Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
LGIR27":344kok6e said:
Χωρις να θελω να ερθω σε προσωπικη αντιπαραθεση μαζι σου θυμιζω οτι οι Ισπανοι ελεγκτες παιρνουν κοντα στα 12000 μαξ μηνιατικο οι βουλγαροι που ξερω γυρω στα 3κατι και γενικα σε ολη την ευρωπη οι μισθοι ειναι πανω απο αυτες των υπολοιπων υπαλληλων γιατι παιρνουν τα χρηματα απο τα τελη υπερπτησεων. Πληρωνονται δηλαδη απο τις ιδιες τις εταιρειες. Ετσι λοιπον αν απο μενα κοψει τα χρηματα αυτα. απλα η Ελλαδα δεν μπορει να τα εισπραξει απο την Ευρωπη. Θα μπορουσε καλιστα να τα κραταει ολα και να μην δινει φραγκο. Ελα ομως που δεν γινεται αυτο. Ετσι λοιπον καταληγω οτι εγω περνω οτι περνω και δεν εχω και τυψεις γιατι δεν με πληρωνει κανενας απο τους φορολογουμενους για τα εξτρα χρηματα.

Αυτή η λογική είναι πολύ ωραία μπράβο...Μπορούν και οι εφοριακοί να κάνουν το ίδιο φαντάζομαι, χρήματα εταιρειών δεν μαζέυουν;Εκτός και αν η ΕΕ τα προορίζει μόνο για σας κ όχι το κράτος..Αν μιλάμε όμως μιλάμε για φιλοδώρημα των εταιρειών, τότε γιατί δεν κόβεται εντελώς ο μισθός του δημοσίου; Είναι εξωφρενικό να μιλάτε για μισθούς 9000Ε όταν ο πτυχιούχος παίρνει 800Ε...μπορείτε να έχετε ένα κάρο ευθύνες και κινδύνους αλλά το ίδιο και οι καρδιοχειρουργοί των 2500, οι πρέσβεις των 2500 κοκ

Και φαντάζομαι, αφού κόπτεστε τόσο πολύ για την έλλειψη προσωπικού θα δεχόσασταν μια μείωση 25% για μια ταυτόχρονη αύξηση 25% των υπαλλήλων ή μήπως όχι; μήπως τα 9 ή 12 χιλιάρικα δεν φτάνουν;

Φίλοι, η λύση δεν θα δωθεί από την ιδιωτικοποίηση.. το πείραμα έγινε στην Γαλλία μερικώς και αποτυγχάνει με υπαλλήλους 2 ταχυτήτων, τους βολεμένους του δημοσίου και τους υπολοίπους που δεν μπορούν καν να αρρωστήσουν γιατί τους κόβουν τον μισθό..Η λύση θα δωθεί από την τεχνολογία που θα κάνει περιττούς τους ελεγκτές. Ίσως σε 10 ή 20 χρόνια αλλά θα γίνει και με τέτοια προβλήματα οι αρχές κάποτε θα το τολμήσουν γιατί το πρόβλημα είναι περισσότερο ψυχολογικό...Αυτό που γράφτηκε για το αν γίνουμε αμερικανάκια δείχνει ακριβώς τι κόμπλεξ πρέπει να ξεπεράσει αυτή η χώρα.

Ακόμα κάτι τελευταίο..για να καταλαβαίνεις ποδόσφαιρο δεν χρειάζεται να χεις παίξει κιόλας, αυτό είναι σύνθημα των ποδοσφαιριστών τοπικών πρωταθλημάτων για να το παίξουν αυθεντίες. Το πρόβλημα όμως από ότι βλέπω είναι ότι ναι μεν οι ΕΕΚ είναι στον χώρο αλλά λογικά δεν πετάν πότε :?: Γιατί αλλιώς δεν νομίζω ότι θα δείχναν τόση αδιαφορία για ανθρώπους που δώσαν μισό ή 1 μηνιάτικο να πετάξουν και να παν διακοπές και όλο το πρόγραμμα και άλλα εισητήρια να ανατρέπονται λόγω λευκών απεργειών..

Καληνύχτα από την Σιγκαπούρη.
(πόσα καράβια περνάν από τα Στενά της Μαλάκα;πόσα παίρνουν οι λιμενικοί και πόσα το κράτος;)
 
Η λύση θα δωθεί από την τεχνολογία που θα κάνει περιττούς τους ελεγκτές.

Ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω.Μετά από αυτούς θα αφαιρέσουν και τους πιλότους και θα πετάνε τα αεροπλάνα με τηλεχειρισμό.Ήδη γίνεται σε κάποιες σιδηροδρομικές γραμμές μετρό να κυκλοφορούν τραίνα χωρίς οδηγό.Καλή η τεχνολογία,αλλά ο άνθρωπος είναι αυτός που μπορεί να σώσει μια κατάσταση.Τα προγράμματα και οι κώδικες δεν έχουν ελαστικότητα και προσαρμοστικότητα.

reyad":u7u6g260 said:
Η Γερμανια με καμια 100 χιλιαδες δημοσιους υπαλληλους μια χαρα βλεπω να τα καταφερνει
Οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι είναι 100% κρατικοί,και όταν απεργούν όλοι φωνάζουν για την ταλαιπωρία που υφίστανται,και εκεί αρχίζουν τα ίδια "εγώ δεν μπορώ να απεργήσω είμαι ιδιωτικός" κλπ.Και οι συνδικαλιστές εκεί είναι πιο δυναμικοί.
reyad":u7u6g260 said:
το ιδιο και η Σουηδια(και ειναι γνωστο το ποσο σοσιαλιστικο κρατος ειναι η Σουδια).
Ήταν,Πάει η εποχή του Πάλμε.Τις μισές παροχές από τότε έχουν και οι Σουηδοί.Όμως οι επιχειρηματίες εκεί ακολουθούν τους νόμους,εδώ τους αγνοούν διότι απλώς δεν πρόκειται να τιμωρηθούν.

reyad":u7u6g260 said:
Απλα σε μια χωρα που ο πολιτης εχει μεσα του την κουτοπονηρια,χρειαζονται και σκληρα μετρα.
Η κουτοπονηριά όμως δεν είναι προνόμιο του Δ/Υ είναι και του Ι/Υ και του επαγγελματία και όλων.
 
Σε όσους αρέσει η γραφειοκρατία και το μπούρου-μπούρου, το ΥΜΕ ανέβασε μία περίληψη, μία πιό αναλυτική έκθεση (15 σελίδες) και το σχέδιο νόμου (60 σελίδες).

Απ' τα λίγα που διάβασα, το "μαγαζί" γίνεται αυτόνομο...
 
Η λογική «τα λέμε μήνες στον υπουργό αλλά δεν ακούει άρα θα καταστρέψω τις διακοπές του υπαλλήλου των 1100 ευρώ που δούλευε σαν σκυλί όλο το χρόνο για να πάει μια εβδομάδα να ξεκουραστει» είναι αισχρή και χυδαία. Ειδικά όταν μιλάμε για ανθρώπους των 10.000 ευρώ το μήνα.

Ολοι οι ΔΥ και κάμποσοι ιδιωτικοί παίρνουν λιγότερα λόγω κρίσης. Το ίδιο και όλοι οι συνταξιούχοι. Χιλιάδες άλλοι έμειναν χωρίς δουλειά λόγω κρίσης. Ολοι συνεισφέρουν (θέλοντας και μη) στη δύσκολη αυτή ώρα. Ο πατέρας μου με τα 1100 ευρώ σύνταξη είδε μείωση και ο ελεγκτής των 9500€ το μήνα θέλει να τα παίρνει όλα και ακατέβατα. Και για να τα διεκδικήσει καταστρέφει τις διακοπές του πατέρα μου, του φοιτητή, του συνταξιούχου και του τουρίστα που ήρθε να αφήσει κανα ευρώ στην Ελλάδα και που τώρα δεν θα ξαναπατήσει.

Επίσης «λευκή απεργία» σημαίνει ότι πληρώνονται κανονικά το μισθό τους, σωστά; «Αγώνας-αγώνας-αγώνας διαρκείας» και συνδικαλιστική διεκδίκηση αλλά ο μισθός πλήρης και στην ώρα του. Ωραίοι αγωνιστές.... :thx:
 
Εγώ δέν αντιλαμβάνομαι αυτόν τον όρο "λευκή απεργία".Οι άνθρωποι εργάζονται,απλώς μειώνουν την "παραγωγικότητά" τους τόσο ώστε να προκαλέσουν προβλήματα σέ όλους τούς άλλους που επίσης εργάζονται (και που έχουν προγραμματίσει να πάνε πέντε-έξι μέρες να ξεκουραστούν αυτήν την εποχή).Με τον τρόπο αυτό ΚΑΙ εκβιάζουν την κυβέρνηση κρατώντας όμηρους όλους τούς υπόλοιπους,αλλά ΚΑΙ δέν χάνουν τα "μιστά" τους,αφού δέν απ-εργούν (ήτοι δέν απ-έχουν τής εργασίας τους)......

