To SX-DIX ητανε να φυγει αρχες Οκτωβριου. Τελικα λογω εκλογων παραταθηκε για ενα μηνα, εκτος και αν παρθουν καποιες κοσμογονικες αποφασεις η συναφθουν καποια νεα επιπροσθετα συμβολαια. Αν μεινει βεβαια, και ενταχθει στον στολο ως ιδιοκτητο, θα βαφτει κανονικα.. Πρασινο, οπως το πιο σκουρο απο τα πρασινα της Air Dolomiti... Το SX-DIZ στο επικειμενο C-check δε θα του αλλαχθουν και τα καθισματα..
Προκειται να ταξιδεψω με την Αστρα στην Πραγα και η αληθεια ειναι οτι δεν εχω εμπιστοσυνη σε μια τοσο νεα τσαρτερ εταιρεια.Ποσο ασφαλης ειναι?Ποσο εμπειροι ειναι οι πιλοτοι?
Για να απαντησω στο σβημενο ποστ του spotterakis..
Η εταιρεια δεν σκοπευει να παρει Α320. Αλλα ισως και κατω απο προυποθεσεις ενα επιπλεον RJ και αυτο εξαρταται απο διαφορους παραγοντες (κυριος παραγοντας η εξελιξη στο διαγωνισμο για τις αγονες). Το RJ ειναι υπο συζητηση, μπορει αν προκυψει να βγει Β737 που λεει ο GP707, αλλα σαν option και τα δυο ειναι πολυ μακρια ακομη..Ειναι νωρις ακομη να μιλαμε γενικα για το εαν κατεληξαν σε τυπο, ποτε θα το παρουν και για που θα το χρησιμοποιησουν το νεο αεροσκαφος. Παντως αν με ρωτας, προβαδισμα εχει το RJ και ειναι λογικο.