Boeing 737 MAX

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Flesland, δεν το πληρώνει «η ανθρωπότητα». Όταν οι τρεις (3) πλουσιότεροι άνθρωποι στις ΗΠΑ έχουν τόση περιουσία όση οι 150 εκατομμύρια Αμερικάνοι, υπάρχει κάτι σάπιο στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας.
https://www.forbes.com/sites/noahkirsch ... udy-finds/

Μπορούμε να πάρουμε τη μισή περιουσία του Bezos (αφήνοντάς τον τον καημένο με μόνο 80 δισεκατμμύρια δολάρια, έτσι, να έχει χαρτζιλίκι το παιδί), και να σβήσουμε τη φτώχια στις ΗΠΑ. Με τα ίδια λεφτά, μπορούμε να σβήσουμε όλα τα φοιτητικά χρέη των νέων Αμερικάνων. Καλά. δε συζητάω τι μπορεί να γίνει παγκοσμίως, όπου το 80% των εργατών της γης αμοίβονται με λιγότερα από 300 δολάρια το μήνα.

Η Boeing, για να περάσουμε στα του οίκου (ανοχής), έκανε μια στρατηγική απόφαση τη δεκαετία του 90 και αποφάσισε απορροφώντας την MD να ασπαστεί και τις επιχειρηματικές της τακτικές (που τόσο ωφέλησαν την MD :roll: ). Όταν σχεδίαζαν το B737 NG, κάποιο golden boy αποφάσισε ότι θα γλιτώσουν 2 δισ δολάρια αν δεν γίνει επανασχεδιασμός του συστήματος προσγείωσης. Αργότερα, όταν στο MAX διαπίστωσαν ότι το σ.π. ήταν πολύ χαμηλό για τις νέες μηχανές, τις μετέφεραν μπροστά και ψηλά, με τα γνωστά αποτελέσματα. Τα 2 δις που γλίτωσαν το '90 τα έχασαν μέσα σε δυο βδομάδες.

Η πλάκα ποια είναι;

Κανένα πρόβλημα!

Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).

Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os

5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.
 
Έγραψε ο φίλος lewton ότι χρειάζεται ο σχεδιασμός ενός καινούριου αεροπλάνου και από την Airbus.
Η Airbus έκανε κατά τη γνώμη μου την κίνηση ματ πριν από κάποιους μήνες αγοράζοντας ένα ολοκαίνουριο αεροπλάνο και ήδη σχεδιάζει LR Versions. Και αναφέρομαι στο A220.
Το MAX όπως πάει το πράγμα θα είναι η ταφόπλακα της Boeing στη κατηγορία regional. Η συνεργασία με την Embraer δεν μπορεί να γεμίσει το κενό ούτε να ανταγωνιστεί την Airbus στην πολύ πιθανή περίπτωση που το MAX μείνει στα αζήτητα.
 
Δεν έγραψα ότι χρειάζεται τώρα η Airbus νέο clean sheet μοντέλο.
Πρώτα πρέπει να δει τι θα ανακοινώσει η Boeing και μετά να ξεκινήσει.
Αλλά χωρίς καθυστερήσεις για να μην μείνει πίσω και πάθει αυτό που έχει πάθει τώρα η Boeing.
 
200 ΜΑΧ παρήγγειλε η IAG. :shock:
Αλλά δεν τα λέει MAX, τα λέει σκέτο 737. :D
 
Προφανώς και εξέταζε την αγορά τους εδώ και καιρό, αλλά τώρα θα έπιασε και καλή τιμούλα, δεδομένων των συνθηκών.
 
737 σκέτο γιατί στα ΜΑΧ εξετάζουν την πιθανότητα να γίνει αλλαγή ονόματος όπως διάβασα στο CNBC.
 
lewton":v3gqubi3 said:
200 ΜΑΧ παρήγγειλε η IAG. :shock:
Αλλά δεν τα λέει MAX, τα λέει σκέτο 737. :D

Δεν παράγγειλε. Λέει ότι 'προτίθεται'. Επιστολή Πρόθεσης, επισήμως (Letter of Intent LoI). Και δεν είναι 200, είναι up to 200. Και θα είναι η μεγαλύτερη λαλακία ολκής μετά το u-turn που έκανε η Air Canada.
 
TOGA":26wqob6p said:
Έτσι λειτουργεί ο καπιταλισμός. Χρησιμοποιείς τα λεφτά του μέλλοντος για να «επενδύσεις» στο παρόν (μτφ: για να δώσεις στον εαυτό σου bonus, ενόσω οι υπάλληλοι πεινάνε και πετιούνται στο δρόμο).

Τέλος πάντων, να μην συνεχίσω. Οποιος δεν το έχει δει, ας ρίξει μια ματιά στο ντοκιμαντέρ του Al Jazeera για το Dreamliner.
https://www.youtube.com/watch?v=rvkEpstd9os

5 χρόνια πριν το ΜΑΧ, ο έρμος ο κώδων του κινδύνου κόντευε να σπάσει.

TOGA αντιπαρέρχομαι τα των ανισοτήτων που είναι λίγο άσχετα με το θέμα (υπενθυμίζω ότι η Boeing είναι εισηγμένη εταιρεία και όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα) για να σχολιάσω τα τελευταία.

Δεν ξέρω ποιος σοφός στα είπε αυτά, ότι δηλαδή πετιούνται υπάλληλοι στον δρόμο που πεινάνε κιόλας (αν θυμάμαι καλά ένας μέσος μισθός στην Airbus στη Γαλλία ήταν γύρω στα 3500Ε τον μήνα, χωρίς τις εργοδοτικές εισφορές) αλλά δεν θέλει πολύ λογική για να καταλάβεις ότι δεν ισχύει. Όχι, η Βoeing δεν έσπρωξε λεφτά σε bonus κόβοντας τα από της ασφάλεια, δεν είναι τόσο ανόητοι. Άλλο αν νόμιζε ότι το 737 με λιγότερα χρήματα από ένα νέο πρότζεκτ θα της απέδιδε καλά κέρδη - το 737ΜAX βγήκε για να πετάει και όχι για να κοντεύει να κλείσει την εταιρεία (και να χάνει δις στις μετοχές της και στα bonus της).

Όταν είπα η ανθρωπότητα, ήταν απάντηση στο προηγούμενο μήνυμα και εννοούσα τους πελάτες (δλδ εμάς). Αν πετάς με πιο ακριβό αεροσκάφος μην έχεις καμιά αμφιβολία ότι α) και ο κατασκευαστής και η αεροπορική θα το κάνουν για το κέρδος είτε άμεσα είτε έμμεσα πχ λόγω φθηνότερων καυσίμων, αυξημένη ασφάλεια η έλλειψη της οποίας είναι τεράστιο πιθανό κόστος και β) ότι το όποιο έξτρα κόστος θα μετακυλιστεί σε σένα.

ΥΓ Μην έχεις επίσης καμιά αμφιβολία ότι ο Μπεζος δεν πετάει με τα ίδια αεροσκάφη που πετάς εσύ και εγώ και ότι και να γίνει, θα την έχουν πολύ καλύτερα από τους υπολοιπους.
 
Ακόμα ένα πρόβλημα για το MAX σύμφωνα με το BBC:

https://www.bbc.com/news/business-48752932

Θεωρώ εξαιρετικά αμφίβολο το αεροπλάνο να πετάξει εκ νέου πριν το τέλος του έτους.
 
Στην IAG το είπε κανείς;
 
Top