Astra Airlines

  • Thread starter Thread starter tiger320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
καταρχήν που έχεις δει ότι η εταιρεία θα πάρει καινούργιο αεροπλάνο .
κάποιοι εδω μέσα το λέγανε .... χωρίς να ξέρουνε το γράφουν μερικοί .
όσο για τις άλλες εταιρείες δεν μπορώ να ξέρω , αλλα για την αστρα προς το παρόν με το ένα αεροπλάνο είμαστε οκ , το μέλλον θα δείξει για δευτερο .

στο μόνο πράγμα που έχεις δίκιο είναι για το ημερολόγιο που δεν έχει διευθύνσεις .
αλλα αν θελεις να στείλεις βιογραφικό η να επικοινωνήσεις με την εταιρεία δεν είναι δύσκολο να βρεις τηλεφωνα η ότι αλλο χρειαστείς . Δε νομίζω να περίμενες απο τη διαφήμηση του ημερολογίου . Παντως μπορώ να σου δώσω εγώ στοιχεία επικοινωνίας
admin@astra-airlines.gr
2310 489 390

και όσο για εταιρείες φάντασμα , για τις αλλες δεν ξέρω..αλλα για την αστρα φίλε , είναι μια πολύ σοβαρή κίνηση .

Επίσης δες το τεύχος Φεβρουαρίου με το αφιέρωμα και μετα κρίνε και παλι ( που είμαι σίγουρος ότι και πάλι μερικοί θα κρίνετε πάλι άσχημα )

επισης καμια σχεση αστρα με άλλες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες .

ακομη η φαντασμα εταιρεία αυτή κάνει και δρομολόγια της Ολυμπιακής .

αυτααααα...
 
Η εταιρία έχει μακροπρόσθεσμα σχέδια να νοικιάσει 737..και οταν λέμε μακροπροθεσμα εννοουμε με την εναρξη της επομενης χειμερινής περιόδου δηλαδή σε περιπου ενα χρόνο και αν φυσικά το χρειάζεται και αν φυσικά πάνε όλα καλά με τα οικονομικά της και αν αρχίσει scheduled και αν και αν και αν...προς το παρόν 1 BAE 146 της φτάνει και της περισσεύει..είναι μια αξιόπιστη εταιρία με ορίζοντα καθιέρωσης στον ελληνικό χώρο λόγω της συνεχούς πολυάριθμης μείωσης δρομολογίων απο το Μακεδονία(βλέπε ολυμπιακή)..φίλε καμπινκρου δεν νομίζω οτι δείχνεις κατι στο φορουμ με το να κρίνεις τους πάντες και τα πάντα..γιατι δεν περιμένεις να δεις πως θα εξελιχθεί αυτή η εταιρία και μετα να κρίνεις..γιατι όλοι πλεον γίναμε προφέσσορες :rant: ..εφόσον μένεις και στη θεσσαλονίκη θα περίμενα να στήριζες μια τέτοια αεροπορική κίνηση που έχει ως βάση την ίδια σου την πόλη..πολλοί ξεχνάμε οτι η aegean με ΒΑΕ RJ100 ξεκίνησε και όχι ως βάση την Αθήνα αλλά το Ηράκλειο..όλες απο κάπου ξεκινάνε και συνεχώς διευρυνονται μέχρι να τις πιάσει η κατηφόρα..ε ας αφήσουμε και την astra να κάνει τη δουλειά της
 
και όσο για εταιρείες φάντασμα , για τις αλλες δεν ξέρω..αλλα για την αστρα φίλε , είναι μια πολύ σοβαρή κίνηση .

Επίσης δες το τεύχος Φεβρουαρίου με το αφιέρωμα και μετα κρίνε και παλι ( που είμαι σίγουρος ότι και πάλι μερικοί θα κρίνετε πάλι άσχημα )

επισης καμια σχεση αστρα με άλλες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες .

ακομη η φαντασμα εταιρεία αυτή κάνει και δρομολόγια της Ολυμπιακής .

αυτααααα...

Αγαπητε IATA/TASOS να δεχθω οτι ολα ωραια τα ελεγες γιατι εισαι μεσα στο χωρο και κατι παραπανω θα ηξερες αλλα μολις πεταξες τις πτησεις της ΟΑ που κανει η Αστρα με πεταξες απο τα 30.000 ποδια. Η ΟΑ εχουμε δει οτι εχει κατασπαραχθει, ο Χατζιδακης την εξευτιλισε οσο δεν πηγαινε αλλο, ειδαμε να κανουν προεδροι παρεα με τον Βασιλακη και περα απο αυτο πτησεις της κανει και η Hellas Jet. Και το θεωρεις αξιολογο επιχειρημα για να μας πεισεις. Και μονο που η ΟΑ αφηνει να κανουν πτησεις της η Hellas Jet και η Astra αυτο λεει πολλα σε τι καταντια εχει πια περιελθει... Χαιρομαι να υπερασπιζεσαι μια εταιρεια που τσεκαρεις φιλε μου, αλλα επειδη την τσεκαρεις εσυ μια στο τοσο δεν φτανει για να μην ειναι η εταιρεια φαντασμα.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες παντως γιατι ειναι το μονο αξιολογο που εχει δωθει μεχρι τωρα εδω μεσα ως πληροφορια.
 