Ητοι,στόν αγώνα ενωμένοι και στην μάσα χωριστά (που έλεγε κι'ένα παλιό σύνθημα).

ΥΓ.Για ποιά 1100 το μήνα μιλάμε;Εγώ π.χ. ούτε κάν 1000 δέν παίρνω....
 
Πάντως η κατάσταση σήμερα έχει βελτιωθεί αισθητά. Από Αθήνα τουλάχιστον, λίγες πτήσεις έχουν καθυστέρηση και αυτές δεν ξεπερνούν την ώρα.
 
reyad":3qq3slbz said:
LGIR27":3qq3slbz said:
ΥΣ δεν ειναι ωραιο να βριζετε καποιες ομαδες εργαζομενων γενικοτερα, ιδιως αν δεν εχετε καμια σχεση με το θεμα, πραγμα που βγαινει απο τα συμφραζομενα καποιων.
Το παραμυθι αυτο καποια στιγμη σε αυτην την χωρα πρεπει να τελειωσει.ΕΕΑ,ΟΣΕ,ΗΣΑΠ,ΔΕΗ,γενικα οποιαδηποτε εξειδικευμενη εταιρια με δεσμους με το δημοσιο προφασιζεται λογους ασφαλειας,πεταει ενα οσοι δεν ξερουν καλυτερα να μην μιλανε και ειναι καλυμενοι.
Οι μισθοι ΟΛΩΝ πρεπει να ειναι προσαρμοσμενοι στην εκαστοτε χωρα.Στην Σουηδια με μεσο μισθο καπου 2000ε+ δεν νομιζω οτι αντιστοιχος υπαλληλος του ΗΣΑΠ ή ο ΕΕΑ να παιρνει 4,5 φορες πανω απο τον μεσο μισθο της χωρας.

Μακαρι να αρχισουν οι ιδιωτικοποιησεις σε ολους τους τομεις πλην υγειας μπας και παει καθολου μπροστα αυτος ο τοπος.

Kαλε μου φιλε μακαρι τα πραγματα να ηταν τοσο απλα οσο θελεις να τα παρουσιασεις δηλ. περισσοτερο κρατος = μη λειτουργικο και ιδιωτικοποιηση= το θαυμα , η λυση ολων των προβληματων

Το προβλημα εστιαζεται στο τροπο λειτουργιας και οχι στη μορφη και δυστυχως εδω ακομα και στις ιδιωτικοποιησεις προωθουνται συγκεκριμενα συμφεροντα και οχι ο καθενας που μπορει με δικαια κριτηρια , κοινως θα τα παρει ο "δικος" :wink: μας αν τα δωσουμε , καλη η θεωρια και οι πολιτικες αλλα μην αγνοουμε το περιβαλλον που πρεπει να εφαρμοστουν .

imaginas":3qq3slbz said:
Όμως οι επιχειρηματίες εκεί ακολουθούν τους νόμους,εδώ τους αγνοούν διότι απλώς δεν πρόκειται να τιμωρηθούν.

Νομιζω το εγραψε καλυτερα και πιο συμπυκνωμενα εδω ο imaginas

Για τους ΕΕΚ θα ηθελα να ακουσω κυριως τους ανθρωπους που γνωριζουν το θεμα και τα προβληματα , τουλαχιστον σ' αυτο το φορουμ , χωρις αφορισμους και χαρακτηρισμους.
 
