Τα περί φαντασμάτων είναι απλως σενάρια που δεν ανταποκρίνονται στη πραγματική κατάσταση...κάποτε η ακτοπλοϊκή σύνδεση ηταν σαφώς καλύτερη αλλά και πάλι υπήρχαν και 2 εταιρίες να πετούν. Σήμερα, παρόλο που η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νόμων είναι εντελώς ελλιπής, υπάρχει μόνο η sky η οποία κιόΛας ήδη έχει αρχίσει να είναι full σε πολλές ημερομηνίες μέσα στο καλοκαιρι...εννοειται οτι η Α3 δεν ενδιαφέρεται ειδικά όταν μαθαίνουμε ότι κόβεται μια γραμμή όπως το Χανιά Θεσσαλονίκη. Εκτελώντας όλες αυτες τις πτήσεις εσωτερικού με Airbus ακόμα και το χειμώνα είναι λογικό τα έξοδα να είναι περισσότερα σε σχέση με ένα αεροσκάφος ελικοφόρο, εκτός και αν έχουν πάντα πάνω από 70% πληρότητα σε αυτές τις πτήσεις εσωτερικού..θυμάμαι χαρακτηριστικά το δρομολόγιo της ΟΑ SKG-RHO-HER-RHO-SKG για αρκετά χρόνια με ΑΤ7 όλο το χρόνο όπως και της air Greece και Α3 απλά με αφετηρία την Αθήνα και μετά την εξαγορά πάλι από Θεσσαλονίκη...τι να πει κανείς..καλά και τα συμφέροντα αλλά και το via ATH συνέχεια δεν είναι και ό,τι καλύτερο..και για κατακλείδα επειδή σας κούρασα, ούτως ή άλλως ένα DH1 έχει βάση τη Ρόδο οπότε δεν νομίζω να ήταν και πολύ μεγάλο πρόβλημα ένα 2x weekly...Η ειρωνεία είναι ότι στο πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ δείχνει τη Ρόδο να συνδέεται με το Ηράκλειο στο χάρτη...