Απώλεια δεύτερου Μαλαισιανού 777;

  • Thread starter Thread starter Air Greece
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μέχρι την Πέμπτη μπορείς να λάβεις εξαργύρωση εισιτηρίων που έχουν κρατηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου στις πτήσεις της Malaysian, εάν θέλεις να ταξιδεύσεις με άλλη εταιρεία.

http://www.businesstraveller.com/news/1 ... passengers
 
Θα προσπαθήσω πολύ, ώστε να μην το πολιτικολογήσω (UKR vs RUS, RUS vs USA, EU vs RUS κλπ).

Μόνο εγώ απορώ για την απίστευτη άνεση με την οποία τα media, παγκοσμίως, μιλάνε για πύραυλο εδάφους-αέρα? Πού το ξέρουν ότι δεν ήταν βολή αέρος-αέρος? Πού το ξέρουν ότι δεν ήταν βόμβα? Που ξέρουν κάν ότι ήταν κακόβουλη ενέργεια και δεν πήρε φωτιά το αεροπλάνο από κάποιο επικίνδυνο φορτίο? Πού ξέρουν ότι δεν έγινε τυχαία σύγκρουση στον αέρα με κάποιο μαχητικό?

Η άνεσή τους αυτή, με κάνει ιδιαίτερα καχύποπτο, ειδικά όταν έχουν βγάλει συμπέρασμα για το όπλο από την πρώτη μέρα και βρήκαν (με βεβαιότητα) τον υπαίτιο από τα τέλη της δεύτερης μέρας.

Εγώ, για να προλάβω κάποιον που θεωρεί ότι μεροληπτώ, θα πώ ότι ναι, οι ρωσσόφωνοι αντάρτες το ρίξανε και ο μπίπ ο Πούτιν, πανικόβλητος, ψάχνει να τα κουκουλώσει. Τέλος. Πάμε παρακάτω.

Αν υπήρχε κάποιος τρόπος με τον οποίο φαίνεται καταγραφή βολής πυράυλου (πχ. ραντάρ ή δορυφόρος), δεν θα είχε βγεί όποιος κατέχει τέτοιο στοιχείο να το δημοσιεύσει? Κατ' εμέ, δεν υπάρχει τέτοιο στοιχείο, για να μήν έχει βγεί μέχρι τώρα. Άρα, από πού προέρχονται τα στοιχεία περί κατάρριψης?

Τις αρκούδες που κυκλοφορούν, όπως για παράδειγμα το βίντεο στο youtube με τις συνομιλίες των ανταρτών (που βγάλανε οι Ουκρανοί) ή το τουίτ του Ισπανού ΕΕΚ που δούλευε στο Κίεβο και μίλησε για πανικό των Ουκρανών και απειλές για απόλυτη σιωπή, γιατί αυτοί το έριξαν (που βγάλανε οι Ρώσσοι), τις ακούω βερεσέ.

Δεν έχει γίνει ούτε ενός λεπτού διερεύνηση στα συντρίμμια μέχρι στιγμής. Να γίνει ανάλυση για ύπαρξη εκρηκτικής ύλης. Να γίνει μεταλλουργική ανάλυση για τον αν η έκρηξη προέκυψε από μέσα ή από έξω από το αεροπλάνο. Τίποτα. Ακούμε για διάφορες υπηρεσίες ότι θα συμμετάσχουν στη διερεύνηση. Ακούμε ότι οι αντάρτες δεν αφήνουν κανέναν να πλησιάσει. Είδατε εσείς κανέναν υπέυθυνο από (πχ) το NTSB, ή τις ανάλογες υπηρεσίες της Ολλανδίας, Μαλαισίας, Ουκρανίας και δεν ξέρω ποιού άλλου ενδιαφερόμενου, να βγεί ΕΠΙΣΗΜΩΣ, και να πεί : "Κυρίες και κύριοι, η ομάδα μας έφτασε στο σημείο, αλλά δεν της επετράπει η πρόσβαση στα συντρίμμια για να αρχίσει η διερεύνηση"?

Το μόνο που ακούμε είναι για "δεδομένα", που δεν βασίζονται πουθενά.

