Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
μόνο οι Τηλεπικοινωνιακοί της ΥΠΑ θα κανουν 24 ωρη απεργία, προκαλώντα ςέτσι προβλήματα στα μικρά αεροδρόμια που κάνουν AFIS, όλοι οι άλλοι κλάδοι 4ωρη στάση 10:00-14:00... εν τω μεταξύ 24ωρη απεργία αποφάσισαν Ηλεκτρονικοί, Ελεγκτές και ΟΣΥΠΑ για 14 Ιουλίου, λόγω μη καταβολής δεδουλευμένων.
 
Η πτήση της British Airways Απο Skg για Gatwick στις 14:40 θα πραγματοποιηθεί?
 
Φαίνεται ότι στην Ολυμπιακή άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς, γιατί στην αυριανή στάσης εργασίας των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της ΥΠΑ, ακυρώνουν 28 πτήσεις (και προς το Βουκουρέστι !.?) από τις 108 πτήσεις που πραγματοποιούν καθημερινώς από ΑΤΗ, 20% των πτήσεων τους το οποίον είναι καλύτερο ποσοστό των 32% ακυρώσεων που είχαν και στη προηγούμενη ημερήσια απεργία της ΥΠΑ (29/6). Ενώ η Aegean ακυρώνει 6 πτήσεις από τις 71 πτήσεις που πραγματοποιούν δηλαδή 8% καλύτερο του 21% με την προηγούμενη απεργία. Στην προηγούμενη απεργία ευτυχώς δεν είχε ακυρωθεί καμία πτήση εξωτερικού.
Άντε : σκοπός ο θάνατος του τουρισμού μας.
 
Πως ειναι δυνατον 2 ιδιωτικες εταιριες και οχι μονο αυτες, να μην αναγκαζονται να τροποποιουν τα δρομολογια τους, οταν δεν φερουν ευθυνη για αυτα που συμβαινουν στον δημοσιο τομεα. Οι αυριανες αλλαγες στα δρομολογια γινονται αναγκαστικα! Τα περι τουρισμου ειναι σωστα, αλλα τα περι μανωλιου και αλλα τετοια δημαγωγικα σχολια μας πανε πισω καποιες δεκαετιες, οπως τοτε με τις απεργιες των ελεγκτων για επιδωματα eurocontrol κτλ, που καποιοι ανεγκεφαλοι τις χρεωναν τοτε μονο στην Ολυμπιακη.
 
Belavia,(κοιν.:Συντονιστές) γιατί δεν εκφράζεσαι ανοιχτά υπέρ της Aegean και το κάνεις παραθέτωντας ποσοστά και τονίζοντας συγκεκριμένες λέξεις ;Και πως συμπεραίνεις οτι οι εταιρείες και δε θέλουν να δουλέψουν και έχουν σκοπό να βλάψουν το τουρισμό;Αυτά αφορούν την αυριανή απεργία;Γιατί σε αυτή δε νομίζω οτι θα συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι στις αεροπορικές εταιρείες όπως φανερά υπονοείς με τα περί "Μανολιών".
 
Με το Μανωλιός υπονοώ δεν μπορεί να έχει τόσα μεγάλα ποσοστά ακυρώσεων μια ιδιωτική εταιρεία, εάν η/το διοίκηση/προσωπικό της δεν ενεργεί με κριτήρια παρελθόντος. Μπορεί να κάνω λάθος και η ΟΑ να πραγματοποιεί τόσο μακρινούς προορισμούς και δεν προλαβαίνει να επιστρέψουν τα αεροσκάφη και να κάνουν περιφερειακούς προορισμούς με μεγαλύτερη συχνότητα. Παλαιά μας έφταιγαν οι κακοί δημόσιοι υπάλληλοι των Ολυμπιακών Αερογραμμών, τώρα τι φταίει Πάλι φταίει η ΥΠΑ, Eurocontrol…..
 
