Blue Bird Airways

  • Thread starter Thread starter Captain Jack
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον αν δεν φτιάξουν τα πράγματα στο Ισραήλ τους βλέπω να κάθονται Αθήνα και να ξεκινούν κανονικά για Ευρώπη. Αλλά ποσοι ακόμα χωράνε με βάση στην Αθήνα? Πόσους ακόμα χωράει για παράδειγμα το Αθήνα - Βουδαπέστη? ( ήδη A3, FR, W6..)
Αυτές οι πτήσεις κατά την γνώμη μου και όπως το βλέπω απλά μπήκαν να υπάρχει πτητικό έργο. Δεν νομίζω να υπήρχε σχεδιασμός και μελέτη της αγοράς. Έγινε πολύ γρήγορα και μάλιστα χωρίς καθόλου διαφήμιση. Τι προγράμματα διαθέτει; Θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει ηδη την εταιρία για να το ψάξει. Ο μέσος επιβάτης δεν έχει ιδέα για την ύπαρξη της. Όπως μου φαίνεται εμένα η εταιρία ήταν μόνο για να πετάει με τους/τον tour operators του Ισραήλ χωρίς καμία προοπτική για κάτι άλλο. Προσωπικά δεν νομίζω αυτές οι πτήσεις να κρατήσουν για πάνω από 5 μήνες. Θα δείξει όμως.
 
Ίσως να έχεις δίκαιο. Μπορεί όμως και οι ίδιοι να περιμένουν σήμα από την αγορά ή τις αρχές να μείνουν ή να φύγουν. Ίσως ήρθαν δοκιμαστικά σαν επισκέπτες. Καλό θα ήταν να κάνουν μια δημόσια ανάρτηση στην ιστοσελίδα τους ώστε να γνωρίζει το επιβατικό κοινό. Αν είχα τη δυνατότητα θα δοκίμαζα ευχαρίστως μια πτήση μαζί τους, η ιστοσελίδα τους μου κάνει πολύ θετική εντύπωση, αλλά μου λείπει η ελληνική μετάφραση. Επίσης, σαν νέος παίκτης θα προτιμούσα να δω καινούρια δρομολόγια και όχι τόσο τα καθιερωμένα. Όταν έρχεται νέα αεροπορική προσωπικά αναμένω να μου προσφέρει κάτι καινούριο (σε προορισμό, όχι μόνο σε υπηρεσία). Είναι αυτό που θα την κάνει να διαφοροποιηθεί και να ξεχωρίσει. Εσείς τι θα θέλατε για να μείνει; πολλές φορές άνθρωποι που έχουν ευθύνη και αρμοδιότητα διαβάζουν εδώ και ίσως να τους επηρεάσετε ή να τους δώσετε ιδέες ώστε να μείνουν προς όφελος όλων.
 
Σημερα αφιχθη στο LGAV, το νεο μελος (4ο αφος Β738, 9H-ISM ) για ενταχθει και επισημα στο στολο της εταριας.
 
Θα το επιθεωρήσει κλιμάκιο της εφορίας νεότερων μνημείων από εβδομάδα. :great:

Μόνο για την PAN AM δεν έχει πετάξει.
Άντε να πεις κανένα καλορίζικο, θα γελάσουν και οι πέτρες :mrgreen:
Άρα θα πω Καλοτάξιδο, η Παναγία μαζί σας, εεε καλές δουλειές ήθελα να πω.
 
Τι γινεται με εκείνα τα δρομολόγια που ξεκίνησαν από Αθήνα πριν λίγο καιρό;
 
Δεν γίνεται.. έμεινε μόνο το Τελ Αβίβ. Ήταν ξεκάθαρα μόνο λόγω της κατάστασης.
 
Θα το επιθεωρήσει κλιμάκιο της εφορίας νεότερων μνημείων από εβδομάδα. :great:

Μόνο για την PAN AM δεν έχει πετάξει.
Άντε να πεις κανένα καλορίζικο, θα γελάσουν και οι πέτρες :mrgreen:
Άρα θα πω Καλοτάξιδο, η Παναγία μαζί σας, εεε καλές δουλειές ήθελα να πω.
Η Lufthansa πεταει ακομα το πρωτο 321 παραγωγης. Δεν εμπαινες?
 
Αν θέλεις την ειλικρινή μου απάντηση, θα σου έλεγα ότι δεν γνωρίζω.
Αν το γνώριζα εκ τον προτέρων και είχα επιλογή ναι θα το απέφευγα.
Νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι δύσκολο αν μιλάμε για την LH.
Όταν μιλάμε για μια εταιρία με 3-4 αεροσκάφη που είναι όλα της ίδιας ηλικίας, εκεί δεν έχει κάτι να σε μπερδέψει όποτε η απάντηση είναι όχι δεν θα πετούσα.
Σχετικά με την αντιπαραβολή όμως έχω να πω ότι δεν είναι ακριβώς το ίδιο ένα αεροσκάφος να έχει πετάξει με έναν operator από το να έχει πετάξει με διάφορους.
Ούτε ότι όλοι οι operators είναι ακριβώς το ίδιο. Μεταξύ Lufthansa και BlueBird τείνω ακόμα προς LH αν και δεν τους χωνεύω καθόλου μα καθόλου.
 
Ιδρυση νεας Ισραηλινης εταιριας απο τους ιδιοκτητες της Bluebird & TUS....

Kavei Hufsha, which already owns Greek airline Blue Bird and Cypriot airline TUS, has begun the process of establishing an Israeli airline.​

 
Κλαίω με το παρακάτω:
Over the past year, Kavei Hufsha has seen a major increase in the activity of the airlines it owns. Blue Bird rose from 11th to sixth in terms of market share at Ben Gurion Airport, with a 24% increase in the number of passengers carried compared with 2023. TUS climbed from 23rd to eighth, with an increase of 10% in the number of passengers.
Η θεαματική αυτή άνοδος οφείλεται ότι στη συγκεκριμένη περίοδο οι περισσότεροι αερομεταφορείς είχαν σταματήσει να πετούν προς Ισραήλ, λόγω του πολέμου, οπότε έμειναν να πετούν οι ισραηλινές και ορισμένες μικρές, τύπου Blue Bird και TUS.

Μου θυμίζει εκείνα τα διθυραμβικά δελτία τύπου που έβγαζε κάποτε η Αιγαίου για τον εαυτό της, με την «επένδυση 4,5 δις» για τα neo, που αναγκάστηκε μετά να προσθέσει το «σε τιμές καταλόγου».
 
Top