Τέλος, και για να μή μακρυγορώ, σε πολλά διεθνή μέσα από την πρώτη μέρα, ακούσαμε ιστορικές αναφορές από ειδικούς, για προηγούμενες καταρρίψεις πολιτικών αεροσκαφών. Με ύφος και με προσπάθεια να δείξουν την ιστορική τους κατάρτιση, αναφέρουν στο άσχετο τηλεθεάμον κοινό ότι έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο. To κορεατικό τζάμπο που ρίξανε οι Σοβιετικοί το '83 και το Αιρμπάς της Iran Air που ρίξανε οι Αμερικάνοι, πέντε χρόνια αργότερα. Ιστορίες πρίν 30 χρόνια δηλαδή.

Τυχαία αυτοί οι φυσιοδίφες ξεχνούν ότι οι Ουκρανοί έριξαν κατά λάθος (και το παραδέχτηκαν) το TU-154 της Siberian το 2001, με 78 νεκρούς. Τότε βέβαια, οι Ρώσσοι ήταν κολλητοί με τους Ουκρανούς και ήταν αυτοί που επέμεναν ότι οι Ουκρανοί ήταν αθώοι. Οι Αμερικάνοι δείχνανε τους Ουκρανούς από την πρώτη στιγμή. Τελικά βγήκαν οι τελευταίοι και το παραδέχτηκαν ότι τη "δουλειά" την έκανε δικός τους S-200. ΕΔΩ

Συμπερασματικά:
1) Μήν αφήνουμε πολιτικά συμφέροντα να εμποδίζουν απλές σκέψεις.
2) Για ότι ακούμε από το BBC, CNN, NBC, RT, Al Jazeera, να κρατάμε τα μικρότερα των καλαθιών.
3) Την ώρα που η θάλασσα έχει γίνει γιαούρτι, σε ότι αφορά τις αερομεταφορές στην ΝΑ Ασία, η Μalaysian βγαίνει εκτός παιχνιδιού, από ότι φαίνεται. Είναι γκαντέμηδες. Και δεν υποννοώ τίποτα (συνομοσίες κλπ).
 
Κύριοι ψυχραιμία. Είναι γεγονός ότι έπεσε ένα συγκεκριμένο α/φος. Για την εξαφάνιση του προηγούμενου (διότι περί εξαφανίσεως πρόκειται από την στιγμή που δεν βρέθηκε ούτε ίχνος του α/φους) γράφτηκαν 39 σελίδες και ακόμη κάποιοι συνεχίζουν να γράφουν φανταστικά σενάρια. Αρχίσαμε πάλι τα ίδια. Καλό θα είναι να μην ακούμε τι λένε τα κανάλια και τους ειδήμονες που κάθε φορά που γίνεται κάτι αεροπορικό, όλο οι ίδιοι και οι ίδιοι τρέχουν να μας διαφωτίσουν.
Οι διερευνήσεις δυστυχώς δεn γίνονται από τα σαλόνια. Ας αφήσουμε λοιπόν την Ομάδα διερεύνησης να κάνει την δουλειά της και μετά να υποβάλλουμε και τις προτάσεις μας για βελτίωση της όποιας ατέλειας κάποιου συστήματος, την επιπρόσθετη εκπαίδευση των εμπλεκόμενων ή την εφεύρεση κάποιου συστήματος. Δεν γνωρίζω πόσοι από εσάς έχουν παραβρεθεί σε ατύχημα, να δουν και να μυρίσουν πτώματα και να αφεθούν αμερόληπτοι και ανεπηρέαστοι να συγγράψουν πόρισμα. Διαπιστώνω όμως ότι μεταξύ μας υπάρχει μεγάλη ομάδα συγγραφέων που προφανώς βιάζεται ή δεν έχει τι άλλο να κάνει. Ψυχραιμία και υπομονή.
 
