Athens airways

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Κοιτα φιλε μου....οσο αφορα την ονοματοδοσια των αεροσκαφων, ειμαι σιγουρος για το τι, θα εχουν ονοματα νεοελληνων της τεχνης.Τωρα για τους επομενους τυπους που θα φερει ετσι ακουσα , ετσι λεω.Αν στην πορεια αλλαξουν γνωμη τι να πω!Δε θα φταιω εγω, οτι μαθαινω το παραθετω.
 
Το τρίτο αεροσκάφος θα ονομαστεί "Φώτης Κόντογλου", μαθητές του ήταν οι Γιάννης Τσαρούχης και Γιάννης Γαϊτης. Το τέταρτο δεν έχει αποφασιστεί ακόμη πως θα ονομαστεί αλλά θα είναι ζωγράφος και όχι ζωντανός (για λόγος πνευματικών δικαιωμάτων επιλέγονται ονόματα ζωγράφων που δεν ζουν). Επίσης να πω πως υπάρχει και πολύ στενή συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη και η Athens σκέφτεται να βάψει τις πόρτες κάθε Embraer - "ζωγράφου" με ένα απο τα έργα των ζωγράφων. :great:
 
Στην ιστοσελιδα της εταιρειας ανεβασαν τις φωτογραφιες απο τα εγκαινια στην Μυτηληνη.Εντυπωση μου εκανε,τα χρωματα απο το τρακτερακι και την γεννητρια, που ειναι ιδια με της Ο.Α..Στην αρχη αυτο νομιζα,αλλα κανοντας μεγενθηση την φωτογραφια,διεκρινα πανω σε αυτα τα διακριτικα της .Z.F...για παρατηρηστε το και εσεις μηπως ειμαι λαθος.
 
Εχουν καθε λογο στην(ZF) να τριβουν τα χερια τους απο ικανοποιιση για της πρωτες μερες της εταιριας, η πληροτητα εφτασε πανω 40% με αποτελεσμα την Κ.Δευτερα να βαλουν και εκτατες πτησεις προς τους υπαρχων προωρισμους τους.Το γεγονος και μονο αυτο βαζει σε σκεψεις ,τα στελεχη της εταιριας να φερουν ενα ακομα αεροσκαφος (εκτος απο τα 4 που θα εχει)για να ειναι σε stand-by για τετοιες εκτακτες καταστασεις.Και ειναι μονο η αρχη, θα δουμε πολλες εκπληξεις απο την Athens-airways και το ευχαριστω ειναι πως το επιβατικο κοινο αρχιζει να την εμπιστευετε και ας ειναι μονο εναμιση μηνα και κατι.
 
Κάπου είχα διαβάσει (αν δε με απατά η μνήμη μου) πως ο προνομιακός ναύλος του 1 ευρώ ίσχυε για τις ~20 θέσεις του αεροσκάφους. Αυτό σημαίνει πως με ~40% πληρότητα, όλο το αεροσκάφος ήταν γεμάτο με επιβάτες που είχαν πληρώσει ~χοντρικά~ 1 ευρώ (;). Χωρίς να σταθώ στην κερδοφορία της εταιρείας(φαντάζομαι δεν υπολόγιζαν κέρδη από την 1η μέρα), όταν αρχίσει να ζητά τα flexible 90άρια (+βάλε) / σκέλος, δεν ξέρω κατά πόσο θα προτιμήσει το επιβατικό κοινό τα μπριός και τις 3-4 κούπες καφέ που προσφέρει η εταιρεία έναντι μπουγάτσα τσιπς/κούκι :p
 
Ακόμη και κανονικό ναύλο να πλήρωναν όμως, το 40% είναι ικανοποιητικό? Δεν νομίζω...

Το γεγονός οτι Κ. Δευτερα χτύπησαν πληρότητες δεν λέει τίποτα από μόνο του. Σε τετοιες μέρες όλοι και τα πάντα χτυπούν πληρότητα...

Πάντως για το καλό όλων ας ευχηθούμε να έχει καλή συνέχεια αυτή η εταιρεία.
 
Αγαπητοί φίλοι, εμένα πάντως το όλο εγχείρημα ττων αθηναΙκών μου φέρνει πολύ σε Γιουροέρ. Αυτές οι στοχοθετήσεις (μπιζνεσμεν-φαντάροι-φοιτητές) τις λέγανε και κατά κει μεριά. Μπας και έχουν μεταλαμπαδευτεί στελέχη τους?

δικός σας
 
Στο Site της παρά το link "Online Check In" δεν υπάρχει δυνατότητα Checkin απο την πλευρά του επιβάτη.
Προφανώς δεν είναι ακόμα εφικτή αυτή η διαδικασία.
 
σε συνεντευξη στο καναλι chioce4 της μυτιληνης ο ανδριανοπουλος δηλωσε <<η αρχικη παραγγελια μας ειναι 4 εμπ-145 και αυτη τη στιγμη ειμαστε σε διαδικασιες για 2 αεροπλανα 100 θεσεων>> .να ειναι εμπ-195 ?
 
Αν κοιταξεις παλαιοτερο post μου manaras, θα δεις πως το εχω αναφερει για τον συγκεκριμενο τυπο αεροσκαφους σκοπος ειναι να υπαρχει ομοιομορφεια του στολου, θα λανσαρει την embarer family κοντος ψαλμος αληλουια!!!!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top