Αυξήσεις στα τέλη χρήσης του Ελ. Βενιζέλου;

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ta 100 Km aktina einai apla oros ths symvaseis?(Etsi pistevo).
H exei na kanei gia logoys asfaleias?
Ego den milhsa oti oposdhpote prepei na ginei ena LoCo aerodromio sthn Attikh alla eipa oti yparxoyn megales poleis sthn Ellada poy mporoyn na anaptyksoyn aerodromia poy den tha ta dioikei h YPA.
Oso gia thn Elefsina kalo tha htan na ksefortonotan to strato apo pano ths gia to symferon olhs ths ekei perioxhs poy vlepei Spata kai tromazei kai san apostash alla kai os tromerh oikonomikh epivarynsh.
 
Φαίνεται ότι Elefsina είναι αδύνατο για τώρα και AIA δεν έχει καμία πιθανότητα πολύ LOCO. Επίσης φαίνεται ότι η AIA δεν έχει καμία πιθανότητα πολλούς LONGHAUL. Τα τελευταία χρόνια έχει χάσει PR, GA, JL, QF, BG, SA, ET, SD, KQ, AH, AT, AC, TP, VP, κ.λπ...

Πού είναι το μέλλον AIA :?:

Τα LOCO θα κοιτάξouv πιθανώς αλλού όπως SKG, HER, RHO CFU
 
jetflight":iwihvyzw said:
Ta 100 Km aktina einai apla oros ths symvaseis?(Etsi pistevo).
H exei na kanei gia logoys asfaleias?
Όρος της σύμβασης είναι, με σκοπό η εταιρία διαχείρησης του αεροδρομίου να μην έχει να αντιμετωπίσει ένα ανταγωνιστικό αεροδρόμιο που να εξυπηρετεί την Αττική.

Σχετικά με τις low cost που αναφέρατε, νομίζω ότι δεν υπάρχουν πολλά αεροδρόμια στην Ελλάδα όπου θα μπορούσαν να δραστηριοποιηθούν. Μιλάμε για αεροδρόμια όπου θα υπάρχει αρκετή επιβατική κίνηση όλο το χρόνο (αυτό σχετίζεται και με τον πληθυσμό που κατοικεί σε ακτίνα 100-150 χλμ γύρω από το αεροδρόμιο) είτε λόγω τουρισμού είτε λόγω επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Και ας μην ξεχνάμε και κάτι άλλο: η μέση διάρκεια πτήσης των low cost -στην Ευρώπη τουλάχιστον- είναι κοντά στη μία ώρα, ώστε να μπορούν να κάνουν πολλά καθημερινά rotations με το κάθε αεροσκάφος. Για να έρθουν στην Ελλάδα από τις βάσεις τους, χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο. Δεν είναι τυχαίο που η easyjet κάνει το δρομολόγιο του Luton μέσα στα άγρια μεσάνυχτα. Φεύγει από Λονδίνο λίγο πριν κλείσει το LTN, έρχεται Αθήνα και επιστρέφει στο LTN το πρωί που έχει ανοίξει το αεροδρόμιο. Αν δεν έκανε αυτό το δρομολόγιο, το αεροπλάνο θα έμενε στο έδαφος και βέβαια δε θα έβγαζε χρήματα. Αλλά η Αθήνα είναι 24ωρης λειτουργίας και αυτό δε συμβαίνει με όλα τα αεροδρόμια (λόγω θορύβου)! Και βέβαια, μιλάμε για ένα δρομολόγιο Αθήνας-Λονδίνου, που έχει εξασφαλισμένη επιβατική κίνηση όλο το χρόνο για πολλούς και διάφορους λόγους.

Θέλω να πω ότι το θέμα είναι σύνθετο. Η...σπανιότητα των low cost στην Αθήνα έχει μεν να κάνει και με τις χρεώσεις του ΔΑΑ, αλλά για την υπόλοιπη Ελλάδα δεν είναι το ίδιο και δε φταίει μόνο η ΥΠΑ γι' αυτό (αν και θα μπορούσε να κινήσει το ενδιαφέρον κάποιων εταιριών μέσω ενεργειών προώθησης, που μάλλον για την ΥΠΑ είναι άγνωστη έννοια).

jetflight":iwihvyzw said:
Oso gia thn Elefsina kalo tha htan na ksefortonotan to strato apo pano ths gia to symferon olhs ths ekei perioxhs poy vlepei Spata kai tromazei kai san apostash alla kai os tromerh oikonomikh epivarynsh.
Συμφωνώ με το Χρήστο ότι δεν είναι και τόσο εύκολο να λειτουργήσει η Ελευσίνα ως αποκλειστικά πολιτικό αεροδρόμιο! Εξάλλου, με την Αττική Οδό το καινούργιο αεροδρόμιο δεν είναι και τόσο μακριά! Περισσότερο χρόνο χρειαζόμουν εγώ από το κέντρο της Αθήνας για να πάω στο Ελληνικό απ' ότι οι κάτοικοι της Ελευσίνας τώρα για το Βενιζέλο.
 
Paidia mipos kserete pou mporo na vrw tin simvasi pou ekane to elliniko dimosio me tin hochtief? einai online i iparxei mono mesw dimosieumatwn twn MME?