Tolisshow":3tlwuchi said:
πολλοί ξεχνάμε οτι η aegean με ΒΑΕ RJ100 ξεκίνησε και όχι ως βάση την Αθήνα αλλά το Ηράκλειο..όλες απο κάπου ξεκινάνε και συνεχώς διευρυνονται μέχρι να τις πιάσει η κατηφόρα..ε ας αφήσουμε και την astra να κάνει τη δουλειά της

Το θεμα ειναι αγαπητε μου οτι πρεπει να κανει τη δουλεια της μαζι με εμας και οχι μονη της... Τελικα το να καθομαστε απαθεστατοι μπροστα σε ολα ειναι ελαττωμα της γενικης πολιτικης μας. :wall: :wall: :wall:


Οσο για την αιγιαου πολλοι ξεχναμε οτι δεν ειναι ο κανονας, αλλα η εξαιρεση στον κανονα... :roll: :roll: :roll:
 
να πω ότι δε θα κάτσω να τσακωθώ με κανέναν μόνο και μόνο για να μην κλείσει αυτό το θέμα .

Στο χωρό του αεροδρομίου ξεκίνησα μικρός ... αρκετοί καλοί γνώστες του αντικειμένου ηπήρξαν καθηγητές μου . Τώρα στα 25 μου χρόνια με μια μικρή εμπειρία στο χώρο , αλλα σοβαρή θα την έλεγα εγώ και στο χώρο των HANDLERS . Αυτό με έχει κάνει να αποκτήσω καλές εμπειρίες και φυσικά πολυ καλές γνωριμίες . Με αρκετούς είμαι και συνάδελφος πλεον . ( goldair handling - olympic )
και με όλα αυτα θέλω να καταλήξω ότι αυτοί οι άνθρωποι με έχουν εμπιστετεί σε πολλά περισσότερα από όσα φανταζεσαι εσυ απο ένα τσεκ ιν για την astra airlines . Αν και το τσεκ ιν ειναι επίσης δουλεία με ευθήνη υπάρχουν και άλλα πράγματα με μεγαλύτερη ευθήνη στο αεροδρομιο .
Απο ότι κατάλαβα εσυ μάλλον με ξέρεις και επισης κατάλαβα ότι εισαι και εσύ μέσα στο χωρο του αεροδρομίου .

ολη αυτη η αναφορα ήταν πιο πολύ για το τσεκ ιν που τόσο πολύ τονίζεις. Επίσης ενα πράγμα δεν έχω καταλάβει . Πιο είναι το πρόβλημα σου με την αστρα .

Οσο για την ολυμπιακή .... για να θεωρηθούμε κατάληλλοι να κάνουμε τισ πτήσεις της , περάσαμε απο έλεγχο , στα πάντα όμως . Που όπως πιστευω υπήρξε και έλεγχος και στην hellas jet .

Επίσης στην μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας έχουμε δείξει τι κάνουμε και έχει μέλλον ακόμα . ΠΑΟΚ , ΠΑΟ , ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ , ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΠΡΟΥ , ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ που μασ εμπιστευτηκαν και συνεχίζου να μας εμπιστευονται ευρωπαικες αγορές .

Επίσης η αστρα ...μέχρι τώρα έχει δείξει ότι κάνει μικρά και σταθερά βήματα . Δεν έταξε πράγματα και δεν τα έκανε . Νέο αεροσκάφοσς ποτέ δεν είπε οτι θα παρει , απλά βγήκαν διαφορα στη φορα που ποτέ δεν ισχύουν .

αυτα είχα να πω ...
 
Εφοσον μπορεις να παρακολουθεις τις εξελιξεις απο κοντα μηπως θα μπορουσες φιλε μου IATA/TASOS να μας πληροφορησεις τι σκοπευει να κανει η εταιρεια φετος το καλοκαιρι??? Θα συνεχισει μονο γραμμη dion tours ισως και zorpidis-ελλειψει της futura για βαρκελωνη (αν και πιστευω οτι αυτο θα καλυφθει εξ ισπανιας π.χ. air europa). Θα υπαρξουν και αλλες πτησεις ΟΑ? Ή υπαρχει κατι νεο στα σχαρια...???
 
Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά απο πέρσι .

Δυστυχως αν με καταλαβαίνεις δεν μπορώ ακόμα να σε πω για τις κινήσεις τισ εταρείας .

με τον καιρό θα βγούν στη φόρα για το τι θα κάνει η εταιρεία .
 
3σέλιδο άρθρο στο airliner world με τίτλο achieving a dream (αναφερόμενο στο όνειρο του ιδρυτή Γιάννη Ζλατάνη).

Πέραν από το κλασσικό airlinerworld-ικό μπλα-μπλα αναφέρεται πως το αεροσκάφος πέταξε 70 block hours τον ιούλιο, 255 τον αύγουστο, 75 το σεπτέμβριο και 100 τον οκτώβριο καθώς και ένα ενδιαφέρον στοιχείο για μία ναυλωμένη πτήση που κλήθηκε να εκτελέσει η εταιρεία από FLR και για το πως το πλήρωμα έπρεπε να πιστοποιηθεί για προσγείωση στο μικρό διάδρομο (~1700m) αλλά ήταν δύσκολο να γίνει άλλη μέρα δεδομένης της απασχόλησης του αεροσκάφους σε άλλες πτήσεις, οπότε πραγματοποίησαν τα 5 touch+go (που απαιτούνται) την ίδια μέρα της πτήσης, 90 λεπτά πριν την αναχώρηση.

Για τα μελλοντικά σχέδια δεν γίνεται αναφορά, πέραν του αορίστου ότι μπορεί να προστεθεί ακόμη ένα BAe 146.
 
Τα ρανταρ μου κατι επιασαν για μεθοδευση περικοπης του μισθου των πληρωματων καμπινας στο ημισυ. Οπως και για μη συμφερουσες αποφασεις.. Το δευτερο με επιφυλαξη, το πρωτο 100%.

Αν ειναι ετσι τα πραγματα, δεν θα εχουμε καλες εξελιξεις στο ολο θεμα... Μακαρι να βγω ψευτης, αλλα...
 
κακιες....

μαλλον τα ρανταρ σου θελουν σερβις στεφανε .... :)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top