Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
επειδή αναφέρθηκε το NATS για το U.K. θα ήθελα να πω ότι πρόκειται για το κλασσικό παράδειγμα αποφυγής ιδιωτικοποίησης.
Όποιος θέλει μπορεί να ανατρέξει σε στοιχεία που δείχνουν πόσο συχνά καταρρέει το σύστημα ελέγχου, ενώ απο οικονομικής πλευράς, νομίζω μόλις πέρισυ ( ή πρίν 2 χρόνια) είχε οικονομικά προβλήματα η εταιρεία και ζήτησε κρατική ενίσχυση, που νομίζω δεν πήρε, αφού το κράτος ( και σωστά) τους είπε να πάνε να δανειστούν γι να τα βγάλουν πέρα !!!
Η χώρα μας δυστυχώς δεν έχει γείτονες που μπορεί να ανταλλάξει παρά μόνο να δώσει ( Αλβανία, Σκόπια, κλπ), ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιό εύκολα και φτηνότερα, στηριζόμενοι ο ένας στα συστήματα του άλλου.
Η χώρα μας εχει μικρά νησιά, τουριστικά, με μικρά αεροδρόμια, που ΠΡΕΠΕΙ να λειτουργούν, έχει αεροδρόμια που δουλεύουν πάνω απο τις δυνατότητές τους για 2-3 μήνες μόνο και μετά σχεδόν τίποτα... ένα σωρό ιδιαιτερότητες που άλλες χώρες δεν έχουν, οπως για παράδειγμα έλλειψη εγχώριας τεχνολογίας, βιομηχανίας στον τομέα της αεροπορίας. Κάποια πράγματα που σε άλλες χώρες τηβς Ε.Ε. θεωρούνται αυτονόητα, εδώ είναι "όνειρα θερινής νυκτός".
 
Σήμερα τα σπουδαία. Τόσο οι ΕΕΚ όσο και η ΟΣΥΠΑ έχουν γεμάτη μέρα...

Οι ΕΕΚ έχουν συγκαλέσει έκτακτη γενική συνέλευση με θέματα την ενημέρωση των μελών για τις εξελίξεις καθώς και τη λήψη απόφασης για την περαιτέρω στάση τους. Τονίζουν μάλιστα ότι η παρουσία όλων των μελών είναι απαραίτητη.
:arrow: http://www.eeeke.gr/INDEX_FILES/EKTAKTH_GEN_SYN_29-07- 2010.pdf

Η ΟΣΥΠΑ απ' την πλευρά της οργανώνει συνέντευξη τύπου όπου και θα δημοσιοποιήσει τις θέσεις της πάνω στο υπο διαβούλευση νομοσχέδιο καθώς φαίνεται να διαφωνεί "με τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου". Bonus, και έλεγα κι εγώ πότε θα το πούν, η διαφωνία τους για την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων...
:arrow: ΟΣΥΠΑ σελ.1, ΟΣΥΠΑ σελ.2
 
Τελικά υπήρξε κάποια απόφαση σχετικά με νέες απεργίες κ.λ.π; Στο site τους δεν έχει αναρτηθεί κάτι σχετικό.
Πετάω στις 8 Αυγ. και ένα ψιλοάγχος υπάρχει.
 
Όχι ακριβώς απεργία αλλά θα έχουμε κινητοποιήσεις...
Απ' την Καθημερινή
Νέα προβλήματα στην ομαλή εκτέλεση του προγράμματος των πτήσεων των αεροπορικών εταιριών, αναμένεται να δημιουργηθούν, μετά την απόφαση των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας να προχωρήσουν σε μείωση της χωρητικότητας του εναέριου χώρου κατά 30% και την εφαρμογή περιοριστικών μέτρων μέχρις ότου διευκρινισθούν οι λόγοι που προκαλούν τις πτώσεις των συστημάτων επικοινωνίας και τα προβλήματα στις συχνότητες και αποκατασταθεί πλήρως η σωστή λειτουργία των μέσων επικοινωνίας και επιτήρησης...
 
