Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κανένας δεν είπε ΑΕ ούτε έχει εξουσιοδοτησει καμια ΓΣ για κατι τετοιο. Τα λεγόμενα του προέδρου ΕΕΕΚΕ ο οποίος στάθηκε ανεπαρκώς στην επιτροπή της Βουλής παραφράστηκαν από τον Υπουργό. Είπε ότι θέλουμε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από το βαθύ δημόσιο και περιέγραψε τα μοντελα που υφίστανται στην Ευρώπη. Ο πρόεδρος ΟΣΥΠΑ στάθηκε καλύτερα αλλά με το γλυψιμο που έριξε και τις ανακριβειες που ειπε έπρεπε αν ειχε επιπεδο το κοινοβούλιο να τον βαλουν στη θεση του. Φτανει που τον πληρωνουν 30χρονια για να μην δουλευει. Αν ηθελε μονιμο προεδρο η ΟΣΥΠΑ επρεπε να τον πληρωνει απο τις εισφορες της. Δυστυχως αυτο ειναι το ελληνικο δημοσιο.
Για το επίδομα απώλειας ειδικότητας ξαναδες τους Ευρωπαϊκους κανονισμους και τον ελληνικό Νόμο. Θεωρώ ότι σε έναν ανεξάρτητο και ελεγχόμενο πάροχο θα γινόταν πολύ καλύτερη διαχείριση αυτού του θέματος.
Φυσικά και υπαρχουν οι συντεχνιες αλλα να υπαρχει επιπεδο και ειλικρινεια.
 
ezzio_atc":3mtsrtwg said:
Είπε ότι θέλουμε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο από το βαθύ δημόσιο και περιέγραψε τα μοντελα που υφίστανται στην Ευρώπη.
Φυσικά και υπαρχουν οι συντεχνιες αλλα να υπαρχει επιπεδο και ειλικρινεια.

Ποιό ακριβώς μοντέλο είναι αυτό που θέλετε, δεν είναι Ι.Δ, δεν είναι βαθύ Δημόσιο, ποιό μοντέλο να αντιγράψουμε απο την Ευρώπη ?.
Εχω την εντύπωση, χωρίς να παρερμηνευτώ ώς ευκολόπιστος, οτι το νέο μοντέλο, που εισάγει το θεσμό του εκτελεστικού συμβουλίου- αν αυτό κάνει τη δουλειά που πρέπει- και μπορεί να δώσει την αυτοδυναμία της ΥΠα σε δικοικητικό αλλά περισσότερο σε οικονομικό επιπεδο, τότε θα εξελιχθεί πολύ καλύτερα απο την παρούσα κατάσταση.. Με τον τρόπο αυτό, ο οποίος αλλωστε υποστηρίχτηκε και απο τους δανειστές- οπως είπε ο Σπίρτζης- καλύπτεται ο δημόσιος χαρακτήρας αλλά και η ανεξαρτησία της ΥΠΑ, αυτό δηλαδή που ζητούσε ο κλάδος σας. Αυτό είναι απο περσινό Δελτίο Τύπου της ΕΕΚΕ :" Το σχήμα που προκρίνουμε και προτείναμε είναι η δημιουργία ανεξάρτητου και βιώσιμου Παρόχου Αεροναυτιλίας, ως αυτοτελούς δημόσιας υπηρεσίας ."
Ειλικρίνεια απο τις συντεχνίες της ΥΠΑ δεν νομίζω οτι υπήρξε και ούτε θα υπάρξει , οσο ο καθένας υπονομεύει τον άλλο, προσπαθώντας με νύχια και με δόντια να κρατήσει ή να χτίσει ένα prestige, προσπαθώντας να "κρατηθεί στην κορυφή" ..Ενα απο τα θέματα για τη απεργία είναι και αυτό : " Δεν αναγνωρίζουν κανένα επιτελικό και διοικητικό ρόλο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας όσον αφορά στη στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Αεροναυτιλίας και αδικαιολόγητα ισχυρίζονται ότι ρόλος των Ελεγκτών εξαντλείται στις επιχειρησιακές τους μονάδες." Οσον αφορά τις "μετατάξεις στις μονάδες Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις κατά παρέκκλιση όλων των ισχυουσών διατάξεων και του αναγνωρισμένου προσοντολογίου των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας όπως τούτο καθορίζεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 340/2015.", αυτό δεν στέκει αφού ενας δόκιμος ΕΕΚ, περναει απο τη ΣΠΟΑ οπου εκεί αν δεν έχει τα προσόντα που πρέπει κόβεται στη διαδικασία. Μήπως πιστεύει κανείς οτι θα έρθει κάποιος γεωπόνος απο ενα Δήμο και την επόμενη ημέρα θα παίσει μικρόφωνο ???
ενώ - λανθασμένα κατά τη γνώμη μου - παραπληροφορούν με αυτό : "Δεν διευκρινίστηκε βάσει ποιας μελέτης βιωσιμότητας προέκυψε η κατανομή των τελών διαδρομής κατά 80% και 20% μεταξύ της υπηρεσίας και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας αντίστοιχα." αφού είναι γνωστό οτι ενα μέρος του κονδυλίου Eurocontrol σαν υπόλοιπο, πήγαινε στον κρατικό προυπολογισμό, σύμφωνα με το ΓΛΚ κάπου 120 εκ. θα χάσει ο προυπολογισμός, επειδή οι πόροι αυτοί θα πηγαίνουν κατευθείαν στην ΑΠΑ/ΥΠΑ