Euxaristw
 
Einai perissotero thema nootropias para thema epivatikhs kinhshs.
H Hpeirotikh Ellada me ton plythismo poy exei mporei na traviksei oxi mono L.C alla kai alles etairies poy ekteloyn taktika dromologia .
O logos poy den exei ginei ayto einai oti den taksideyei ekei o kosmos me to aeroplano pithanon logo toy oti den to exei mathei kai logo toy kostoys.
Me thn YPA os diaxeiristh exoyme aerodromia dhmosies yphresies kai oxi aerodromia poy anaptysoyn nees grammes.(ta telh ths YPA einai panakryva)
H Ellada symfono oti einai apomonomenh apo thh ypoloiph Eyroph alla oxi apo olh.
Megales giaythn agores opos h Italia kai h Germania apexoyn to poly 2-2,5 ores kati poy yparxei se range akoma kai ths RYANAIR.
To provlhma kollaei sth nootropia kai stis ypodomes poy yparxoyn sthn eparxia.
 
Elpizw na tsekarate to pososto tis auksisis sta teli asfaleias... 29%... :D
Fusika to telos 8a voi8isei na 8wrakistoun ta McDonalds, na kleisei me guali to Skyview, na boun perissoteroi securities sta Grigoris, na uparxei an8rwpos panw apo ka8e kado tou aerolimena, na xtstei prostateutiko teixos perimetrika tou aerodromiou kai alles polles protaseis asfaleias pou apaitoun 8usies oikonomikes megales.
Meta 8a paroun sto tilefwno tin FRA, to TYO, to CDG, to AMS kai ola auta ta mikra kai toso epikinduna aerodromia pou eisai 3 metra apo to aeroskafos ston ka8aro aera, kai 8a tous poune oti mono i ATH einai asfalis gia na prosgeiwnondai aeroplana kai na min anusixoun oi managers twn aerodromiwn min tous katsei kana tromokratiko...spotting. :D

Kurioi tou A.I.A. eiste: Epilekste to swsto pou sas ekfrazei:

A. Pandelws anikanoi na doulevete se aerodromio
B. Pandelws katestramenoi egefalika se simeio pou 8elete magnitiki
C. Pandelws pigmenoi sta ligmena (perase i moda)
D. Pandelws etoimoi na afisete to prwino tsai sto grafeio kai na to gurisete se 5 frapedes black apanwtous
E. Pandelws asxetoi peri aeroporikou management/marketing
F. Pandelws deiloi na rwtisete ta petuximena aerodromia, giati einai toso friendly kai kerdofora sunama
G. Pandelws zwndes se allous planites
H. Pandelws voutigmenoi sti vusmatolaspi sas (kalw kai sto gnwrismies i meson), pou se ligo den 8a kserete giati eiste ekei... :D

PS: Parakaloume ton A.I.A. na proxwrisei oso to dunaton grigorotera me ta sxedia tou neou tou terminal, giati oi aviation enthusiasts tou topou mas perimenoun pws kai pws to observation deck stin Keratea gia tios proseggiseis twn A380. Be quick. :idea:

Den milaw twra gia tis etairies. Kanoun paixnidi kai autes, alla edw kala kanoun. Ande giati fortwsa me to....... hub mas.
Bre gelia pou 8a kanoume otan ksanaoiksei to LGAT...
 
Paidia auto to vrika mesw tou google psaxnontas plirofories gia to aerodromio.

Diavaste kai frikste (se bold exw ta pio simantika kommatia):

Athens, 30/7/93 (ANA) -- The government said yesterday
it had chosen the German-led Hochtief/Flughafen Frankfurt
consortium to build and operate Athens' new multi-billion dollar
international airport.
''This significant project will give Greece an edge over
all Balkan and Southeast European countries as it will be among
the largest and most modern international airports in Europe,
''Deputy Prime Minister Tzannis Tzannetakis told a news
conference.
Hochtief AG won the contract over two contending
consortiums, one led by the French Societe Auxiliare
d'Enterprises SAE and the other by Lockheed Air terminal.
The new airport, to be built on 7,300 acres 25 Km's east
of Athens, will have three runways with a terminal capacity of
close to 50 million passengers
.Construction costs are estimated
at about 4 billion dollars.
''The project is the largest private investment ever to
be made in Greece'', Mr Tzannetakis said.
''Once it is completed, none of our neighbours will have
one like it for decades to come...It will allow Greece to
dominate air transport in the greater Balkan area''
, he added.
Construction is expected to begin this summer and the
airport is scheduled to open by September 1998
.
The Hochtief-led group will own 60 per cent of a company
formed with the Greek government to build and operate the
airport. The agreement runs for 50 years.
The Greek government's costs will be covered mostly by a
European Community subsidy of 440 million dollars and proceeds
from a flight-departure fee, expected to total about 275 million
dollars over a seven-year period.
The government will provide the land in Spata for a rent
of up to 15 per cent of net annual profits. This will be in
addition to the government's 40 per cent share of net profits.

Athens' existing international airport at Hellenikon
will be closed and the site redeveloped.


Auta gia na min ksexniomaste tis iposxeseis tou 93 kai na kseroume ti plirwnoume....dld ama to aerodromio eixe capacity 50 ekatommiria epivates poso tha itan to spatosimo simera???
 
A380":3nyy30wj said:
will have three runways with a terminal capacity of
close to 50 million passengers

Αυτό είναι το τελικό πλάνο για το αερόδρομιο. Δηλαδή είναι οι δυνατότητες επέκτασεις της διαθέσιμης έκτασης. Κανένα όμως αεροδρόμιο δεν κατασκευάζεται κατευθείαν στην τελική του μορφή. Σε επόμενες φάσεις θα γίνουν και επεκτάσεις και αν κριθεί σκόπιμο. ;)
 
ναι αλλά στην πρώτη φάση είχε και δεύτερο satellite building και πολυόροφο πάρκιν τα οποία δεν έγιναν οπότε να και εμάς η σύμβαση ;)
 
Top