Ατύχημα MD-11 Fedex στο Narita

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
υπαρχει καπου το πορισμα ?
 
Αρχικα , λυπαμαι για το ατύχημα.

ταπεινή μου αποψη, είναι ότι μου 'δειχνει' αρχικά ως α) ψηλή οριζοντίωση, β) εσφαλμένη διόρθωση{καθυστέρηση ή/και υπερδιόρθωση του σφάλματος (μαζί με πιθανη ριπη)} και τελικά γ) απωλεια στηριξης

η διόρθωση για απωλεια στηριξης, ως γνωστό, είναι : χερι μπροστά(γι' αυτό κανει pitch down)για μικρότερη γωνία προσβολής + αυξηση στοιχειών κινητήρα {καθότι προτιμότερη η ελεγχόμενη συγκρουση από την ολική απώλεια }
το ότι 'έβαλε φτερό' είναι ακόμα ένα στοιχείο απώλειας στήριξης

Μηπως γνωρίζεται ποση εμπειρία είχε το πληρωμα (γενική και στον τυπο)?
Γιατί απ' ότι διαβάζω, πρέπει να είχε πολλές ιδιαιτερότητες αυτό το Α/Φ...

Υ.Γ.: Το είδα πολλες φορές το βίντεο και θα περιμένω εναγωνίως το πορισμα.
Y.Γ.2: έχει fly by wire το MD? (θυμιζει λίγο την π/γ του διαστημικού λεωφορείου με βλάβη σ'αυτό το συστημα)
 
Σάββας":2znol5yu said:
Μηπως γνωρίζεται ποση εμπειρία είχε το πληρωμα (γενική και στον τυπο)?
Γιατί απ' ότι διαβάζω, πρέπει να είχε πολλές ιδιαιτερότητες αυτό το Α/Φ...

Υ.Γ.: Το είδα πολλες φορές το βίντεο και θα περιμένω εναγωνίως το πορισμα.
Y.Γ.2: έχει fly by wire το MD? (θυμιζει λίγο την π/γ του διαστημικού λεωφορείου με βλάβη σ'αυτό το συστημα)

Το MD11 δεν είναι fly by wire.
Από οτι έχω καταλάβει όταν σχεδιάστηκε το MD11 προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση καυσίμου, ελαττώθηκε η επιφάνεια του horiz. stabiliser κατά 40% και μεταφέρθηκε το κέντρο βάρους πρός τα πίσω σε σχέση με το DC10.
Για να αντιμετωπισθεί αυτή η "αστάθεια" φτιάχθηκε το LSAS που είναι ένα σύστημα ελεγχόμενο από υπολογιστή που ελέγχει το pitch trim (μαζί με άλλα πράγματα π.χ. τα spoilers κατά την προσγείωση) σε διάφορες φάσεις της πτήσεις.

Διάφοροι πρώην χειριστές του MD11 έχουν αναφέρει κατά καιρούς οτι είναι δυσκολότερη η τελική προσέγγιση σε σχέση με άλλα α/φ ειδικά με σε συνθήκες crosswind κλπ. λόγω αυτής της αεροδυναμικής του σχεδίασης.

Βρήκα και αυτό http://www.airlinesafety.com/faq/faq9.htm έχει και αναφορά στο παρόμοιο ατύχημα της FedEx στο Newark to 1997 και διάφορα άλλα.
 
Top