Αγαπητοί εν Christo αδελφοί,
Θα συμφωνήσω εν πολλοίς με τον ιππότη Gonso, και με τον αδελφό Christo: Έχουμε πήξει στις πλέον αναξιόπιστες πηγές που βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα από την πρώτη στιγμή. Έχουμε δει αναμεταδόσεις 'δεδομένων' που κανείς δεν έχει διασταυρώσει ή αντικειμενικά επιβεβαιώσει.
Εμείς, ως πιο σοφοί (γιατί γνωρίζουμε ίσως 5 πράγματα παραπάνω) και ως πιο λυπημένοι (γιατί πραγματικά αγαπάμε την αεροπορία), καλό θα ήταν να μην αναμασάμε κάτι που δεν μπορεί να διασταυρωθεί.
Ο ταξιτζής και ο περιπτεράς έχουν τις δικές τους δουλειές, σίγουρα γνωρίζουν όσα όλη η CIA και η КГБ μαζί δεν γνωρίζουν, αλλά δεν έχουν θέση εδώ. Και, ναι, το είπανε και στις ειδήσεις - και έτσι το μάθαμε και εμείς - ότι τα πολιτικά αεροσκάφη πετούν σε τόσο μεγάλο ύψος που δεν μπορούν να τα πάρουν για στρατιωτικά. To ότι -επιτέλους- το μάθαμε αυτό, ε, κέρδος είναι.
 
Δυστυχώς οι Μαλαισιανές Αερογραμμές δεν έχουν την τύχη με το μέρος τους.

Στις περιπτώσεις αυτές, όταν τελικά αποδειχθεί ποιός φταίει, το πράγμα τελειώνει με το κλασικό "Συγγνώμη κύριοι, Λάθος έγινε!".
Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι επιβαίνοντες στην πτήση θα επιστρέψουν στα σπίτια τους (Για περισσότερες πληροφορίες βλέπετε το βιβλίο του Νικολό Μακιαβέλι "Ο Ηγεμών" που περιγράφει πως λειτουργεί η διπλωματία σε παγκόσμιο επίπεδο!).
 
Η Άστρα πάνω από την ανατολική Ουκρανία
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    172,7 KB · Προβολές: 1.541
Κοιτούσα την Α2921 της προηγούμενης βδομάδας (16 Ιουλίου) και έχει ακριβώς το ίδιο path. Μόνο που τότε είχε και άλλα διάφορα τριγύρω της, που σημαίνει ότι πραγματικά εκεί που οι άλλοι τώρα σταματούν η Α2 θεώρησε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα :oops: Στον χάρτη απέχει κανένα 300χλμ από το σημείο πτώσης της ΜΗ17.

Αυτό που μου προκάλεσε εντύπωση είναι ότι 1-2 λεπτά αφού εξαφανίζεται το στίγμα της ΜΗ17 (περίπου 13:21 τοπική) 15 χλμ ανατολικά (υπολόγισα τις αποστάσεις στην επιφάνεια) και 2000 πόδια ψηλότερα περνάει η SIA351 (772 -συνημμένο), που αν δεν υπήρχαν νεφώσεις δύσκολα μπορώ να φανταστώ ότι δεν θα μπορούσε να είχε οπτική επαφή με το σημείο πρόσκρουσης του μοιραίου 772, δεδομένου της ώρας.

15 λεπτά αργότερα περνάει λίγο νοτιότερα η SIA333 που είναι Α380 και μισή ώρα αργότερα και πλησιέστερα η SIA25 που είναι επίσης Α380 . Ταυτόχρονα και 200 χλμ μακρυά από το σημείο μηδέν η SIA317 που πετάει μάλλον στον ίδιο αεροδιάδρομο με την ΜΗ17 κάνει diversion, ενώ το ίδιο φαίνεται να κάνει και η ΕΚ158 (772) . Ένα 777 της Jet Airways συνεχίζει ακάθεκτο.

Οι πτήσεις 351, 333 και 25 της SIA είναι οι μόνες που περνάν εκεί την στιγμή από την περιοχή και φαίνεται ότι είναι θέμα πολύ καλής τύχης της SIA που δεν βρέθηκε στην θέση της Μalaysian. Πήρε περίπου 30 λεπτά (13:51) για να δούμε το πρώτο diversion. Δεν κατέγραψα μερικά μικρότερα αεροσκάφη εταιρειών τύπου Dniproavia που πετούσαν επίσης σε σχετικά κοντινή απόσταση.
 

Attachments

  • mas17.png
    mas17.png
    400,3 KB · Προβολές: 1.538
Top