Απογείωση με κλειστό κινητήρα!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
CYCaptain":3ewu3wuv said:
Γεια σας παιδιά! Το εν λόγω αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και με ένα κινητήρα σβηστό. Εγώ είμαι κυβερνήτης σε Α330 Cyprus Airways και λόγω ενος προβλήματος στο fuel pump του κινητήρα 1 έκανα απογείωση από Φρανκφούρτη και ο συγκυβερνήτης μου προσγείωση στη Λάρνακα με ένα κινητήρα μόνο. Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%

Αμα εχεις απογειωθει με εναν κινητηρα, εκτος, σε twin engine αεροσκαφος,
1. Σκιζω το πτυχειο μου.
2. Να πας στην nasa.
3. Θα πρεπει να σε εχουν ηδη ζητησει στο ETPS
4. Κανεις πλακα
5. Αν παρ'ολα αυτα επιμενεις, μπορεις να μου εξηγησεις ΠΩΣ τα καταφερες, με ποιο performance, πως κρατησες το αεροσκαφος στον διαδρομο?

Στο αερα, σιγουρα μπορει. Ομως μην ξεχνας, οτι με εναν κινητηρα εκτος σε 2κινητηριο αεροσκαφος, εισαι σε emergency, και ΔΕΝ σου επιτρεπεται να πετας, παρα μονο για να πας στο ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΟ αεροδρομιο.
ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ στο τελος, με αυτα που γραφονται εδω μεσα!
Ε Λ Ε Ο Σ! :wall: :wall:
 
CYCaptain":ng2x11br said:
To V2 ήταν γύρω στα 170 knots. Αν είχαμε απώλεια και του 2ου κινητήρα τότε θα κάναμε αναγκαστική προσγείωση. Να μην ανησυχεις για τίποτα. Πλέον οι σχολές διδάσκουν το 1minute. Αυτό το είπε ένας κυβερνήτης όταν είχε πρόβλημα μετο αεροσκάφος. Μαθαίνουμε να κρίνουμε και να μπαλαντζάρουμε τα πράγματα πριν οπιανδήποτε πράξη μας.
Gather
Rethink
Advise
Decide
Execute

Η εταιρια σου, εχει ενημερωθει για αυτα που γραφεις?
 
gonso":2yvafwsy said:
CYCaptain":2yvafwsy said:
Σημειώστε πως στα 36000 πόδια ταξιδεύαμε με 330knots και το power του κινητήρα 2 ήταν μόνο N1 67%

Αυτό δεν το είχα προσέξει. 330kts σε αυτό το ύψος, σημαίνει χοντρικά περίπου :2: Mach 0.97 :8:
Εντάξει μωρέ, θέμα θα το κάνουμε;; Απλά θα ταξίδευε και με λίγο μουσική (βλέπε overspeed warning) :D
Ή τα 330kts είναι groundspeed!!! Με φουλ headwind στον πυρήνα του jetstream!!!

Πάντως CYCaptain κάνεις την καλύτερη διαφήμιση για την εταιρία σου! Εγώ προσωπικά δεν θα σας προτιμήσω ποτέ...
 
Για να βαλω τα πραγματα λιγο στη θεση τους οι χειρηστες των ΚΑ που τυγχανει να γνωριζω αρκετους ειναι αρτια εκπαιδευμενοι και κρατουν ενα αξιοζηλευτο επιπεδο ασφαλειας πτησεων.
Ειμαι σιγουρος οτι το ιδιο συμβαινει και στη βασανισμενη ΟΑ!
Απλα καποιοι φαντασιοπληκτοι ισχυριζονται οτι θελουν και διασυρουν το ονομα μιας αεροπορικης εταιριας που πετα απο το 1947.
Και επειδη διαβαζω διαφορα, οταν γραφονται ανακριβιες η ψεματα ποια ειναι η πολιτικη του φορουμ γι'αυτο το θεμα?
 
Επειδή και μετά τον αποκλεισμό του CYCaptain το θέμα δεν έχει λήξει, βάζω εδώ μια κλειδαριά. Η γνώμη μου είναι ότι το μέλος CYCaptain μονο κυβερνήτης των Κυπριακών Αερογραμμών δεν είναι. Αν και πάλι είναι κυβερνήτης, τότε ντροπή του!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top