Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
dtrach":204qezbu said:
Όπως και να χει το 1/4 των κερδών του 19 και σίγουρα τραγικό να βάζουμε απλά μία τιμή σε νεκρούς...
Δεν καταλαβαίνω την έκρηξη σου και πολύ κακώς οι διαχειριστές διέγραψαν την ανάρτηση μου.
Απάντησα σε ενα σχόλιο που μου θυμίζει έκθεση 15χρονης.
Είναι τρατζικ να βγάζουμε τιμή σε νεκρούς. Γιατί? Οφείλουν να πληρωθούν αποζημιώσεις στους οικείους τους και πρέπει να υπάρχει μια φόρμουλα με την οποία θα υπολογίζεται το ύψος τους.
Τίποτα τραγικό δεν έχει αυτή η πρακτική.
 
Η έγκριση για επιστροφή του ΜΑΧ «δόθηκε πολύ νωρίς, χωρίς να έχουν αντιμετωπιστεί ηλεκτρολογικά ζητήματα και προβλήματα στη συναρμολόγηση», λέει ο Εντ Πίρσον, Senior Manager, Production System Support του ΜΑΧ, και Senior leader of 737 Final Assembly έως το 2018 .

Ο Πίρσον ήταν εκείνος που αποκάλυψε στη διερευνητική επιτροπή του Κογκρέσου την πλήρη αποδιοργάνωση στην παραγωγή του ΜΑΧ και αυτός που είπε στην επιτροπή ότι δεν θα έβαζε ποτέ την οικογένειά του σε κανένα Boeing, ανησυχία που είχε μοιραστεί και σε email προς προϊσταμένους του.

Εδώ η πλήρης έκθεση του Pierson:
https://edpierson.com
-------------------
Προσωπικά, κατανοώ ότι υπάρχει η άποψη πως επειδή το ΜΑΧ έχει υποστεί την πιο λεπτομερή διερεύνηση και τους πιο ενδελεχείς ελέγχους στην ιστορία της αεροπλοΐας είναι πια ασφαλές. Ωστόσο, εκτιμώ ότι δεν παύει να είναι το πιο ελαττωματικό αεροσκάφος προς πώληση σήμερα στον κόσμο, τόσο εκ σχεδιασμού όσο και εκ κατασκευής. Θα χρειαστεί μεγάλη τύχη και προσοχή ώστε στα επόμενα 20+ χρόνια που θα πετάει να μην πάρει κι άλλες ζωές, επειδή τα αφεντικά αποφάσισαν να πουλάνε ένα σχέδιο 60 ετών ως state of the art κοροϊδεύοντας στην πορεία (με ψευδείς ελέγχους και διαβεβαιώσεις) τους regulators, τους πελάτες και τους επιβάτες τους ότι είναι σύγχρονο και ασφαλές.
 
Ωστόσο, το μεγαλύτερο ολίσθημα, σύμφωνα με τους ειδικούς, ήταν ότι η Boeing «τσιγκουνεύτηκε» τους αισθητήρες στους οποίους βασίζεται το MCAS. Αντί για τουλάχιστον δύο αισθητήρες angle of attack (γωνίας προσβολής), το 737 Max ήταν εφοδιασμένο μόνο με έναν.

Tα καινούργια 737 Max, διαθέτουν πλέον 2 αισθητήρες.

Το άρθρο δυστυχώς περιέχει πολλές ανακρίβειες.

Στο αεροσκάφος υπάρχουν, από το πρώτο μοντέλο 737, δύο αισθητήρες οι οποίοι χρησιμεύουν και σε άλλα συστήματα εκτός από το MCAS.
 
Έγραφα πέρσι
Δείτε μόνο πόσα προβλήματα έχουν διαπιστωθεί από το grounding και μετά και πείτε μου ποιος CEO αεροπορικής θα παίξει στο εξής το κεφάλι του επιλέγοντας να αγοράσει ΜΑΧ για την εταιρεία του. Έχει πάψει πια να είναι θέμα λειτουργικού κόστους. Είναι πια το αν θα επιλέξεις να συνεργαστείς για τα επόμενα 20 χρόνια με μια εταιρεία που κουρέλιασε κάθε νόμο και κάθε επιχειρηματική ηθική για να κάνει πλούσια τα στελέχη της και, στην πορεία, σκότωσε και κόσμο.

Και ο CEO όχι μόνο βρέθηκε, αλλά είναι και της Ethiopian, της εταιρείας που θρήνησε θύματα από αυτές ακριβώς τις πρακτικές της Boeing.

Με λιγότερα από 600 εκατ. δολάρια (σύμφωνα με τους Seattle Times), η Boeing αγοράζει την άρση του grounding στη χώρα και την "εκτίμηση" (για να το πω κομψά) του CEO που δήλωσε καταχαρούμενος στο Bloomberg ότι το ΜΑΧ είναι σούπερ ασφαλές και ότι η Boeing θα συνεργαστεί με την ΕΤ ώστε η χώρα να γίνει πρωτοπόρος της αεροπορικής βιομηχανίας στην Αφρική.

Επιπλέον των 600 εκατ (τα 280 μετρητά, τα υπόλοιπα σε διευκολύνσεις, εκπτώσεις, ανταλλακτικά, συν αντικατάσταση του χαμένου αεροσκάφους), η Boeing θα βοηθήσει στις επεκτάσεις του hub της ΕΤ στο ADD, αλλά και στην κατασκευή εργοστασίου που (ελπίζεται να) προμηθεύει με ανταλλακτικά την Boeing και την Airbus.

Με λίγα λόγια, η ΕΤ έγινε θυγατρική της Boeing. Ή παντρεύτηκαν, δεν έχω αποφασίσει.

Τα δύο άρθρα:

 
Η Turkish πόσα χρησιμοποιει;
 
Εμένα σε κάποια φωτό πήρε το μάτι μου το νέο ΜΑΧ τoυ Ο'λιγδι, φαντάζομαι δεν θα αργήσει να το βάλει σε υπηρεσία με την BUZZ (what?).

 
Πάντως το αρχικό θέμα με τα max ήταν προβλήματα με τη σταθερότητα στην πτήση (ως μη ειδικός δε χρησιμοποιώ ορθή ορολογία αλλά το λέω πιο "λαικα"), λόγω του αυξημένου μεγέθους των τουρμπινων σωστά;Το mcas που χαλασε και έριξε τα αεροπλάνα υποτίθεται ήταν για να διορθώσει τα προβλήματα της σταθερότητας αλλά το θέμα είναι καταρχήν γιατί αυτό να χρειάζεται; Δηλαδή είναι ένα αεροπλάνο με εγγενή ζητήματα σταθερότητας και ελέγχου της πτήσης; Το οποίο μπορεί πιο εύκολα να "στολαρει";
Και τι συμβαίνει με τα a320 neo; Διότι και αυτά έχουν μεγαλυτερους κινητήρες.Πως είναι αυτά σχεδιαστικά και πτητικά;
 
Top