Γιώργος Μάναρης
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/02/2012
- Μηνύματα
- 341
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- Oal
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- Lgat
Παραθέτω τέσσερις φωτογραφίες των αρχών Φεβρουαρίου 1976 χάριν της συζήτησης πού έχουμε ξεκινήσει με την
παράκληση να μην χρησιμοποιηθούν αλλού.Είναι εσταντανέ αλλά τις θεωρώ σπανιότατες και επιπλέον δεν ήταν απλό
να τραβηχτούν.Είχε μπει από το γκολφ ο αδελφός μου με ένα φίλο του και όταν πέρασαν από το συρματόπλεγμα
κοντά στο εκκλησάκι μίλησαν με ένα Ελληνοαμερικανό τεχνικό πού ήταν ευγενικός και τους άφησε να μείνουν λίγο.
Υπήρχε και ένας άλλος,μάλλον Έλληνας,πού είχε αντίθετη γνώμη αλλά δεν έκανε θέμα.Αν είχαν ανέβει τον κανονικό
περιφερειακό δρόμο δεν θα τους είχαν αφήσει να προχωρήσουν.Και έτσι έχω αυτές τις φωτογραφίες.Τις έστειλα στον
αδελφό μου με Ε-mail και με βοήθησε να τις ανεβάσω.Ελπίζω να προσελκύσουν κι άλλες.
http://tinypic.com/r/2qn41tc/5. Η πιό ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει την αλήθεια.Πρέπει να βάλετε λίγο φως.
http://tinypic.com/r/nuzyt/5. Αυτή είναι η πιό καλλιτεχνική.Παρατηρείστε το ραντάρ μέσα στη μύτη.
http://tinypic.com/r/rtgq34/5. O no3 έπαθε τη μεγάλη ζημιά καθώς το αεροπλάνο στρίβοντας έγειρε δεξιά.
http://tinypic.com/r/bjel95/5. Το κάτω μέρος της ατράκτου από τη μύτη μέχρι τις πτέρυγες αντικαταστάθηκε,δη-
λαδή από τα παράθυρα και κάτω κατασκευάστηκε ξανά από την αρχή,ίσως και το πάτωμα της καμπίνας.
παράκληση να μην χρησιμοποιηθούν αλλού.Είναι εσταντανέ αλλά τις θεωρώ σπανιότατες και επιπλέον δεν ήταν απλό
να τραβηχτούν.Είχε μπει από το γκολφ ο αδελφός μου με ένα φίλο του και όταν πέρασαν από το συρματόπλεγμα
κοντά στο εκκλησάκι μίλησαν με ένα Ελληνοαμερικανό τεχνικό πού ήταν ευγενικός και τους άφησε να μείνουν λίγο.
Υπήρχε και ένας άλλος,μάλλον Έλληνας,πού είχε αντίθετη γνώμη αλλά δεν έκανε θέμα.Αν είχαν ανέβει τον κανονικό
περιφερειακό δρόμο δεν θα τους είχαν αφήσει να προχωρήσουν.Και έτσι έχω αυτές τις φωτογραφίες.Τις έστειλα στον
αδελφό μου με Ε-mail και με βοήθησε να τις ανεβάσω.Ελπίζω να προσελκύσουν κι άλλες.
http://tinypic.com/r/2qn41tc/5. Η πιό ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει την αλήθεια.Πρέπει να βάλετε λίγο φως.
http://tinypic.com/r/nuzyt/5. Αυτή είναι η πιό καλλιτεχνική.Παρατηρείστε το ραντάρ μέσα στη μύτη.
http://tinypic.com/r/rtgq34/5. O no3 έπαθε τη μεγάλη ζημιά καθώς το αεροπλάνο στρίβοντας έγειρε δεξιά.
http://tinypic.com/r/bjel95/5. Το κάτω μέρος της ατράκτου από τη μύτη μέχρι τις πτέρυγες αντικαταστάθηκε,δη-
λαδή από τα παράθυρα και κάτω κατασκευάστηκε ξανά από την αρχή,ίσως και το πάτωμα της καμπίνας.