Πρίν λίγο δημοσιεύτηκε απάντηση του Δικοικητή της ΥΠΑ στις αιτιάσεις των ΕΕΚ :
http://www.newsit.gr/flash/ypa_apantisi ... egktes.doc

Εχει ενδιαφέρον να δούμε τη συνέχεια !!
 
μετα τη συνάντηση Σπίρτζη και της ΕΕΚΕ, πάει για αναστολή η απεργία... λίγη μόλις ώρα πριν την έναρξή της !!
 
Καλά, τώρα που άλλαξα τη πτήση μου από αύριο πρωί για σήμερα βράδυ, έκλεισα και Ξενοδοχείο στη Ζυρίχη (δεν έχει πια ανταπόκριση τόσο αργά) κλπ. και μόλις έφτασα στο αεροδρόμιο ακυρώνουν την απεργία. :wall: Τέλος πάντων, θα φύγω σήμερα, για να είμαι σίγουρη, ούτε ξέρω τί θα γίνει με τις ακυρωμένες πτήσεις
 
Αφού έκαναν άνω κάτω όλο τον αεροπορικό κλάδο, αφού χάλασαν τα σχέδια επιβατών, εργαζομένων και τουριστικών επιχειρήσεων αφού έκαναν το κομμάτι τους ρε αδερφέ, ανακοινώνουν αναστολή απεργίας. Γιατί μας έχουν ΟΛΟΥΣ γραμμένους στα @@ τους.

Αν ήμουν η A3 ή η FR θα τους έσερνα στα δικαστήρια μέχρι να αποζημιωθώ για το τελευταίο ευρώ που έχασα.

:evil:
 
Σε αυτο εχεις μεγαλο δικιο..Αλλα εδω ειναι και ευθυνη του υπουργου που επρεπε απο την πρωτη στιγμη που ανακοινωθηκε η απεργια να εκανε αυτη την συναντηση..
 
AirServ":5wgvy1ht said:
Αλλα εδω ειναι και ευθυνη του υπουργου που επρεπε απο την πρωτη στιγμη που ανακοινωθηκε η απεργια να εκανε αυτη την συναντηση..

Μα χθες οι τιτλοι ήταν οτι η συνάντηση ήταν ακαρπη. Συναντήθηκαν αλλά χθες δεν τα βρήκαν ενώ σήμερα τα βρήκαν! Αυτά εμένα μου κάνουν αλισβερίσια. ¨Οπως και να έχει, το καλό ειναι οτι μετά από μια μέρα τερατούργημα για τον ξενοδοχειακό κλάδο (όπως και άλλο) τελικά αποδείχθηκε οτι ολη μέρα δουλεύαμε για μια μεγάλη τρύπα στο νερό. Το ευχάριστο είναι οτι δεν θα είναι ετσι όλη η εβδομάδα. Καλές πτήσεις σε όσους ταξιδεύουν τελικά.

Απορώ τι υποσχέσεις δώθηκαν πάντως!
 
Ασε το τι γραφουν οι φυλλαδες...πιο πολυ διαρροες..εγω προσωπικα στο γραφειο 2 μερες τωρα αλλαζω εισιτηρια με ρυθμους"πολυβολου"...Η ολη ιστορια εκανε ζημια στην εικονα αλλα η ευθυνη βαραινει το υπουργειο κατ'εμε..Επρεπε να εχουν δοθει εξηγησεις πολυ πριν την προκηρυξη της απεργιας και να μην ειχαμε ολη αυτη την ταλαιπωρια και οι επιβατες και εμεις ως γραφεια και αεροπορικες...
 
Angel Aviation":2vm5f5p8 said:
Αυτά εμένα μου κάνουν αλισβερίσια.
Άντε ρε, ντροπή σου και μόνο που το σκέφτηκες. Ο κ. Σπίρτζης είναι γνήσιος ιδεολόγος κομμουνιστής ενώ οι συνδικαλιστές ασχολούνται αυστηρά με τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των εργζομένων και του λαού. Όλα ήταν μια ατυχής παρεξήγηση.
 
Top