crazy pilot
Low-Cost-Class-Member
Η αλήθεια είναι ότι, δεν πρόκειται για διαδικασία ρουτίνας που περιγράφεται στα βιβλία. Ούτε το πότε και πώς γίνεται κλπ. (Τουλάχιστον όχι στα αεροπλάνα που έχω πετάξει εγώ).
Δεν στερείται, όμως, και λογικής, δεν θέτει ΚΑΝΕΝΑ κίνδυνο στην πτήση, αν όλα γίνουν σωστά, και είναι η επέμβαση του ανθρώπινου μυαλού απέναντι στην τυπολατρεία, σε συνδυασμό με αεροπορική εμπειρία.
Οι λόγοι που πρέπει να συντρέχουν και που θα κάνουν έναν χειριστή να σκεφτεί να καταφύγει σ' αυτή τη λύση είναι, κυρίως, οι ακόλουθοι: Πολύ μεγάλες θερμοκρασίες φρένων από την τελευταία προσγείωση/σεις σε ζεστό καιρό, σε συνδυασμό με την αναμονή μικρών σκελών μπροστά μας, σε σχετικά μικρούς διαδρόμους. Επίσης και σε μεγάλους διαδρόμους μπορεί να ισχύει αυτό, για δύο λόγους: Ο ένας είναι, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστείς πολλά φρένα. Και ο δεύτερος, αυτός που λέει ο gonso, με διαφορά μιας.... απογείωσης. Πραγματικά, αν στην τρέχουσα απογείωση ανησυχεί κανείς για την θερμοκρασία των φρένων, (για λόγους ματαίωσης), καταλαβαίνουμε όλοι πόσο πρέπει να ανησυχεί κανείς στην επόμενη απογείωση, μετά από ένα σύντομο σκέλος και σύντομο turn around στο έδαφος.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμβουλευτεί κανείς τα βιβλία του, (ή και τα λαπτοπ του τώρα τελευταία), και να εξασφαλίσει ότι όλες οι παράμετροι που αφορούν το performance της συγκεκριμένης απογείωσης εκπληρούνται απολύτως αν αφήσουμε τους τροχούς κάτω.
Δεν στερείται, όμως, και λογικής, δεν θέτει ΚΑΝΕΝΑ κίνδυνο στην πτήση, αν όλα γίνουν σωστά, και είναι η επέμβαση του ανθρώπινου μυαλού απέναντι στην τυπολατρεία, σε συνδυασμό με αεροπορική εμπειρία.
Οι λόγοι που πρέπει να συντρέχουν και που θα κάνουν έναν χειριστή να σκεφτεί να καταφύγει σ' αυτή τη λύση είναι, κυρίως, οι ακόλουθοι: Πολύ μεγάλες θερμοκρασίες φρένων από την τελευταία προσγείωση/σεις σε ζεστό καιρό, σε συνδυασμό με την αναμονή μικρών σκελών μπροστά μας, σε σχετικά μικρούς διαδρόμους. Επίσης και σε μεγάλους διαδρόμους μπορεί να ισχύει αυτό, για δύο λόγους: Ο ένας είναι, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστείς πολλά φρένα. Και ο δεύτερος, αυτός που λέει ο gonso, με διαφορά μιας.... απογείωσης. Πραγματικά, αν στην τρέχουσα απογείωση ανησυχεί κανείς για την θερμοκρασία των φρένων, (για λόγους ματαίωσης), καταλαβαίνουμε όλοι πόσο πρέπει να ανησυχεί κανείς στην επόμενη απογείωση, μετά από ένα σύντομο σκέλος και σύντομο turn around στο έδαφος.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να συμβουλευτεί κανείς τα βιβλία του, (ή και τα λαπτοπ του τώρα τελευταία), και να εξασφαλίσει ότι όλες οι παράμετροι που αφορούν το performance της συγκεκριμένης απογείωσης εκπληρούνται απολύτως αν αφήσουμε τους τροχούς κάτω.