Αυξήσεις στα τέλη της Fraport για τη Γενική αεροπορία

  • Thread starter Thread starter airfan
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι τόσο δυσβάσταχτα τα τέλη (25€ τέλη προσγείωσης για τα μικρά και μέχρι 5 ώρες δωρεάν τέλη στάθμευσης) όταν ένα C172 έχει ~150€ κόστη/ώρα συν άλλο τόσο τα καύσιμα; (σε κάτι Alicante/Mallorca τα τέλη προσγείωσης ξεκινάνε στα 120€, η Κροατία χρεώνει περίπου 7-8€/τόνο κ.ο.κ.)
Η προέγκριση 48 ωρών υπάρχει σε κάποια αεροδρόμια από χρυσές εποχές ΥΠΑ, και μπήκε για να αποφευχθούν τα ωραία των σχολών/club με 15-20 Cessna που εμφανίζονταν κατακαλόκαιρο unannounced και έπιαναν το μισό αεροδρόμιο.

Γενικά η τάση πάντως εντός ΕΕ και ΗΠΑ είναι τα κυρίως αεροδρόμια να είναι για scheduled πτήσεις και η Γενική Αεροπορία να πηγαίνει σε μικρότερα αεροδρόμια, και αφού χώρος δεν υπάρχει, γιατί να είναι "πρόθυμη" η Fraport; Reading between the lines που λένε και στο χωριό μου, ο Κόνσολας μάλλον μιλάει για τα υπόλοιπα αεροδρόμια που έχουν μείνει στο δημόσιο.

Όσο για τους φτωχούς με τα τζετ, πριν κάτι χρόνια λέγαμε ότι θα εξαφανιστούν από τα αεροδρόμια της Fraport γιατί δε θα έχουν να πληρώσουν τα 300€ τέλη για ένα Citation (που σε 1 ώρα καίει 3000€ καύσιμα) και θα πηγαίνουν Αλβανία, Μαυροβούνιο, Κροατία. Δείτε τι γίνεται σε Μύκονο/Σαντορίνη/Ρόδο/Κέρκυρα το καλοκαιράκι.
 
Δεν έχω ιδέα τι τιμές παίζουν αλλά αυτές που διαβάζω εδώ είναι πιο φτηνές από την χρήση της γέφυρας για να σε πάει από το Ρίο απέναντι και της ΠΑΘΕ για Αθήνα-Λάρισα :4:

Όσο για τα γιωτ, δεν είναι δωρεάν. Φτηνά ή ακριβά δεν γνωρίζω. Ο καθένας κάνει την επιλογή του στο τι θέλει να πληρώσει για το χόμπι του, αρκεί να μην ζητάμε τους άλλους να τσοντάρουν.

1677679594083.png
 
Δεν ειμαι - δυστυχώς- χρήστης και ιδιοκτήτης GA , αλλά ανατρέχω στις πρώτες 2 αναρτήσεις μου σε αυτο το thread , όπου για να μη ξεχνιόμαστε, διαμαρτύρονται οι της AOPA Hellas. Επίσης, οσον αφορά την κίνηση της GA επι Fraport, ας το αφήσουμε καλύτερα...φωτογραφία απο την Κέρκυρα το πρώτο Πάσχα του 2017 με άδεια την πίστα, ενώ πριν δεν έπεφτε καρφίτσα, κάπου ειναι αναρτημένη, απο οσο θυμαμαι. Αλλωστε, η κίνηση στα Γιάννενα ειναι αδιαμφησβήτητα αυξημένη με GA, λόγω ακριβώς της αύξησης του κόστους, δεν εξηγείται αλλιώς ουτε συγκυριακά ουτε χρονικά. Οσο για το κόστος και τις αναγκαίες υποδομές, επαναλαμβάνω, για να μην ξεφεύγουμε απο το θέμα, οτι η κυβέρνηση δια των εκπροσώπων της εξαγγέλει πλάνα για την αναπτυξη του αεροπορικού τουρισμού, οχι εγώ, ουτε η Fraport. Συνεπώς, θα πρέπει να μας εξηγήσουν πώς μπορούν να προχωρήσουν στην υλοποίησή τους, χωρίς να έχουν εξασφαλίσει το αναγκαίο προσωπικό... Πέρσυ ειχαν γινει και κάποιες εξαγγελίες για να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης μικρών α/δ, ακόμα και μετά το ωράριο λειτουργίας τους, να κατεβαίνουν δηλαδή χωρίς έλεγχο... και πως θα βγαίνουν έξω, εφοσον θα ειναι κλειδωμένα ?.. ποιός θα γνωρίζει ποιοι ήταν οι επιβάτες και τί κουβαλούσαν ? Τέτοιες εξαγγελίες λοιπόν πιστεύω, απευθύνονται σε κοινό που μονο ξέρει να χειροκροτάει !!! Πανελλήνια Ενωση Πιλότων: «Η Ελλάδα να βγει από τον αεροπορικό μεσαίωνα και να ανοίξει πλήρως τα αεροδρόμια για τα ελαφρά ιδιωτικά αεροπλάνα» - Airnews
 
