Ατύχημα MD-11 Fedex στο Narita

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πριν μισή ώρα (;) ένα MD-11 της Fedex στο Narita.. Κατα την προσγείωση φαινεται να χτυπά με δυναμη και να αναπηδά και μετα να γυρίζει τούμπα.. :shock: :shock:

http://www.youtube.com/watch?v=V6cMK9LUnzI (μετα τα 30'' φαινεται το ατυχημα!!!)
http://news.tbs.co.jp/asx/news4089545_12.asx
http://www3.nhk.or.jp/news/K10049062211_01.jpg


-edit-
Πτηση 80 από Guangzhou, China
Δυστυχως οι 2 πιλότοι δεν τα κατάφεραν, όπως ανακοίνωσε η αστυνομία :( :( RIP
 
Πραγματικά απίστευτο. :shock:
 
Δεν μπορώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που έκανε το αεροπλάνο να αναπηδήσει έτσι!!!
Ο άνεμος ήταν κόντρα (όπως δείχνει η κατεύθυνση των καπνών ) και δεν δείχνει να υπήρξε πλάγια ριπή.
Ακόμα , στο αρχικό πιάσιμο , δεν φαίνεται να κατεβαίνει με ρυθμούς έξω από τα συνηθισμένα (τουλάχιστον οπτικά γιατί τα όργανα μπορεί να κατέγραψαν άλλα πράγματα).
Αντίθετα αμέσως μετά δείχνει σαν να επιτάχυνε για TOGA και μετάνοιωσε κόβοντάς το.


Υ.Γ: Απλές υποθέσεις κάνω, θα παρακολουθήσω με ενδιαφέρον το πόρισμα αυτού του δυστυχήματος.
 
Κάλημέρα, τι καλημέρα δηλαδή έπεσε και ένα Pilatus στην Αμερική με πάνω από 10 παιδάκια νεκρά...

Η προσεκτική ανάλυση του video και των κουτιών θα δόσει σίγουρα φως, η λογική μου όμως λέει κάτι ανάμεσα σε Windshear και Pilot error. Υποθέσεις και εγώ...
Το MD-11 μπορεί να κάνει τέτοιο αλματάκι πάντως αν εμπλακούν τα reversers της 2 στο φούλ πριν των υπολοίπων... Σπάνιο αλλά γίνεται (όχι το άλμα ειδικώς, αλλά το έντονο pitch up) ειδικά με 50 flap setting... Τεσπα.. θα δούμε...
 
aas59":2jwvadk4 said:
Ο άνεμος ήταν κόντρα (όπως δείχνει η κατεύθυνση των καπνών ) και δεν δείχνει να υπήρξε πλάγια ριπή.

+1 Αυτό προκύπτει και από την εκτίμηση του α/φους που "έπιασε" πριν από αυτό, με headwind περίπου 43 μίλια / ώρα και crosswind στα 7.

aas59":2jwvadk4 said:
Αντίθετα αμέσως μετά δείχνει σαν να επιτάχυνε για TOGA και μετάνοιωσε κόβοντάς το.

Πράγματι, αλλά ίσως μας ξεγελά η ιδιότυπη αεροδυναμική αντίδραση του συγκεκριμένου τύπου α/φους. Και λέω ίσως, γιατί πέραν του, οριακά ασφαλούς(?), συμπεράσματος πως ο αντίθετος άνεμος ήταν παράγοντας, όλα τα άλλα θα φανούν στην ανάλυση των στοιχείων. Εξάλλου, όπως λένε οι ερευνητές ατυχημάτων, ποτέ ένα ατύχημα δεν οφείλεται σε ένα μόνο παράγοντα, αλλά σε μια σειρά λαθών και εξωτερικών παραγόντων.
 
