Boeing 737 MAX

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε αεροσκάφος παραδομένο τον Νοέμβριο, με ούτε 120 πτήσεις, συμβαίνει εκρηκτική αποσυμπίεση σε απενεργοποιημένη έξοδο κινδύνου που οπτικά φαίνεται σαν απλό παράθυρο.

Το (τραγικό) αστείο με τα ΜΑΧ δεν σταματά ποτέ. Δεν μπορώ να διανοηθώ τι είδους ποιοτικό έλεγχο κάνουν πριν την παράδοση ή, ακόμα χειρότερα, τι διάολο συμβαίνει στην τελική συναρμολόγηση. Κανονικό έγκλημα.

Φυσικά, η Alaska καθήλωσε όλα τα ΜΑΧ-9 (έχει 65). Λογικά θα ακολουθήσουν και όσοι άλλοι έχουν παρόμοια διαμόρφωση.

edit:
Είστε σίγουρα κατασκευαστής αεροσκαφών;
Screenshot 2024-01-06 at 12.39.24.png
 
Last edited:
Και τον Σεπτέμβριο έχασε ένα Max της Αλάσκα, μόλις 11 ημερών, ένα τμήμα του κάθετου σταθερού....Ήθελαν ομογενοποίηση του στόλου και επέλεξαν να αποσύρουν τα Airbus από την Virgin America...Τι να σχολιάσει κανείς...

 
Και η United αναμένεται να καθηλώσει τα ΜΑΧ-9 της.

Μία μόνο πηγή προς το παρόν

edit:
Η FAA έδωσε εντολή να καθηλωθούν και να ελεγχθούν 171 ΜΑΧ-9 (όσα πετούν με αμερικανικές εταιρείες ή βρίσκονται σε αμερικανικό έδαφος)
Εδώ η ανακοίνωση
 
Last edited:
Mηπως θα επρεπε να ελεγχθουν ολα τα ΜΑΧ-9 γενικα κ οχι μονο οσα ειναι στις ΗΠΑ? Και ειναι θέμα μονο του -9 ή και του -8?
 
ΜΑΧ-9 εκτός ΗΠΑ πετούν οι TK, ΑΜ και FZ (η τελευταία έχει κανονική έξοδο στο σημείο, αν βλέπω καλά στις φωτογραφίες). Θα πρέπει οι οικίες "ΥΠΑ" να εκδώσουν οδηγίες. Και η EASA εφόσον ο τύπος πετάει στην Ευρώπη.

Σε κάθε περίπτωση, η οδηγία μάλλον αφορά μόνο τα -9 που έχουν απενεργοποιημένη τη συγκεκριμένη έξοδο. Τα -8 της FR π.χ. έχουν κανονική έξοδο στο σημείο.
 
Η ΤΗΥ καθήλωσε κι αυτή τα πέντε 737MAX-9 που έχει στο στόλο της. Σε αντίστοιχες κινήσεις προχώρησαν Aeromexico και COPA, ενώ η Icelandair ανακοίνωσε ότι δε θα τα καθηλώσει, δεδομένου ότι έχει configuration διαφορετικό από εκείνο που διέταξε η FAA να ελεγχθεί.

Turkish Airlines Grounds 5 Boeing 737 MAX 9 Jets For Checks After Blowout
 
Η United ανακοίνωσε ότι βρήκε χαλαρά βιδωμένα παξιμάδια σε τουλάχιστον πέντε αεροσκάφη της που έχουν την ίδια διαμόρφωση στην πόρτα/τοίχο, ενώ η Alaska ανακοίνωσε ότι βρήκε "some loose hardware" (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) στους δικούς της ελέγχους.


So much for "Το ΜΑΧ είναι πιο ενδελεχώς ελεγμένο αεροσκάφος στην ιστορία, άρα είναι πλέον ασφαλές...." :mrgreen:

Υ.Γ.
Η FAA ανακοίνωσε ότι τα -9 θα παραμείνουν καθηλωμένα έως ότου όλοι οι operators ολοκληρώσουν τους ελέγχους σε εξόδους κινδύνου, βίδες, εξαρτήματα θυρών κ.λπ.

Περισσότερα
 
Μετά από όλα αυτά νομίζω πως το νέο διαφημιστικό σλόγκαν της Boeing πρέπει να είναι:

Boeing. When one door closes, another one opens!
 
Η FAA ανακοίνωσε, ότι τα πληρώματα είχαν αναφέρει την ένδειξη προειδοποίησης για αποσυμπίεση της καμπίνας σε τρεις περιπτώσεις κατά το πρόσφατο παρελθόν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το N704AL να δρομολογηθεί σε πτήσεις μικρότερων αποστάσεων -ειδικά όταν αυτές γίνονταν επάνω από τη θάλασσα- μέχρι να διερευνηθεί το περιστατικό από τεχνικούς, κάτι που δεν είχαν προλάβει να κάνουν μέχρι την ημέρα του περιστατικού.

Η είδηση στο BBC
 
Βρήκαν και το "πορτοκούμπωμα" (συγνώμη αλλά έτσι θα λέω το pug εκτός αν έχετε καλύτερη λέξη) μετά από μέρες ερευνών κάπου σε μια αυλή. Κατά τα άλλα είναι άθικτο.

Τα πράγματα είναι τρομακτικά. Διέρρευσαν και κάποιες φωτό από τα MAX της United που φαίνεται πως κάποιες βίδες δεν είναι καλά κουμπωμένες (πως συναρμολογείτε τα ΙΚΕΑ σας και εκεί που βαριέστε, λες, έλα μωρέέέέ βάλε το εκεί θα αντέξει). Και το ερώτημα είναι να παραδόθηκαν έτσι ή χαλάρωσαν στην πορεία.

Επίσης σε περίπτωση που το είχατε άγχος, "ούτε γάτα, ούτε ζημιά" λένε "αναλυτές" για το μέλλον του αεροσκάφους. Σαν "severe weather disruption" το impact στις αεροπορικές και χωρίς κανένα impact στις παραγγελίες λόγω της έλλειψης εναλλακτικής γιατί είμαστε και σε καθεστώς ελεύθερης αγοράς, εκτός αν το TU204 κάνει το μεγάλο μπαμ. Με τι καρδιά παραγγέλνεις MAX μετά από όλα αυτά, let alone μπαίνεις κιόλας με πάνω από 1300 να αλωνίζουν;
 
Last edited:
Top