ATH - JNB FLIGHTS

  • Thread starter Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
AN EXEIS PROSEXEI KAMIA FORA OI PTISIS GIA BRUSELLS KANEI STASI STRASBOURG GIA METAFORA EPISIMON STIN E. U.
ME THN OA MPOREIS NA EXEIS POLES EKPLIXEIS OTAN PETAS :?
 
Ma re paidia, emena afto me to "optional" stop de mou polypaei...

Prwton, poso poly varos ehoune 50 anthrwpoi me tis valitses tous etsi wste na dinoune sovaro range advantage sto 300-600R??

Defteron, den ypotithetai oti prin apogeiwthei to aeroplano dinei ena shedio ptisis sto ATH? Dld ti lene "eEEEEeEEEeeee Venizelos, ama ehoume kalo boreio anemo kai mas katsei kai to joker (asheto...) pane JNB, alliws Nairobi/ Agapitoi epivates, parakaleiste opws min fate poly kai varynei to aeroplano"

Poly trelo mou akougetai... na rwtisw kai egw tis dikes mou piges...

PS: Edw i OA skeftotane na pigene BOS kai BKK me 306... opote, toso prob einai to JNB?
 
Το BOS θα ήταν μέσω ΜΑΝ και το ΒΚΚ μέσω DXB ,οπότε να προσέχουμε τι λέμε :wink:
 
Avior":39h77otx said:
PS: Edw i OA skeftotane na pigene BOS kai BKK me 306... opote, toso prob einai to JNB?

BOS θα πήγαινε μέσω Manchester
BKK δεν το σκεφτότανε... αλλά το έκανε! Πήγαινε όμως μέσω Dubai! :)
 
Ok.... kaka paradeigmata...
Egw vasika thelw na stathw sta 7000+ Km range tou 300-600 R...

I apostasi ATH-JNB poso einai?
 
A300-600R - Max cruising speed 897km/h (484kt), long range cruising speed 875km/h (472kt). Range at typical airline operating weight with 267 passengers with 370km (200nm) reserves and standard fuel 7505km (4050nm) with CF6s, or 7540km (4070nm) with PW-4000s
(apo airliners.net)
vgalte symperasmata...

dyo erotiseis: ti engines exoune sthn OA?
ti config ke posous epivates ?
 
NOMIZW CF6-80C2 KAI 265 SEATS.
 
Όπως μόλις αναφέρθηκε, το JNB είναι στο όριο της απόστασης. Οπότε λίγο παραπάνω βάρος ή μη ευνοικοί άνεμοι ή μή direct πτήση (η απόσταση που είδαμε είναι great circle) ή όχι optimal flight level και πρέπει να γίνει τεχνική στάση.
Όσο για το σχέδιο πτήσης, σε παρόμοιες περιπτώσεις που φαίνεται ότι θα είναι κοντά στο όριο αν βγαίνει ή δεν βγαίνει, μία συνήθης διαδικασία είναι να δίνεται στο flight plan ένας προορισμός σαν τελικός και ένας άλλος σαν alternate. Οπότε καθ΄οδόν το πλήρωμα μπορεί να αποφασίσει εάν χρειάζεται τεχνική στάση ή οχι.
Στις πτήσεις West Coast-Αυστραλία, όπου το 747-400 είναι συνήθως weight restricted, είναι συνηθισμένη η πρακτική αυτή, βάζοντας για ενδιάμεση (συνήθως δεν χρειάζεται τελικά) στάση τη Νέα Ζηλανδία.
Avior":27fhz1na said:
Prwton, poso poly varos ehoune 50 anthrwpoi me tis valitses tous etsi wste na dinoune sovaro range advantage sto 300-600R??

Defteron, den ypotithetai oti prin apogeiwthei to aeroplano dinei ena shedio ptisis sto ATH? Dld ti lene "eEEEEeEEEeeee Venizelos, ama ehoume kalo boreio anemo kai mas katsei kai to joker (asheto...) pane JNB, alliws Nairobi/ Agapitoi epivates, parakaleiste opws min fate poly kai varynei to aeroplano"
 
Η OA105 ATH - JNB έχει άφιξη στο JNB 09:00 και αναχώρηση(106) 19:40
Γιατί μένει 10 ώρες και 40 λεπτά το αεροπλάνο στο JNB?
Το ίδιο κάνει και η LH572 άφιξη 08:50 αναχώρηση LH573 19:20
 
Top