Χωρις να θελω σε καμμια περιπτωση να το παιξω Τσολακης, εμενα μου φαινεται οτι μετα την αναπηδηση, ο χειριστης "εριξε τη μουρη" για να το σωσει, αλλα την εριξε υπερβολικα (overcorrection ισως?). Ο ριναιος προφανως δεν το αντεξε, και απο εκει και περα, με την ταχυτητα αυτη και τον ογκο του αεροπλανου, δεν ηθελε πολυ να γινει αυτο που εγινε...
Eδω το συγκεκριμενο αεροπλανο (N526FE), ενα χρονο πριν: http://www.planepictures.net/netshow.php?id=745365
Κριμα-κριμα-κριμα για τα 2 μελη του πληρωματος... :(

ΥΓ:To σκηνικο θυμιζει το DC-10 της United στο Sioux City to 1989...
YΓ2:Δεδμενου του οτι μιλαμε για το Narita,παλι καλα που δεν βρεθηκε κανενα αλλο αεροπλανο να τροχοδρομει εκει κοντα...
 
Γιά να βάλει τέτοια μεγάλη κλίση, πρέπει να έσπασε το αριστερό φτερό από τον δεύτερο βρόντο και μετά αναπόφευκτα το αεροπλάνο έκανε τούμπα.
 
Οπως διαβάζω σε αλλα forum το συγκεκριμένο αεροπλάνο εχει πολλές ιδιοτροπίες κατα την προσγειωση.. Η μια και πιο σημαντική ειναι οτι η μύτη του αεροπλάνου έχει μια ταση να κινηθει προς τα πάνω και έτσι χρειάζεται να έχεις σωστο trim.. Επίσης με το που ανοιγουν τα spoilers δημιουργειται πάλι μια δυναμη η οποία σηκώνει την μύτη του αεροπλανου.. Γενικά λενε οτι ειναι ψιλοζορι να το προσγειωσεις αν εχει πολυ ανεμο..
Δειτε εδω ποσο δυσκολο ειναι.. Και προσεξτε στο 1'05'' που με το που ανοιγουν τα spoilers, σηκώνεται η μύτη λιγάκι.. Λίγο παραπάνω ανεμο να έχει, λιγο πιο "ατσαλη" να ειναι η προσγειωση, σε πεταξε:
http://www.youtube.com/watch?v=gWZzxqQMoro

Οσο για το φτερο δεν φαινεται να αποκόπηκε τελείως γιατι εδώ:
http://cache.daylife.com/imageserve/04t ... W/610x.jpg
φαινεται να ειναι ακομα διπλα στο υπολοιπο αεροπλανο.. Αν ειχε σπασει τελειως, θα επρπεε να ειχε μεινει πισω.. εκει που επεσε :(
 
Aγαπητοί φίλοι, το θέαμα της καταγραφής ανατριχιαστικό. Διάδρομος ήταν ο 34L και απ' ότι πρόσεξα στο βίντεο το ατύχημα έγινε μπροστά ακριβώς στον πυροσβεστικό σταθμό του Ναρίτα. Ανατριχιαστικό σίγουρα και το θέαμα που αντίκρυσαν μπροστά στον σταθμό τους. πρέπει δε να ενήργησαν και αστραπιαία αλλά.. Ο διαδικτυακός κόμβος της Φεντεξ αναφέρεται στο συμβάν λιτά.
http://news.van.fedex.com/narita

δικός σας

ΥΓ: το σχεδόν καθημερινό (εμφατική υπερβολή) άκουσμα αεροπορικών ατυχημάτων έχει γίνει πραγματικά στενάχωρο. Αναρωτιέμαι (ρητορικά ίσως) εάν όλο αυτό το σκηνικό κρίσης που έχει δημιουργηθεί σε όλο τον κόσμο επηρεάζει τον κόσμο της αεροπορίας και ειδικά τον ανθρώπινο παράγοντα σε τόσο σκληρά επικίνδυνο βαθμό. Ίσως πάλι οι αριθμοί απλά να με διαψεύδουν..
 
Ασχημα ξεκινησε η χρονια φετος.

:( :(

Ας ελπισουμε να ειναι και το τελευταιο θανατηφορο . . . . .
 
Top