Η συγκεκριμένη πτήση άσχετα αν στην Τρίπολη γινόταν χαμός, είχε operator, είχε αντιπρόσωπο στην Ελλάδα, που λογικά γνώριζε για τη στάση των ΕΕΚ. Οταν λοιπόν έγινε γνωστή η καθυστέρηση, γιατί δεν ζήτησε ένας απο αυτούς απο την ΥΠΑ, το ΥΠΕΞ, την πρεσβεία ή οτι άλλο θεσμικό υπάρχει , να χαρακτηριστεί η πτήση ώς "ανθρωπιστική" και να εγκριθεί ή να απορριφθεί ? . Ενας ΕΕΚ που κάνει τη δουλειά του το μόνο που γνωρίζει είναι ο αριθμός πτήσης και την μεταχειρίζεται όπως όλα τα άλλα α/φ. Δεν άπτεται στην πρωτοβουλία 1-2 μεμονωμένων ατόμων ( των "αναίσθητων" δημοσίων υπαλλήλων),αλλά σε διαδικασίες που δεν επιδέχονται αλλαγές στο πόδι !!
H Διαχείριση της Εναέριας Κυκλοφορίας, άσχετα αν σε ενα τόπο γίνεται "χαμός", θέλει επαγγελματισμό και για το λόγο αυτό εκεί δεν θα δεί κάποιος τον πανικό που μπορεί να επικρατεί παραέξω.
Είμαι σίγουρος ότι και οι Λίβυοι υπάλληλοι στην εναέρια κυκλοφορία της Τρίπολης είναι ψύχραιμοι και κάνουν τη δουλειά τους όπως και οι Ελληνες. Οταν λέω "αίτημα" δεν αναφέρομαι σε καμμιά αίτηση "με χαρτόσημο των 10", αλλά για τηλεφωνική συνεννόηση και ίσως ένα Fax, για να μην μπαίνουμε στη σκέψη της γραφειοκρατίας.
Αν είχε γίνει αυτό και αν είχε απορριφθεί ενα τέτοιο αίτημα, τότε όλα όσα γράφεις παραπάνω θα ευσταθούσαν και εγώ προσωπικά θα είχα τσαντιστεί πολύ !!!