Αγαπητέ Belavia,

Με το Μανωλιός υπονοώ δεν μπορεί να έχει τόσα μεγάλα ποσοστά ακυρώσεων μια ιδιωτική εταιρεία, εάν η/το διοίκηση/προσωπικό της δεν ενεργεί με κριτήρια παρελθόντος

Αυτό που λες δεν ισχύει. Η προηγούμενη απεργία δεν αφορούσε ελεγκτές αλλά τους τηλεπικοινωνιακούς της ΥΠΑ, που σημαίνει πως επηρεάζονταν αποκλειστικά δρομολόγια εσωτερικού. Εξ ου και τα ποσοστά της ΟΑ ήταν μεγαλύτερα (μιας και όλες οι άγονες πτήσεις ματαιώθηκαν), που απορείς και βάζεις και bold ότι δεν ακυρώθηκε (ω τι θαύμα) καμία πτήση εξωτερικού. Λογικό είναι από τη στιγμή που η ΟΑ έχει περισσότερες πτήσεις εσωτερικού, να ακυρώνονται περισσότερες πτήσεις της.

Όσον αφορά στην αυριανή απεργία, και πάλι επηρεάζονται μικρά αεροδρόμια στα οποία ακυρώνονται όλες οι πτήσεις ανεξαρτήτως της στάσης εργασίας(AOK, MLO, PAS κτλ). Εξ ου και το ποσοστό της ΟΑ είναι πάλι μεγαλύτερο. Αν η Α3 πετούσε στην Κάρπαθο π.χ. θα την ακύρωνε και αυτή φαντάζομαι. Δυστυχώς δεν πετάει.
 
Γιατί πρέπει να φταίει κάτι/κάποιοι για αυτό που συμβαίνει με την απεργία της ΥΠΑ;Τι ακριβώς εννοείς,Belavia;
Και ποια είναι αυτά τα (παρελθοντικά) κριτήρια με τα οποία θεωρείς οτι είναι πιθανό να ενεργούν υπάλληλοι&διοίκηση της ΟΑ;Επίσης ποια είναι τα διαφορετικά κριτήρια με τα οποία ακυρώνονται πτήσεις άλλων αεροπορικών εταιρειών;
 
για να βοηθήσω πιθανόν στην άρση της παρεξήγησης που διαβάζω, στην αυριανή απεργία μόνο οι τηλεπικοινωνιακοί κάνουν 24ωρη απεργία, έτσι ακυρώνονται πτήσεις όπου γίνεται AFIS απο τηλεπικοινωνιακούς, ενώ οι υπόλοιποι κλάδοι κάνουν 4ωρη στάση.... αναπόφευκτα λοιπόν, όσες πτήσεις κάνει η ΟΑ στα μικρά νησιά ακυρώνονται ανεβάζοντας παράλληλα και το ποσοστό
 
Καλά τα λες αλλά δε νομίζω οτι υπάρχει παρεξήγηση.
Και εξηγούμαι:Η πρώτη σχετική παράθεση του Belavia περί ακύρωσης δρομολογίων αναρτήθηκε στην ενότητα της Olympic Air ενώ αφορούσε ακυρώσεις και της Aegean οι οποίες οφείλοταν στην απεργία της ΥΠΑ.Αφού η συζήτηση μεταφέρθηκε στη σωστή ενότητα,ακολούθησαν απο το ίδιο μέλος σχόλια και χαρακτηρισμοί κατά μιας και μόνο αεροπορικής εταιρείας με τονισμό και χρήση συγκεκριμένων λέξεων οδηγώντας στο συμπέρασμα οτι η μια είναι η γνωστή κακιά και η άλλη "το προσπαθεί".Δικαιούμαι,με αυτά τα επιχειρήματα,να συμπεραίνω οτι πρόκειται για πρόθεση δυσφήμησης και κακολόγησης.
Καλώ τους διαχειριστές να κρίνουν και να πράξουν τα δέοντα.
 
Top