TOGA
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/07/2006
- Μηνύματα
- 247
- Likes
- 84
Flesland, δεν το πληρώνει «η ανθρωπότητα». Όταν οι τρεις (3) πλουσιότεροι άνθρωποι στις ΗΠΑ έχουν τόση περιουσία όση οι 150 εκατομμύρια Αμερικάνοι, υπάρχει κάτι σάπιο στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας.
https://www.forbes.com/sites/noahkirsch ... udy-finds/
Μπορούμε να πάρουμε τη μισή περιουσία του Bezos (αφήνοντάς τον τον καημένο με μόνο 80 δισεκατμμύρια δολάρια, έτσι, να έχει χαρτζιλίκι το παιδί), και να σβήσουμε τη φτώχια στις ΗΠΑ. Με τα ίδια λεφτά, μπορούμε να σβήσουμε όλα τα φοιτητικά χρέη των νέων Αμερικάνων. Καλά. δε συζητάω τι μπορεί να γίνει παγκοσμίως, όπου το 80% των εργατών της γης αμοίβονται με λιγότερα από 300 δολάρια το μήνα.
Η Boeing, για να περάσουμε στα του οίκου (ανοχής), έκανε μια στρατηγική απόφαση τη δεκαετία του 90 και αποφάσισε απορροφώντας την MD να ασπαστεί και τις επιχειρηματικές της τακτικές (που τόσο ωφέλησαν την MD ). Όταν σχεδίαζαν το B737 NG, κάποιο golden boy αποφάσισε ότι θα γλιτώσουν 2 δισ δολάρια αν δεν γίνει επανασχεδιασμός του συστήματος προσγείωσης. Αργότερα, όταν στο MAX διαπίστωσαν ότι το σ.π. ήταν πολύ χαμηλό για τις νέες μηχανές, τις μετέφεραν μπροστά και ψηλά, με τα γνωστά αποτελέσματα. Τα 2 δις που γλίτωσαν το '90 τα έχασαν μέσα σε δυο βδομάδες.
Η πλάκα ποια είναι;
Κανένα πρόβλημα!
Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).
Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os
5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.
https://www.forbes.com/sites/noahkirsch ... udy-finds/
Μπορούμε να πάρουμε τη μισή περιουσία του Bezos (αφήνοντάς τον τον καημένο με μόνο 80 δισεκατμμύρια δολάρια, έτσι, να έχει χαρτζιλίκι το παιδί), και να σβήσουμε τη φτώχια στις ΗΠΑ. Με τα ίδια λεφτά, μπορούμε να σβήσουμε όλα τα φοιτητικά χρέη των νέων Αμερικάνων. Καλά. δε συζητάω τι μπορεί να γίνει παγκοσμίως, όπου το 80% των εργατών της γης αμοίβονται με λιγότερα από 300 δολάρια το μήνα.
Η Boeing, για να περάσουμε στα του οίκου (ανοχής), έκανε μια στρατηγική απόφαση τη δεκαετία του 90 και αποφάσισε απορροφώντας την MD να ασπαστεί και τις επιχειρηματικές της τακτικές (που τόσο ωφέλησαν την MD ). Όταν σχεδίαζαν το B737 NG, κάποιο golden boy αποφάσισε ότι θα γλιτώσουν 2 δισ δολάρια αν δεν γίνει επανασχεδιασμός του συστήματος προσγείωσης. Αργότερα, όταν στο MAX διαπίστωσαν ότι το σ.π. ήταν πολύ χαμηλό για τις νέες μηχανές, τις μετέφεραν μπροστά και ψηλά, με τα γνωστά αποτελέσματα. Τα 2 δις που γλίτωσαν το '90 τα έχασαν μέσα σε δυο βδομάδες.
Η πλάκα ποια είναι;
Κανένα πρόβλημα!
Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).
Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os
5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.