Το βάζω εδω γιατί μάλλον έχει να κάνει με "πρακτική εκπαίδευση".
Έχει πάρει πολλούς νέους χειριστές η Aegean? Μέσα σε ένα μήνα είχα 2 παραδείγματα:
Στην πρώτη περίπτωση ο κυβερνήτης "έδωσε στεγνά" τον συγκυβερνήτη στο καλωσόρισμα, λέγοντας πως εκείνος θα είναι στον χειρισμό της πτήσης (και η αλήθεια είναι πως και στην απογείωση αλλά και στην προσγείωση καταλάβαμε χωρίς αμφιβολία το γιατί ο κυβερνήτης ξεκαθάρισε τη θέση του).
Πριν λίγες μέρες πάλι, σε αεροδρόμιο εξωτερικού η πτήση άφιξης απο την Αθήνα ήταν η μοναδική αφικνούμενη που έκανε go-around (με ελάχιστο άνεμο). Αυτό δεν προκάλεσε καθυστέρηση, ούτε και το κατάλαβε κανείς απο όσους περίμεναν να γυρίσουν στην Αθήνα - αλλά και φυσικά ούτε και μας ανακοινώθηκε. Εγω το είδα στο fr24 αλλά και live, μιας και ήμουν σε σημείο που είχα ορατότητα των προσγειώσεων. Σκέφτηκα να ρωτήσω καμία συνοδό στην επιβίβαση αλλά δεν ήθελα να άκουγε κανείς άλλος τίποτα και να άρχιζαν όλοι τη μουρμούρα και τις ερωτήσεις.
Με την προσγείωση στην Αθήνα πήρα και την απάντησή μου για το go around. Ξύπνησαν για τα καλά όσοι κοιμόταν ακόμα, και το αεροπλάνο αφού αποβιβαστήκαμε πρέπει να πήγε με τη μία για λάστιχα, ανάρτηση, άξονα, ψαλίδια και ζυγοστάθμιση.
Έχει πάρει πολλούς νέους χειριστές η Aegean? Μέσα σε ένα μήνα είχα 2 παραδείγματα:
Στην πρώτη περίπτωση ο κυβερνήτης "έδωσε στεγνά" τον συγκυβερνήτη στο καλωσόρισμα, λέγοντας πως εκείνος θα είναι στον χειρισμό της πτήσης (και η αλήθεια είναι πως και στην απογείωση αλλά και στην προσγείωση καταλάβαμε χωρίς αμφιβολία το γιατί ο κυβερνήτης ξεκαθάρισε τη θέση του).
Πριν λίγες μέρες πάλι, σε αεροδρόμιο εξωτερικού η πτήση άφιξης απο την Αθήνα ήταν η μοναδική αφικνούμενη που έκανε go-around (με ελάχιστο άνεμο). Αυτό δεν προκάλεσε καθυστέρηση, ούτε και το κατάλαβε κανείς απο όσους περίμεναν να γυρίσουν στην Αθήνα - αλλά και φυσικά ούτε και μας ανακοινώθηκε. Εγω το είδα στο fr24 αλλά και live, μιας και ήμουν σε σημείο που είχα ορατότητα των προσγειώσεων. Σκέφτηκα να ρωτήσω καμία συνοδό στην επιβίβαση αλλά δεν ήθελα να άκουγε κανείς άλλος τίποτα και να άρχιζαν όλοι τη μουρμούρα και τις ερωτήσεις.
Με την προσγείωση στην Αθήνα πήρα και την απάντησή μου για το go around. Ξύπνησαν για τα καλά όσοι κοιμόταν ακόμα, και το αεροπλάνο αφού αποβιβαστήκαμε πρέπει να πήγε με τη μία για λάστιχα, ανάρτηση, άξονα, ψαλίδια και ζυγοστάθμιση.