Διαβαζω με ενδιαφερον ολα αυτα "περι ιδρυσης νεας αεροπορικης εταιριας στην Ελλαδα", και πραγματικα, υπο αλλες περιστασεις, θα ημουν ευτυχισμενος. Ομως, η ιστορια στην Ελλαδα εχει δειξει, οτι μεχρι σημερα, πλην της ΑΙΓΑΙΟΥ, ολες οι προσπαθειες, εχουν καταληξει στο κλεισιμο των εταιριων, στην απαξιωση του αεροπορικου κλιματος, στις διαφορες "αρπαχτες" που εγιναν στο παρελθον, με θυματα εργαζομενους που εμειναν απληρωτοι, κλο, κλπ. Σημερα, για να γινει μια νεα εταιρια στην Ελλαδα, απαιτουνται κεφαλαια, και μιλαμε για πολλες δεκαδες εκ/ρια US$,,,,,οχι για 3-4 ! Ο σοφος Ελληνικος λαος, λεει οτι "με π....ες, αυγα δεν βαφονται"!
Ουτε φυσικα μπορω να δεχθω, οτι με 2-3 αεροπλανακια 10 θεσεων, η εταιρια αυτη θα αναστηλωθει και θα ευδοκιμησει. Μελετες που εχουν γινει απο σοβαρους επενδυτες, μιλανε για εταιρια που θα εχει τουλαχιστον 10 αεροπλανα του τυπου Bombardier Q400, που θα εκτελει shutle service μεταξυ ΑΤΗ-SKG για να εχει προοπτικη καποιων κερδων, μετα απο 4-5 χρονια συνεχους και αδιαλυπτης λειτουργιας. Ποιος σοφρων επενδυτης θα "εβαζε το χερι στην τσεπη", με κινδυνο να τα ζασει ολα? Θα μπορουσε να επενδυσει στο real estate και στις οικοδομες, με σιγουρα μεγαλα κερδη σε μικρο χρονικο διαστημα.
Μακαρι η εταιρια αυτη να ειναι ε "εξαιρεση του κανονα", και οι φοβοι μου, να μην επαληθευτουν!