Austrian Airlines

  • Thread starter Thread starter Cross
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αύξηση δρομολογίων της εταιρείας προς Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική.
Για Τόκυο θα υπάρχουν 2 καθημερινές πτήσεις από Βιέννη. :!:

VIE-HND HN206 12:55-06:55+1
VIE-NRT OS051 17:45-11:55+1

Από 29 Απριλίου ξεκινά τις καλοκαιρινές πτήσεις για YUL (5/W), MIA (4/W), LAX (D).
Συνολικά 46 εβδομαδιαίες πτήσεις θα υπάρχουν προς Βόρεια Αμερική. :great:
(D) για EWR, (6/W) για YYZ,ORD,JFK (5/W) για IAD.
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ πώς τους βγαίνει τέτοιο προγραμμα με μόνο 12 αεροσκάφη long haul? Πραγματικά είναι λες και η Λουφτβάφε θέλει να την κλείσει και δε της δίνει κανά αεροπλάνο αλλά αυτή σαν το ποντίκι από το catch me if you can πλέει σταθερά στο γάλα και βγάζει βούτυρο για να ξεφύγει.
 
Πραγματικά, Είναι απορίας άξιο γιατί η LH επενδύει μόνο στη LX (βλέπε 773) ενώ έχει αφήσει τις OS/SN στο έλεος 30χρονων αεροσκαφών. Επίσης, είναι απορίας άξιο γιατί έχει αποφασίσει να κρατήσει την OS σαν ξεχωριστό network carrier ενώ έχει αποφασίσει να "σκοτώσει" την SN ενσωματώνοντάς τη στο EW group.
 
Εικάζω, ότι έχει να κάνει με το ότι η LX είναι αερομεταφορέας με έδρα εκτός Ε.Ε., συνεπώς, αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν έναν αερομεταφορέα με έδρα εντός Ε.Ε., έναν εκτός κι έναν low-cost.
 
romanosdelios":1bu40d1t said:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ πώς τους βγαίνει τέτοιο προγραμμα με μόνο 12 αεροσκάφη long haul? ........

Στους ετήσιους long haul προορισμούς της εταιρείας μην ξεχνάμε: :!:
VIE-BKK OS025 (D)
VIE-PEK OS063 (3/W)
VIE-PVG OS075 (2/W)
VIE-CPT OS031 (2/W) νομίζω ότι είναι εποχικό όπως και οι
VIE-MRU OS017 (3/W)
VIE-MLE OS045 (2/W)
VIE-SEZ OS021 (1/W)
Θωρώ ότι το καλοκαίρι κόβει την Αφρική και κάνει τα επιπλέον της Βόρειας Αμερικής.
LAX,MIA,YUL.
Με αυτό δεν θέλω να μειώσω τον αξιόλογο προγραμματισμό τους :!: αλλά και το maintenance :great: (μην το ξεχνάμε) :idea: .
Ειδικά που ο μέσος όρος των Β767 είναι 23 έτη και των Β777 τα 18 έτη. Μπράβο στους μηχανικούς τους. :great:
 
AirNamibia":2wnaopf6 said:
Αύξηση δρομολογίων της εταιρείας προς Ιαπωνία και Βόρεια Αμερική.
Για Τόκυο θα υπάρχουν 2 καθημερινές πτήσεις από Βιέννη. :!:

VIE-HND HN206 12:55-06:55+1
VIE-NRT OS051 17:45-11:55+1

Προφανώς η πτήση προς Τόκυο Χανέντα είναι codeshare με αεροσκάφος της ΑΝΑ. Άρα, η Austrian πετάει μια φορά την ημέρα προς Τόκυο με δικό της αεροσκάφος και όχι δύο, και αυτό ένα μέρει να απαντά και στο παρακάτω ερώτημα:
romanosdelios":2wnaopf6 said:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει παρακαλώ πώς τους βγαίνει τέτοιο προγραμμα με μόνο 12 αεροσκάφη long haul? ........
Γενικά θεωρώ πως με 12 long haul αεροσκάφη μια εταιρία σαν την Austrian μπορεί να βγάλει γύρω στις 50 πτήσεις την εβδομάδα με το υφιστάμενο δίκτυο, ειδικά σε προορισμούς όπως η Νέα Υόρκη, Ουάσιγκτον και Μαϊάμι.
 
Της Austrian Airlines το Menu a la carte που προσφέρει στις μακρινές πτήσεις είναι το φτηνότερο των Ευρωπαϊκών εταιρειών αλλά είναι και το ποιο λιτό.

Japanese Bento Box €15

BREAKFAST (cold) or (warm) €15

TAPAS €15

http://alacarte.doco.com/
 
Από τα μέσα Μαρτίου η πτήση
VIE-BOS OS91 13:25-16:40 B767 2φορές την εβδομάδα
και από Απρίλιο θα γίνεται 6 φορές την εβδομάδα Χ5

Θυμάμαι σαν φοιτητής - επιστροφή για διακοπές, είχαμε φτηνή επιλογή την ΑΖ και καλή εξυπηρέτηση την LX τότε Swissair (για λίγο και την πΟΑ), τώρα υπάρχουν και οι: LH,SK –AF- BA,IB.

Το κόστος εισιτηρίου ATH-BOS με επιστροφή/μόνο χειραποσκευή της OS ξεκινούν από €510 +βαλίτσα €50 ανά κατεύθυνση, ενώ η SK το έχει από €490 και η ΑΖ από €480.
 
Top