Απογειώσεις και προσγειώσεις της Aegean

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: takeoff

Aristoteles":2ki9cp4g said:
Δεν ξέρω παιδιά πάντως ένα έχω να πώ προχθές που πετόυσα για Αθήνα με την aegean ο πιλότος νόμιζε ότι ήταν στο airshow της Τανάγρας αλλά ήταν διασκεδαστικό έκανε κατακόρυφη απογείωση και έκανε εν ώρα αναρίχισεις κινήσεις ενός F-16 block 52+ άρχιζε και πραγαματοποόύσε ελιγμγούς μέχρι που έφτασε η ώρα της προσγείωσης και το πουλάκι μου δεν μπορόυσε να επιταχύνει και ανακοίνωσε νομίζω failyre landing gears!!


σοβαρά μιλάς???

Προφανώς και μιλάει σοβαρά!!!


Αλλά Aristoteles δεν μας είπες αν το αεροσκάφος F-16 της Aegean είχε και τις σύμμορφες δεξαμενές καυσίμων ή όχι!!!
Γιατί αν δεν τις είχε μπορούσε να "τραβήξει" περισσότερα G´s!!!

Καλά ταξίδια!
 
737

Αγαπητέ cavo paradiso όσο απίστευτο και να φαίνεται έναι αληθινό!!¨Οταν το γεγονός αυτό το σχολίασα με τον πατέρα μου ο οποίος είναι δυστηχώς πιλότος μου είπε το ίδιο πράγμα πυ μου λες εσύ και βέβαια είναι ολόσωστα αλλά ρε μεγάλε (ο πιλότος πάντα) τί μου κάνεις μαγκιές με ένα 737? έστο κι ας είχε 96 επιβάτες!! Αλλά ένα δεν καταλαβαίνω που δεν μου το απαντά ο πατέρας μου γιατί αρχίζει και ανεβάζει τα γκάζια από τις τελικές της τροχοδρομήσεως?Μπορείς να μου απαντ΄ήσεις γιατί από τον πατέρα μου χαίρι δεν βλέπω!!!
 
Re: 737

Aristoteles":10hitcgi said:
Αλλά ένα δεν καταλαβαίνω που δεν μου το απαντά ο πατέρας μου γιατί αρχίζει και ανεβάζει τα γκάζια από τις τελικές της τροχοδρομήσεως?Μπορείς να μου απαντ΄ήσεις γιατί από τον πατέρα μου χαίρι δεν βλέπω!!!

Από όσο ξέρω (και μπορώ να υποθέσω) χρειάζεται λιγότερο διάδρομο για να απογειωθεί. Ίσως και λιγότερα καύσιμα... :?
 
737

¨Οταν το αεροπλάνο είναι άδειο και βέβαια απογειώνεται πιο σύντομα δηλαδή λιγότερο διάδρομο αλλά αυτός πριν ευθυγραμίσει με το 36 δηλαδή στο taxing άρχιζε και ανέβαζε ισχύ.Καλά εξαρτάτε και από τον πιλότο εν ο λίγης!
 
Απλά εννοώ ότι αν ήδη έχει μια μικρή ταχύτητα πριν μπει στο κατώφλι του διαδρόμου (και βέβαια έχει πάρει clearance) χρειάζεται μικρότερο μήκος απ' ότι αν ξεκινήσει από μηδενική, ανεξάρτητα από το αν είναι άδειο ή γεμάτο. Το είχα δει σε video, νομίζω κάπου στην Ιταλία, όπου από τροχόδρομο κάθετο στο διάδρομο μπήκε για lineup με την ταχύτητα τροχοδρόμησης χωρίς να σταματήσει καθόλου πριν το roll-out. Δυστυχώς δεν μπορώ να βρω το συγκεκριμένο video... :(
 
Re: 737

Aristoteles":2m7lgf80 said:
Αλλά ένα δεν καταλαβαίνω που δεν μου το απαντά ο πατέρας μου γιατί αρχίζει και ανεβάζει τα γκάζια από τις τελικές της τροχοδρομήσεως?Μπορείς να μου απαντ΄ήσεις γιατί από τον πατέρα μου χαίρι δεν βλέπω!!!

Αυτή η τεχνική ονομάζεται rolling take off και εφαρμόζεται για να κερδίσεις χρόνο! Το χρησιμοποιούν όλες οι low cost!
Κερδίζεις δευτερόλεπτα κάνοντας όλο το setup kai το checklist στον τροχόδρομο, μπαίνεις στον διάδρομο χωρίς να φρενάρεις και.... απογείωση!
Πολλές φορές το ζητάνε και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας για να επιταχύνουν την κίνηση!
Με την εκπληκτική φράση των αμερικανών: "Cleared for take off, keep it rollin´"


Υ.Γ dlmltrls το αντίθετο ισχύει! Αν ξεκινήσεις με μηδενική ταχύτητα και με στοιχεία στον κινητήρα θέλεις λιγότερο διάδρομο! Αυτό εξ' άλλου εφαρμόζεται από μικρά αεροσκάφη σε αεροδρόμια με κοντούς διαδρόμους.
 
Ολα αυτα τι σχεση εχουν με τις αποπροσγειωσεις της Α3?
 
Α ok! Θα μπέρδεψα και το φίλο Aristoteles με τις επινοήσεις μου :twisted:
Νόμιζα πάντως ότι ξεκινώντας από 20-25kts π.χ. αντί από 0 θα έφτανε πιο σύντομα στη Vr, για αυτό και θα ήθελε μικρότερο μήκος διαδρόμου.
 
Παιδιά δεν βρήκα ιδιαίτερο νόημα στην ύπαρξη αυτού του topic εξ' αρχής... και η κουβέντα έχει ξεφύγει κιόλας εκτός θέματος και κατηγορίας... :rolleyes:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top