Απολύσεις στην Aegean

Πώς είναι δυνατόν όμως ενώ ο κ.Βασιλάκης να είναι ο ιδιοκτήτης και άλλοι να αποφασίζουν για το ποιος θα μείνει ή θα φύγει; Εκτός κι αν μεθοδεύονται
εξελίξεις τις οποίες σύντομα θα δούμε μπροστά μας.Εκτός κι αν πουληθεί κι η AEGEAN στον όμιλο LUFTHANSA όπως κι άλλες γερμανικές εταιρίες και τότε
τα πράγματα αλλάζουν για όλους.Μήπως οδηγούμαστε σε μια νέα εποχή ραγδαίων εξελίξεων κι ανακατατάξεων; :cool:
 
Η Aegean δεν τα πηγαινει καλα. Στο thread της Olympic Air γραφτηκε:
Kipouros":2q456k8p said:
Αφου ειναι ολα καλα γιατι απολυθηκαν 2 συγκυβερνητες την περασμενη εβδομαδα απο τα dash??

Η αληθεια κρυβεται και στην απαντηση του Mernion (εφυγαν αεροσκαφη απο την ΟΑ και αρα τα πληρωματα περισσευουν), αλλα και στη μειωση, θα συμπληρωσω εγω,του πτητικου εργου των εταιριων για τον χειμωνα γενικοτερα.

Η Olympic Air εκανε ενα πολυ καλο τριμηνο το οποιο ανεβασε τα κερδη προ φορων της εταιριας. Αυτο ομως δεν υπαρχει περιπτωση να επαναληφθει και στο τελευταιο τριμηνο του 2012. Οι πτησεις εχουν μειωθει πολυ σε σχεση με το καλοκαιρι, οπως και οι προσφερομενοι ναυλοι. Μετα την αποχώρηση του SX-OAU τα Airbus στο στολο ειναι 5. Συντομα θα φυγει και αλλο ενα Αirbus.

Η Aegean μετα απο καιρο καταφερε τελικα να αποκτησει το "μονοπώλιο" στην Ελλαδα μεσω της συμφωνιας για εξαγορά (ειτε ολοκληρη αν εγκριθει απο την ΕΕ - ειτε 20% σε περιπτωση αποτυχιας αγορας) της Olympic Air. Δεν εχει καταφερει ακομα να φτασει στη κερδοφορία και απο πληροφοριες που εχω αρκετοι εργαζομενοι της πριν λιγες μερες υπέστησαν μειώσεις στο μισθό τους. Το χειμωνα επισης εχει μειωση στις πτησεις της (σε αριθμο) ωστε σε πολλους προορισμους να εχει καλες πληρότητες. Πλεον με το μεριδιο της Ελληνικης αγορας υπο τον ελεγχο της θα προσπαθισει να εκμεταλευτει τις λιγοτερες "ανταγωνιστικες" πτησεις στα περισσοτερα δρομολογια. Ισως να γινει εκ νεου μοιρασιά σε καποιους προορισμους εσωτερικου που τα Airbus δε "τραβανε" ολο το χρονο.

Η λυση εν μερη ειναι οι απολυσεις. Διοτι: Λιγοτερες πτησεις = Λιγοτερα Αεροπλανα = Λιγοτερα πληρωματα = Απολυσεις.
Αυτο γινεται και σε αλλα κομματια των εταιριων. Απλα παραθετω αυτο που φαινεται περισσοτερο.

Το καλοκαιρι, οι εταιριες μπορουν να παρουν εκ νεου πληρωματα με συμβαση ορισμενου χρονου για να καλυψουν τις νεες αναγκες που θα δημιουργησουν. Η ΟΑ εχει ηδη κλεισει Charter πτησεις για το καλοκαιρι περαν του δικου της πτητικου προγραμματος, οπως φυσικα και η Aegean. Καμια εταιρια δε θελει να λειτουργει με μεγαλο παθητικο ολο το χρονο και να χρησιμοποιησει ολο της το προσωπικο στο φουλ μονο για 4 μηνες. Οσο καλυτερα παει ο χειμώνας, τοσο καλυτερα θα παει ολη η χρονια.
 
Και φυσικά αυτή η κατάσταση που ήδη περιγράφεται έχει να κάνει και με την οικονομική κατάσταση που διέρχεται η πατρίδα,όπου με τα ολοένα μειωμένα εισοδήματα
το αεροπλάνο πλέον φαντάζει είδος πολυτελείας σαν μεταφορικό μέσο τουλάχιστον στο εσωτερικό.Ελπίζω η ανάκαμψη που υποστηρίζουν ότι θα εμφανιστεί...προσεχώς να
φέρει το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την άνθηση των αερομεταφορών και των αεροπορικών επαγγελμάτων. :cool:
 
Εμείς οι νέοι αποφητοι πιλότοι δηλαδή να μην ελπίζουμε και πολλα?? διαβασα πολυ απο την σηζητηση, και βλεπω και γύρω μου οτι τα πράγματα ειναι τραγικά.Ελπιζω καπια στιγμη να αλλαξουν ολα αυτα!
 
Η πολιτική αεροπορία,όπως και όλοι οι επαγγελματικοί χώροι ανά διαστήματα περνούν τη δική τους κρίση.Αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα κάτι.Όλα αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή.Σε λίγο χρόνο από τη στιγμή που γράφονται αυτές
οι γραμμές επιστρέφουν τα υδροπλάνα κι αυτό όλοι το γνωρίζουν.Ακόμη κι η RYANAIR ετοιμάζει βάση στα Χανιά.Υπάρχουν και θα υπάρξουν εξελίξεις στο χώρο.Λίγη αισιοδοξία!!! :cool:
 
Top