BMI

  • Thread starter Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά απ' ότι φαίνεται οι Γερμανοί έχουν λάβει τις αποφάσεις τους για τη ΒΜΙ. Τα slot του LHR καταλήγουν στην IAG για να μην καταλήξουν στo κονσόρτιουμ Virgin-Etihad ενώ για τη BMI regional έχει βρεθεί αγοραστής, πιθανότατα κάποιος απ' τους μικρούς FlyBe, Eastern.
:arrow: http://www.reuters.com/article/2011/11/01/us-bmi-iag-idUSTRE7A04QA20111101

Μένει να δούμε αν η ΒΑ σκοπεύει να τη χρησιμοποιήσει ως loco στα χνάρια της ΙΒ ή αν θα τη πάει για διάλυση...
 
Φαντάζομαι, αν εξαιρέσουμε κάτι εξωτικά δρομολόγια σε Addis Ababa, Almaty, Baku, Bishkek, Khartoum, Tbilisi, Yerevan, τα υπόλοιπα θα "θυσιαστούν" για "καλύτερη αξιοποίηση των slots", ήτοι ενίσχυση συχνοτήτων σε υπερπόντια δρομολόγια-χρυσωρυχεία και feeder ενδο-Ευρωπαϊκά...
 
@ANZ
Πρόσφατα διάβαζα ότι αρκετά slot θα πάνε για ανάπτυξη της νοτιοαμερικάνικης αγοράς ενώ για τα feeder σχεδιάζουν πρώτα restructuring ώστε να πέσουν τα κόστη κ να γίνουν ανταγωνιστικοί...

Εν τω μεταξύ, βρέθηκε αγοραστής και για την baby
An “EU based airline group” has signed a non-binding term sheet with Bmi for the sale of Bmibaby ... This potential new owner, which has operations in several countries across Europe, would acquire 100 per cent of the shares of Bmibaby. This would include the aircraft fleet, the existing route network and the continued employment of the existing staff
http://www.businesstraveller.com/news/second-group-enters-frame-to-buy-bmibaby

ΕU based airline group. Χμμμμμμ, any ideas :?:
 
Μήπως είναι η Air Berlin :?: :?:
 
OA701":1xd0k0bf said:
... κάποιος απ' τους μικρούς FlyBe, ....

Η flyBe έχει αφήσει για τα καλά πίσω της τις μέρες που ήταν η "μικρή" Jersey European με ένα μικρό δίκτυο εσωτερικού στην Αγγλία. Πλέον είναι ένα από τα σημαντικά ονόματα στην Ευρώπη στον χώρο των regional εταιρειών.

Έχει περίπου 70 αεροπλάνα στόλο η ίδια, με βάσεις σε Aberdeen, Belfast City, Birmingham, Εδιμβούργο, Exeter (όπου είναι και η έδρα της), Λονδίνο/Gatwick, Γλασκώβη, Guernsey, Inverness, Isle of Man, Jersey, Manchester, Newcastle και Southampton. Το δίκτυό της καλύπτει πλέον μεγάλο μέρος της Ευρώπης από Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία μέχρι Ιταλία, Κροατία, Ισπανία και Πορτογαλία, και είναι μακράν ο κύριος "παίκτης" στο εσωτερικό δίκτυο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Επίσης έχει μια θυγατρική, την Flybe Nordic, με βάσεις στο Ελσίνκι της Φινλανδίας και το Tallinn της Εσθονίας, που πετάει σε πολλούς προορισμούς της Σκανδιναβίας, αλλά και προς Σκωτία και το Gdansk στην Πολωνία.

Συνεργάζεται με συμφωνίες κοινού κωδικού με την British Airways, την Air France και την Etihad, ενώ έχει και συμφωνία δικαιόχρησης (franchise) με την Loganair για την εξυπηρέτηση των μικρών τοπικών αεροδρομίων της Σκωτίας (και όχι μόνο).


(Largest base)


το δίκτυό της καλύπτει
 
Το μικρή πήγαινε στο ότι είναι περιφερειακής εμβέλειας εταιρεία, όπως κ η Eastern κι όχι "κατηγορίας" ΒΑ/ΙΑG, U2, FR ακόμη κ VS ας πούμε...

Τάσο, καλή η σκέψη σου για την ΑΒ, θα μπορούσε ας πούμε να είναι feeder για το BER και ταυτόχρονα να πετάει κυρίως leisure p2p από περιφ. α/δ του UK. Eγώ είχα διαβάσει για την FR αλλά τι να την κάνουν οι Ιρλανδοί? :roll:
 
Μια ματιά σε άλλα φόρα λένε για την Jet2.
 
OA701":1nb14yfa said:
Τάσο, καλή η σκέψη σου για την ΑΒ, θα μπορούσε ας πούμε να είναι feeder για το BER και ταυτόχρονα να πετάει κυρίως leisure p2p από περιφ. α/δ του UK. Eγώ είχα διαβάσει για την FR αλλά τι να την κάνουν οι Ιρλανδοί?

Aκριβώς! Νομίζω οτι η Air Berlin θα ενδιαφερόταν κυρίως να βάλει χέρι στον τουρισμό που εξάγει το Νησί και θα έπαιρνε και κάποια feeder στο BER...Για τους Ιρλανδούς και γω απορώ! Δεν βρίσκω κάποια λογική σε μία τέτοια κίνηση τους...

flesland":1nb14yfa said:
Μια ματιά σε άλλα φόρα λένε για την Jet2.

Αυτό που λες flesland μάλλον είναι από παλαιότερη συμφωνία και ίσως να πρόκειται όντως για τη Jet2...Ο νέος ενδιαφερόμες είναι "An EU based airline group" και γι'αυτό είπα οτι πιθανώς πρόκειται για την Αir Berlin...Δε νομίζω να ενδιαφερόταν κάποιο άλλο group για τη BMIbaby...
 
Μήπως ενδιαφέρεται η Wizz?
 
Ολοκληρώθηκε η πώληση της ΒΜΙ απ' την LH στην ΙΑG με έκπτωση μάλιστα καθώς δεν βρέθηκε αγοραστής για τις BMI regional και BMIbaby κ καταλήγουν κι αυτές στη συμφωνία με την IAG. Οι πτήσεις της ΒΜΙ ήδη πωλούνται απ' την ΒΑ ενώ υπάρχει δήλωση ότι θα βγεί κανονικά το θερινό πρόγραμμα της ΒΜΙ (καλό θα ήταν να μάθουμε αν θα ισχύει το CS με Α3). Όσον αφορά τις baby και regional, πάνε για κλείσιμο...
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...+completes+bmi+purchase+at+reduced+price.html
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...ights+to+be+sold+through+british+airways.html
 
Top