Απορία με πτήση της Aegean

gioair

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/09/2006
Μηνύματα
63
Likes
0
Σήμερα περιμένοντας στο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ είδα πυροσβεστηκά οχήματα να ακολουθούν μετά την προσγήωση ένα Boeing της Aegean(09:17).To αεροσκάφος προσγηώθηκε ομαλά. Μήπως ξέρει κανείς κάτι ????
 
Οχι αλλα μόλις (20DEC/1708LT) προσγειώθηκε στον 03L ΑΕΕ-962 RJ-100 με πρόβλημα στα υδραβλικά. Βασικά έφυγε αλλά γύρισε πίσω. Μπόρεσε να τροχοδρομίσει μέχρι λίγο πριν τον Κ και ζήτησε towing για το Β51. Ακόμη δεν έχει σταθμεύσει .
 
Για να μην ανοιγω νέο θέμα..
13:30 το SX-BGH με πορεία βορειοδυτική (πάνω απο τον Υμηττό προς Πάρνηθα) με τις ρόδες κατεβασμένες σε πολύ χαμηλό ύψος:
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=10191
Τις ρόδες για όση ώρα το έβλεπα (περίπου πάνω από ΟΑΚΑ) δεν τις είχε σηκώσει..
All normal?

-edit-
Από το realtime του Βενιζέλου οι αναχωρήσεις ήταν:
ΙΩΑΝΝΙΝΑ AEGEAN AIRLINES A3 414 01/03/07 12:55 Αναχώρησε
ΚΑΒΑΛΑ AEGEAN AIRLINES A3 154 01/03/07 12:55 Αναχώρησε
ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ AEGEAN AIRLINES A3 530 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 01/03/07 13:35 Αναχώρησε
Αν και εγώ το είδα 13:30 το πιο πιθανό είναι να ήταν η 530 προς Θεσσαλονίκη-Φρανκφουρτη γιατί τα 12:55 είναι πολύ πριν
 
Το έχω ξαναδεί στην Θεσσαλονίκη (μετά από απογείωση) και η αιτιολόγηση (στο τότε περιστατικό) ήταν ότι οι τροχοί είχαν υπερθερμανθεί κατά την απογείωση, και τους αφήσαν έξω για κάποιο διάστημα να "κρυώσουν".
 
xristos":2o2ba97f said:
Το έχω ξαναδεί στην Θεσσαλονίκη (μετά από απογείωση) και η αιτιολόγηση (στο τότε περιστατικό) ήταν ότι οι τροχοί είχαν υπερθερμανθεί κατά την απογείωση, και τους αφήσαν έξω για κάποιο διάστημα να "κρυώσουν".

φαίνεται στα όργανα η υπερθέρμανση των τροχών?
Αν ναι, σε ξεχωριστή ένδειξη?
 
Στο 737 οχι. Σε αλλα αεροπλανα φαινεται στο EICAS. Μου φαινεται στα NG σε μια εκδοση πρεπει να φαινεται και εκει η θερμοκρασια φρενων. Στα 737-300/400/500 δεν φαινεται πουθενα.
 
Φίλε,MerNion,μην αποκλείεισ να έγινε και αλλάγη α/φους!
 
xristos":2rfkrzvq said:
Το έχω ξαναδεί στην Θεσσαλονίκη (μετά από απογείωση) και η αιτιολόγηση (στο τότε περιστατικό) ήταν ότι οι τροχοί είχαν υπερθερμανθεί κατά την απογείωση, και τους αφήσαν έξω για κάποιο διάστημα να "κρυώσουν".

Xristos sorry αλλά ΔΕΝ ειναι περιστατικό! Ειναι ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Όταν τα φρένα έχουν υπερθερμανθεί ένας από τους τρόπους να κρυώσουμε τα φρένα των κυρίων τροχών (μια και το nose δεν έχει φρένα (για εσας που δεν το γνωρίζετε)), είναι να τους κρατήσουμε DOWN μετά την απογείωση, με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν έχουμε πρόβλημα στα performance της αναχώρισης.

NORMAL PROCEDURE λοιπόν Chris ! ;)

avidriver
 
Υποψιάζομαι οτι αυτό που γίνεται είναι να κρατηθή το α/φος σέ χαμηλό ύψος για περισσότερη ώρα απ'ότι συνήθως,σάν να είχε πρόβλημα gear retraction.Απλώς αντί να επανέλθη στό αεροδρόμιο,συνεχίζει κανονικά μετά από λίγο την άνοδό του,εφ'όσον είναι σίγουρο το πλήρωμα οτι έχουν κρυώσει τά φρένα.

Απορία:

Πώς είναι δυνατόν να υπερθερμανθούν τά φρένα κατά την διάρκεια τής απογείωσης (όπου βεβαίως δέν χρησιμοποιούνται..);
 
:hello?:

1) Τα φρένα του 737 λοιπόν δεν έχουν ενδειξη.

2) Η θερμοκρασία των φρένων κατα την απογείωση εξαρτάται από το α) πόσο πολύ χρησιμοποιήθηκαν τα φρένα στην προηγούμενη προσγείωση β) πόση ώρα έμεινε το αεροπλάνο στο έδαφος και υπό ποιά εξωτερική θερμοκρασία γ) πόση ώρα τροχοδρομούσε για το σημείο απογείωσης και με ποιό βάρος.

3) Αν η θερμοκρασία στα φρένα είχε υπολογιστεί από τους πιλότους ότι είναι μεγάλη ώστε να απαιτείται να μείνουν οι τροχοί κάτω μετά την απογείωση .............

4) Το αεροπλάνο δεν έπρεπε να είχε απογειωθεί καθόλου! Αν ματαίωνε την απογείωση από 120 κόμβους θα αντέχανε τα ήδη βεβαρημένα φρένα ???

Ο μόνος λόγος που μπορούσε να έστεκε αυτή η "διαδικασία" θά ήταν αν το αεροπλάνο έκανε μία πολύ κοντινή πτήση (SKG-KVA πχ) και ο διάδρομος στην Καβάλα ήταν κοντός. (δηλαδή προσγειωνότανε με ήδη ζεστά φρένα).

Τί διαδικασία είναι αυτή? Της Boeing? Της εταιρέιας? Του συγκεκριμένου κυβερνήτη?

Στερείται λογικής .

Hastaroth":1h0hk9c9 said:
Υποψιάζομαι οτι αυτό που γίνεται είναι να κρατηθή το α/φος σέ χαμηλό ύψος για περισσότερη ώρα απ'ότι συνήθως,.......συνεχίζει κανονικά μετά από λίγο την άνοδό του,εφ'όσον είναι σίγουρο το πλήρωμα οτι έχουν κρυώσει τά φρένα.

hastaroth, όσο πιό ψηλά τόσο πιό κρύο. Ποιός ό λόγος να μείνει χαμηλά?
 
Top