean για ενα αεροσκάφος, με όχι τόσο υψηλό κόστος χρήσης και όχι τόσο μεγάλης χωρητηκότητας, ώστε να μην μπορεί να έχει ικανοποιητικές πληρότητες, για να δούμε κι εμεις νεους προορισμούς; Μια νεα υόρκη ή κατι παρόμοιας εμβέλειας; η τα μεγεθη της εταιρίας (ή και οι συνέταιροι) δεν επιτρέπουν τετοιες κινήσεις;
 
Εδώ πιό ολοκληρωμένο το βίντεο της άφιξης :)
 
danichro":1yb7mtxy said:
βλέποντας τις 3 διαμορφώσεις καμπίνας των 787 της ΑΝΑ μου ήρθαν διάφορες ιδέες στο μυαλό....Θα μπορούσε το 787 να προσελκύσει το ενδιαφέρον της aegean για ενα αεροσκάφος, με όχι τόσο υψηλό κόστος χρήσης και όχι τόσο μεγάλης χωρητηκότητας, ώστε να μην μπορεί να έχει ικανοποιητικές πληρότητες, για να δούμε κι εμεις νεους προορισμούς; Μια νεα υόρκη ή κατι παρόμοιας εμβέλειας; η τα μεγεθη της εταιρίας (ή και οι συνέταιροι) δεν επιτρέπουν τετοιες κινήσεις;

Να μπορεί, όχι να μη μπορεί. :P

Για να απαντήσω και στο ερώτημα, πόσα 787 να παραγγείλει;
Ένα μόνο; Μήπως δύο; Άντε, μέχρι δύο μπορεί να βρει προορισμούς να τα βάλει.
Αλλά μόνο με δυο αεροσκάφη θα καλύψει τα fixed κόστη τους; Δύσκολο μου ακούγεται.
Μακάρι βέβαια!! :D
 
Καλημέρα σε όλους!
Δείτε αυτό: φρέσκο καθώς είναι στην ΑΝΑ, το πρώτο της Β787, JA801A, έγινε πρωταγωνιστής σε ένα μικρο-ατυχηματάκι όταν χτύπησε με μία γέφυρα επιβίβασης (φυσούνα)!

:arrow: http://www.flightglobal.com/news/articl ... ge-363604/
 
Απ' την περασμένη εβδομάδα περίπου και όταν η China Eastern ακύρωσε 24 787 επανήλθε στην αρνητική επικαιρότητα το πρόγραμμα, με τη Boeing μάλιστα να δηλώνει ότι ίσως παρουσιαστούν κι άλλες ακυρώσεις.
Επιπλέον, η Bernstein προέβλεψε ότι το 2015 θα επιτευχθεί ο στόχος για την παραγωγή 10 787 τον μήνα, γεγονός που θα αποφέρει ... καθυστερήσεις.
 
lewton":1q3lgib1 said:
danichro":1q3lgib1 said:
.....Θα μπορούσε το 787 να προσελκύσει το ενδιαφέρον της aegean για ενα αεροσκάφος, .......

Να μπορεί, όχι να μη μπορεί. :P
Για να απαντήσω και στο ερώτημα, πόσα 787 να παραγγείλει;
Ένα μόνο; Μήπως δύο; Άντε, μέχρι δύο μπορεί να βρει προορισμούς να τα βάλει.
........
Μακάρι βέβαια!! :D

Πρώτα από όλα η Α3 πρωτίστως με ουραγό την ΟΑ είναι κολλημένοι στο άρμα της Airbus, και υπό αυτές τις οικονομικές συνθήκες σιγά μην σε αφήσουν να φύγεις. Από ποια τράπεζα θα πάρουν δάνειο, εάν είναι Ευρωπαϊκή θα σε αφήσει να πας στον Αμερικάνο; Εάν είναι Κινεζική τους ενδιαφέρει η Boeing; Από την άλλη πλευρά η Boeing έχει 26 συνολικές ακυρώσεις του Β787 και με τις καθυστερήσεις παραδόσεων που έχει σιγά και δεν ορμήσουν οι άλλες εταιρείες να παραλάβουν τα α/φ που ακυρώθηκαν, οπότε η τιμή των α/φ θα παραμείνει υψηλά, εκτός και εάν και τα υπόλοιπα 41 Κινέζικα α/φ και τα 32 α/φ της Χονγκ Κονγκ ακυρωθούν οπότε και η τιμή και οι παραδόσεις θα είναι εφικτές και διαθέσιμες.
Μπορεί να γίνει αυτό; Δεν νομίζω.
Tέλος, οι παραδόσεις που μιλάμε είναι για 2013-14 υπάρχει επιχειρησιακός σχεδιασμός από την Α3 για εκείνες τις χρονιές; Υπάρχει σχεδιασμός επέκτασης; Υπάρχει 5ετης σχεδιασμός στην Α3; (πάρα πολύ θα χαρώ να μου πουν ότι υπάρχει)
Θα έχουν τα χρήματα για να αγοράσουν τουλάχιστον 6 α/φ για να μπορούν να είναι επιχειρησιακά εφικτοί; Εδώ δεν έχουν να αγοράσουν/ενοικιάσουν τα 4 - Α340 που σε λίγο θα τα αποκαλούμε σαπάκια, ονειρευόμαστε ολοκαίνουργια α/φ; που είμαστε στην εποχή του Ωνάση που αγόραζε ολοκαίνουργια Comet, και B707. Για μένα είναι τελείως ουτοπικό η Α3 ή χα …χα… ΟΑ να αγοράσουν Β787. Εκτός και εάν ο γάιδαρος βγάλει φτερά. ….χα…χα….

****edit****
Κάθε Β787 κοστίζει περίπου $185 εκατ.......
 
Top