Last edited:
Στο τέλος του άρθρου που παραθέτεις, πάντως, η Πανελ. Ένωση Πιλότων και η AOPA Hellas χειροκροτούν δύο υπουργεία και την ΥΠΑ.
 
Χωρίς κάποια ανακοινωση με Δελτίο Τύπου η Fraport, αυξάνει τα τέλη στα δικά της αεροδρόμια, οχι για τη γενική αεροπορία, αλλά τα τέλη προσγείωσης για τα άνω των 10 τόνων, κατα περίπου 35-40%.. Ενα μεσο Α320 - Β737 θα πληρώνει κάπου 200 ευρώ περισσότερα...Επίσης αυξάνονται τα τέλη αναχωρούντων επιβατών κατα 1 ευρώ, απο 15 στα 16.. Αυτά απο 1/4/23.. Μειώνεται το τέλος ασφαλείας κατά 40 ολόκληρα λεπτά, απο 3 στα 2,60 απο 1/5/23..καποια περισσότερα εκατομμύρια στα κέρδη με τις ευλογίες μας !! και περνάει απαρατήρητο !!!
 
Και γιατί όχι; Μόνο οι εταιρείες θα βγάζουν κέρδος και οι άλλοι θα κρατάνε το φανάρι; Τα 200Ε είναι αστείο ποσό για Α320. 5 κιλά χρέωση σε υπέρβαρο είναι.

 
έγραψα "περισσότερα". Ενα 75τονο θα πληρώσει 650 ευρώ, απο 470 που πληρώνει σήμερα...περιμένεις αλήθεια αυτη η "μικρή" αύξηση να ΜΗΝ περάσει στο εισιτήριο ? νταξ, μωρε τώρα, 1-2 ευρώ παραπάνω τι εγινε?? ναι, αλλα΄αυτό γινεται λίγο λίγο καθε χρόνο σχεδόν...ισα ισα για να ξεχάσεις τα εισιτήρια των 9,90....
 
Όλα στο εισιτήριο περνάνε, 1Ε παραπάνω το εισιτήριο είναι και 2Ε μπίζνες. Το πρόβλημα μου είναι να μην πληρώνω τα 350, όχι 352 :) Τώρα αν θεωρούν οι εταιρείες ότι κόβεται η ζήτηση, ας μειώσουν τους ναύλους τους.

Στην ουσία τώρα, δεν μπορεί μια εταιρεία να μην αυξήσει τις τιμές της στο οικονομικό περιβάλλον αυτή τη στιγμή. Σε κανέναν δεν αρέσει να πληρώνει και να μην παίρνει, αλλά οι αεροπορικές δεν είναι κάτι διαφορετικό από την Φραπορτ, όλες για το κέρδος και τη πάρτη τους κοιτάνε.
 
έγραψα "περισσότερα". Ενα 75τονο θα πληρώσει 650 ευρώ, απο 470 που πληρώνει σήμερα...περιμένεις αλήθεια αυτη η "μικρή" αύξηση να ΜΗΝ περάσει στο εισιτήριο ? νταξ, μωρε τώρα, 1-2 ευρώ παραπάνω τι εγινε?? ναι, αλλα΄αυτό γινεται λίγο λίγο καθε χρόνο σχεδόν...ισα ισα για να ξεχάσεις τα εισιτήρια των 9,90....

Εσύ πιστεύεις πως το αεροπορικό εισιτήριο των 9,90€ είναι κάτι ρεαλιστικό?
 
Εσύ πιστεύεις πως το αεροπορικό εισιτήριο των 9,90€ είναι κάτι ρεαλιστικό?
παρα πολυς κόσμος εχει ταξιδέψει με 9,90 ...στις περισσότερες περιπτώσεις ήταν κράχτης... σίγουρα,....τωρα πλέον ουτε αυτο δεν θα ειναι !!
 
Top