ezzio_atc":3mtsrtwg said:
Είπε ότι θέλουμε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από το βαθύ δημόσιο και περιέγραψε τα μοντελα που υφίστανται στην Ευρώπη.
Φυσικά και υπαρχουν οι συντεχνιες αλλα να υπαρχει επιπεδο και ειλικρινεια.
Ποιό ακριβώς μοντέλο είναι αυτό που θέλετε, δεν είναι Ι.Δ, δεν είναι βαθύ Δημόσιο, ποιό μοντέλο να αντιγράψουμε απο την Ευρώπη ?.
Εχω την εντύπωση, χωρίς να παρερμηνευτώ ώς ευκολόπιστος, οτι το νέο μοντέλο, που εισάγει το θεσμό του εκτελεστικού συμβουλίου- αν αυτό κάνει τη δουλειά που πρέπει- και μπορεί να δώσει την αυτοδυναμία της ΥΠα σε δικοικητικό αλλά περισσότερο σε οικονομικό επιπεδο, τότε θα εξελιχθεί πολύ καλύτερα απο την παρούσα κατάσταση.. Με τον τρόπο αυτό, ο οποίος αλλωστε υποστηρίχτηκε και απο τους δανειστές- οπως είπε ο Σπίρτζης- καλύπτεται ο δημόσιος χαρακτήρας αλλά και η ανεξαρτησία της ΥΠΑ, αυτό δηλαδή που ζητούσε ο κλάδος σας. Αυτό είναι απο περσινό Δελτίο Τύπου της ΕΕΚΕ :" Το σχήμα που προκρίνουμε και προτείναμε είναι η δημιουργία ανεξάρτητου και βιώσιμου Παρόχου Αεροναυτιλίας, ως αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας ."
Ειλικρίνεια απο τις συντεχνίες της ΥΠΑ δεν νομίζω οτι υπήρξε και ούτε θα υπάρξει , οσο ο καθένας υπονομεύει τον άλλο, προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να κρατήσει ή να χτίσει ένα prestige, προσπαθώντας να "κρατηθεί στην κορυφή" ..Ενα απο τα θέματα για τη απεργία είναι και αυτό : " Δεν αναγνωρίζουν κανένα επιτελικό και διοικητικό ρόλο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας όσον αφορά στη στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Αεροναυτιλίας και αδικαιολόγητα ισχυρίζονται ότι ρόλος των Ελεγκτών εξαντλείται στις επιχειρησιακές τους μονάδες." Οσον αφορά τις "μετατάξεις στις μονάδες Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις κατά παρέκκλιση όλων των ισχυουσών διατάξεων και του αναγνωρισμένου προσοντολογίου των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας όπως τούτο καθορίζεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 340/2015.", αυτό δεν στέκει αφού ενας δόκιμος ΕΕΚ, περναει απο τη ΣΠΟΑ οπου εκεί αν δεν έχει τα προσόντα που πρέπει κόβεται στη διαδικασία. Μήπως πιστεύει κανείς οτι θα έρθει κάποιος γεωπόνος απο ενα Δήμο και την επόμενη ημέρα θα παίσει μικρόφωνο ???
ενώ - λανθασμένα κατά τη γνώμη μου - παραπληροφορούν με αυτό : "Δεν διευκρινίστηκε βάσει ποιας μελέτης βιωσιμότητας προέκυψε η κατανομή των τελών διαδρομής κατά 80% και 20% μεταξύ της υπηρεσίας και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας αντίστοιχα." αφού είναι γνωστό οτι ενα μέρος του κονδυλίου Eurocontrol σαν υπόλοιπο, πήγαινε στον κρατικό προυπολογισμό, σύμφωνα με το ΓΛΚ κάπου 120 εκ. θα χάσει ο προυπολογισμός, επειδή οι πόροι αυτοί θα πηγαίνουν κατευθείαν στην ΑΠΑ/ΥΠΑ
Πρίν λίγο δημοσιεύτηκε απάντηση του Δικοικητή της ΥΠΑ στις αιτιάσεις των ΕΕΚ :
http://www.newsit.gr/flash/ypa_apantisi ... egktes.doc
Εχει ενδιαφέρον να δούμε τη συνέχεια !!