Αξιζει κανεις να επενδυσει, για να γινει πιλοτος?

Γεια σε όλους!
Θα έρθω να συμφωνήσω με τον docORL. Αυτό που χρειάζεται πάνω απ'όλα είναι θέληση, υπομονή και επιμονή. Σημαντικό είναι επίσης το να αναρωτηθούμε το αν πραγματικά και γιατί θέλουμε να ακολουθήσουμε αυτό το επάγγελμα. Ο χώρος είναι σκληρός, ανταγωνιστικός και θέλει θυσίες. Για να μη ξεφεύγουμε όμως από το θέμα, όντως είναι μια επένδυση που όπως όλες έχει τα ρίσκο της είναι πολλά υποσχόμενη και χρειάζεται ένα καλό πλάνο. Έχω ο ίδιος πρόσφατα πάρει ATPL (A) frozen το κλήμα είναι πολύ θετικό από θέμα επαγγελματικής αποκατάστασης και αυτό ίσως συμβαίνει επειδή δεν περιορίστηκα στον αεροπορικό "δικομματισμό" των Ολυμπιακών Αερογραμμών και της AEGEAN Airlines. Υπάρχουν πολλές εταιρίες στην Ελλάδα οι οποίες είναι άγνωστες στους χειριστές που είναι στην "αγορά" εργασίας. Μήπως αυτό δείχνει το πόσο λίγο ψαγμένοι είναι μερικοί "υποψήφιοι"; Μήπως αυτό επιβεβαιώνει τον λαό που λέει: "κουτσοί, στραβοί στον άγιο παντελεήμωνα"; Πολλές φορές αναρωτιέμαι τι είχαν στο μυαλό τους μερικοί όταν έκαναν την επιλογή να γίνουν Πιλότοι Εναερίων Γραμμών.
 
Σωστος!
Και σαφως Κυριοι, το μελλον ΔΕΝ ειναι η ΟΑ, η η Αιγαιου. Υπαρχουν και αλλες εταιριες στην Ελλαδα. Σοβαρες και με μελλον.
Τελος ο επαγγελματιας αεροπορος, πεταει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Αυτος που αγαπαει την πτηση, την εκτελει μεσα απο οποιοδηποτε αεροπλανο.
Ο διαχωρισμος σε "προπελλες"-"τζετ", μικρα-μεγαλα, εσωτερικα-εξωτερικα-υπερποντια δρομολογια, δεν εχουν θεση αναμεσα μας.
 
docORL εγραψε:
Τελος ο επαγγελματιας αεροπορος, πεταει ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Αυτος που αγαπαει την πτηση, την εκτελει μεσα απο οποιοδηποτε αεροπλανο.
Ο διαχωρισμος σε "προπελλες"-"τζετ", μικρα-μεγαλα, εσωτερικα-εξωτερικα-υπερποντια δρομολογια, δεν εχουν θεση αναμεσα μας.

Επιτελους γραφτηκε η πιο σωστη κουβεντα........... :great:
 
Συγνώμη με κάθε σεβασμό σε όσα παραπάνω γράφετε.

???Τι προσπαθούμε να πούμε οτι δεν ισχύει αυτό??? (Γνωριμία σε συγγενικό επίπεδο με στέλεχος εταιρίας τυγχάνει μεγαλυτερων πιθανοτήτων πρόσληψης?)

Επειδή αν και μικρός κατα τα αλλα ξέρω πολλά απο ΟΑ και τα περισσότερα βρομάνε......μα πάρα πολύ ας το αφήσουμε το θέμα, άλλα όποιος επιθυμει συνέχεια σε πμ εδώ είμαι.
Το να βάζουν γιούς, ανήψια, ξαδέρφια, μπατζανάκιδες και μανίκια ας το καταπιούμε, αλλά κατα καιρούς στελέχοι της ΟΑ και δη Καπεταναίοι προσέφεραν βοήθεια φυσικά με το αζημίωτο σε αρκετές κοπέλες που είχαν στο μυαλό τους το όνειρο που <<λέγονταν>> ΟΑ. (ιπτάμενες συνοδοί).
Και αυτό σε καιρούς πολύ κοντινούς στον συμφορμίτη doCoroL 86,87,88.
Και επειδή ξέρω ονόματα και θέσεις αυτή την στιγμή θα βρομίσει πολύ το φόρουμ και δεν θα ξεπλένεται ούτε με 10 antivirus.

Υ.Γ. Δέν είναι όλοι αυτής της κατηγορίας αλλά το ποσοστό είναι τέτοιο που δεν αποτελούν και την εξαίρεση. Με κάθε επιφύλαξη απέναντι στους φίλους συμφορμίτες.
 
Από την πλευρά μου, μια έμμεση απάντηση επί του θέματος!
Διάβασα στο (έγκριτο) Flight International, πως μετά από μία πανευρωπαϊκή έρευνα βρέθηκε πως οι ισχύουσα νομοθεσία περί ωρών πτήσεως,
απασχόλησης και ξεκούρασης (flight/duty, rest time limitations) δημιουργεί περισσότερη κόπωση από το αναμενόμενο!
Έτσι λοιπόν η EASA (διάδοχος της JAA) εξετάζει την αλλαγή της νομοθεσίας, με μείωση των επιτρεπόμενων ωρών πτήσεως!
Αν αυτό συμβεί, κάθε εταιρία θα χρειαστεί 20 με 25 % επιπλέον χειριστές. :D
Τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις για τους ενδιαφερόμενους δικές σας...
 
Top