Οι πρώτες παραδόσεις του 777Χ πάνε για τέλος του 2023 (δλδ σε σχεδόν 3 χρόνια από τώρα) λόγω μεγαλύτερης και ακριβότερης διαδικασίας πιστοποίησης ("with a longer and costlier certification process after scrutiny over the 737 MAX") λέει το Reuters, ή για να το πούμε κομψά, χρειάζονται 2-3 χρόνια για να πείσουν τους πάντες ότι οι μαϊμουδιές που έκαναν με το ΜΑΧ δεν θα επαναληφθούν εδώ.
Όπως αναφέρει η ίδια η Boeing, θα εφαρμόσει "αλλαγές σε λογισμικό και συστήματα [...] προκειμένου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των ρυθμιστικών αρχών" (ή για να το πούμε κομψά, θα επανασχεδιάσουμε τα συστήματα εκείνα που ξέρουμε ότι φτιάξαμε στο πόδι ελπίζοντας να περάσουν στο ντούκου).
Φυσικά, η παγκόσμια αεροπορική κρίση λόγω Covid παίζει σημαντικό ρόλο στις καθυστερήσεις αυτές.
Στο μεταξύ, λόγω ακυρώσεων, αλλά και μετατροπών των παραγγελιών σε 787, ο αριθμός των παραγγελιών του 777X έπεσε από 350 σε 309.
ttps://www.reuters.com/article/us-boein ... SKBN29W1EY
https://www.flightglobal.com/airframers ... 51.article
Όπως αναφέρει η ίδια η Boeing, θα εφαρμόσει "αλλαγές σε λογισμικό και συστήματα [...] προκειμένου να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των ρυθμιστικών αρχών" (ή για να το πούμε κομψά, θα επανασχεδιάσουμε τα συστήματα εκείνα που ξέρουμε ότι φτιάξαμε στο πόδι ελπίζοντας να περάσουν στο ντούκου).
Φυσικά, η παγκόσμια αεροπορική κρίση λόγω Covid παίζει σημαντικό ρόλο στις καθυστερήσεις αυτές.
Στο μεταξύ, λόγω ακυρώσεων, αλλά και μετατροπών των παραγγελιών σε 787, ο αριθμός των παραγγελιών του 777X έπεσε από 350 σε 309.
ttps://www.reuters.com/article/us-boein ... SKBN29W1EY
https://www.flightglobal.com/airframers ... 51.article