Απορία:επί πόσον καιρό υπάρχουν αυτοί οι "λόγοι που προκαλούν τις πτώσεις των συστημάτων επικοινωνίας και τα προβλήματα στις συχνότητες";επί ένα μήνα,ένα χρόνο,μιά δεκαετία;Πώς τόσον καιρό οι ΕΕΚ εργαζόντουσαν με την υπάρχουσα χωρητικότητα τού εναέριου χώρου και ξαφνικά,μετά από μιά -έστω και δίωρη- διακοπή τής λειτουργίας τού συστήματος,αποφασίζουν να μειώσουν την χωρητικότητα;

Και αυτό το "μέχρις ότου διευκρινισθούν οι λόγοι που προκαλούν τις πτώσεις των συστημάτων επικοινωνίας και τα προβλήματα στις συχνότητες και αποκατασταθεί πλήρως η σωστή λειτουργία των μέσων επικοινωνίας και επιτήρησης",μού ακούγεται λίγο περίεργο.Δηλαδή θα γίνουν ΕΔΕ και άλλου είδους διερευνήσεις;Θα βγούν πορίσματα;Και μέχρι τότε οι επιβάτες θα ταλαιπωρούνται στά αεροδρόμια από τίς πολύωρες καθυστερήσεις;Κι'ακόμα,πόσο χρόνο θα απαιτήση αυτή η "πλήρης αποκατάσταση της σωστής λειτουργίας";Αν δηλαδή απαιτηθούν π.χ.πέντε χρόνια γι'αυτό επειδή θα πρέπη να εγκατασταθούν νέα συστήματα,να χτιστούν νέα κέντρα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας κλπ,επί πέντε χρόνια θα χρειαζόμαστε ίσως και δώδεκα ώρες καθυστερήσεων γιά ένα ATH-KVA ή ένα SKG-HER;
 
Όσοι είναι απο "μέσα" γνωρίζουν πολύ καλά οτι το παιγνίδι παίζεται για να κερδηθούν κάποιοι "πόντοι" στο νομοσχέδιο που προωθείται σύντομα για το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ Οι συνδικαλιστές των Ελεγκτών προσπαθούν να καρπωθούν όσα περισσότερα μπορούν, απο θέσεις Γενικών Διευθυντών αποκλειστικά για το δικό τους κλάδο, όσο και ξεχωριστό πάροχο, αν τους "παίρνει" . προς το παρόν φαίνεται οτι δεν τους παίρνει, αφού δεν είναι σύμφωνο και με τη διεθνή πρακτική.
Απλά το πρόβλημα της Κυριακής, συνέπεσε χρονικά με την προσπάθειά τους και τους "under the table" εκβιασμούς προς τους παράγοντες του Υπουργείου Μεταφορών να πετύχουν όσου περισσότερους στόχους μπορούν.
ΠΟΤΕ, οι ΕΕΚ δεν ήταν γνήσιοι συνάδελφοι των υπολοίπων υπαλλήλων της ΥΠΑ, αυτό άλλωστε φαίνεται και απο τις δηλώσεις του τύπου " οι ΕΕΚ και οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ" σε περιπτώσεις κινητοποιήσεων.... Απλά τώρα, μάλλον θα υπάρξει ευθεία αντιπαράθεση με τους Ηλεκτρονικούς, που μέχρι σήμερα τηρούσαν μια πολύ ήπια στάση, σαν να μην υπήρχαν, αφήνοντας τους ΕΕΚ να μιλούν για παρεμβολές, νέες τεχνολογίες, συστήματα, RADAR κλπ, που για τις περισσότερες των περιπτώσεων ακούγονται και άσχετοι...
Το σημερινό άρθρο του Βήματος, μάλλον έχει πιάσει το νόημα !!
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 24/08/2010
 
Ελπίζω μόνο

το σύστημα Ρallas που αγοράστηκε το 2001 αντί 52 δισ. ευρώ

να είναι λάθος , ή το δισ. ή το ευρώ :o 8)

Τα 80 μύρια της πίτας είναι με τον πληθωρισμό μέσα ή χωρίς; :evil:
 
Εγώ πάλι νομίζω ότι το έβαλες στο σωστό Σωκράτη... Cause and effect... Κάτι θα βρεί πάλι ένας απ' τους 1.372 κλάδους της ΥΠΑ να μουρμουρήσει (+να απεργήσει)...
 
Απεργία 7/10

Σύμφωνα με αυτό:

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&c ... id=4595301

αλλά και πολλά ακόμα, θα πραγματοποιηθεί γενική απεργία της ΑΔΕΔΥ την επόμενη Πέμπτη 7 Οκτωβρίου. Γνωρίζετε αν συμμετέχουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας; Στις παλαιότερες συμμετείχαν; ή μπορεί απλά να κάνουν στάση εργασίας για κάποιες ώρες και να εκτελεσθεί π.χ. μία πτήση ανα προορισμό, ή πτήσεις από τις 12 το μεσημέρι και μετά;

Πετάω την Πέμπτη για Άμστερνταμ και όπως καταλαβαίνετε με απαχολεί. (με KLM, στις 16:30 το απόγευμα, αν έχει σημασία).
 
Top