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για όσους είναι μέσα στην ΥΠΑ και ασχολουνται λίγο με τα τεκταινόμενα.. οι ΕΕΚ θέλουν να αυτονομηθούν ως Αεροναυτιλία ώστε μετά να πούν " τα λεφτά του Eurocontrol" μας ανήκουν και τα μοιραζόμαστε εμείς μόνο .. όπως επίσης και το ταμείο με την αποζημίωση "Απώλειας Πτυχίου" (λέγε με παχυλό εφάπαξ οταν κάποιος ΕΕΚ βγαίνει στη σύνταξη), για να μην το ξεχνάμε και αυτό.. .αυτό το γράφω για να πειστούν κάποιοι οτι οι υπόλοιποι δεν τρώνε κουτόχορτο.
Η αεροναυτιλία παντού στον κόσμο απαρτίζεται απο την παροχή υπηρεσίας ( ATS) δηλαδή τους ΕΕΚ και την διαχείριση των συστημάτων ( ΑΤΜ- CNS) δηλαδή τους ηλεκτρονικούς και τους τηλεπικοινωνιακούς ( μόνο στην Ελλάδα υπάρχει αυτή η διαφοροποίηση). Τώρα οι ΕΕΚ θέλουν να μην είναι με τους υπόλοιπους "πληβείους" αλλά μόνοι τους ώστε να τα μοιράζονται μόνοι τους, λές και μπορεί ποτέ να γίνει αποδεκτό κάτι τέτοιο.
Βέβαια και σήμερα οι ΕΕΚ παίρνουν πολύ περισσότερα απο τους υπόλοιπους κλάδους.. ουσιαστικά αν πάρουν περισσότερα θα τους τα κόψουν λόγω του πλαφόν του Δημοσίου ( ο μισθός του Δικαστή του Αρείου Πάγου ή κάτι τέτοιο) περισσότερο καίει η αποζημίωση λίγο πρίν τη σύνταξη, ετσι δεν είναι ?
Οπότε, φεύγουν απο το Δημόσιο με μορφή ΝΠΙΔ, ώστε να μην έχουν πλαφόν !! ίσως και με τις κατάλληλες -κάτω απο το τραπέζι πιέσεις- να βάλουν στον πάγο την πρόσφατη οδηγία για τους διορισμούς των ΕΕΚ που πλέον μπορούν να είναι και απόφοιτοι Λυκείου- κάτι που διαλύει το prestige του κλάδου.
Πως μιλάνε κάποιοι ΕΕΚ και συνδικαλιστές εκπρόσωποί τους για θέματα που δεν είναι της αρμοδιότητάς τους... πώς μιλούν για τα συστήματα αυτοματισμού, τα RADAR, τις συχνότητες, τις ελλείψεις, οταν αυτό είναι χωράφι άλλου?
Μπορεί ενας τηλεπικοινωνιακός ή ηλεκτρονικός να βγαίνει και να λέει για τη χωρητικότητα, τις διαδικασίες, την αρτιότητα ή όχι των υπηρεσιών ?? δεν νομίζω, θα τον βάλουν αμέσως στη θέση του οι ΕΕΚ...
Ας συνετιστούν λοιπόν οι ΕΕΚ γιατί μπορεί να βρεθεί στο τέλος και στην Ελλάδα κανένας Reagan και να τους στείλει σπίτι τους, εν μία νυκτί, όπως τότε που το είχαν παραξηλώσει στις ΗΠΑ και πλέον δεν θα έχουν τη συμπαράσταση ΚΑΝΕΝΟΣ !!!
 
satcorfu":zcifsx6f said:
Ας συνετιστούν λοιπόν οι ΕΕΚ γιατί μπορεί να βρεθεί στο τέλος και στην Ελλάδα κανένας Reagan και να τους στείλει σπίτι τους, εν μία νυκτί, όπως τότε που το είχαν παραξηλώσει στις ΗΠΑ και πλέον δεν θα έχουν τη συμπαράσταση ΚΑΝΕΝΟΣ !!!

"Air traffic controllers are the people who operate the air traffic control systems to expedite and maintain a safe and orderly flow of air traffic."
Και να ρωτήσω εγώ από την πλευρά του cockpit... ΠΟΥ στο καλό σε όλο αυτό το χάος βλέπουμε το expedition; Τη συμπαράσταση τη δική μας την έχουν ήδη χάσει. Για τα δικά τους δίκαια - άδικα αιτήματά τους δε δέχομαι να βάζω εγώ πλάτη, ούτε να ακούω τα μπινελίκια των επιβατών. Προχτές θα τελείωνα το duty μου στις 1:30 το βράδυ και με αυτές τις αηδίες πήγαμε ως τις 6:30 το πρωί. Τί φταίνε τα παιδιά πίσω στην καμπίνα να ακούνε επι 4 σκέλη φωνές; Οι επιβάτες να φτάνουν στα όριά τους; Στα δικά μας μάτια έχουν πλήρως ταυτιστεί με τις αγροτικές κινητοποιήσεις, χρησιμοποιούμε τις φωνές των άλλων για να πιέσουμε.
Κρίμα που μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, που μαζί με τους συνδικαλισταράδες παίρνει η μπάλα και τους σωστούς επαγγελματίες... Πού είσαι Ρήγκαν;;;
 
Συγγνώμη δηλαδή αλλά πλέον γράφονται εξωφρενικά πράγματα από κάποιους. Η αλήθεια είναι ότι οι ΕΕΚ φαίνεται να βγαίνουν χαμένοι στο επικοινωνιακό κομμάτι απέναντι στον κόσμο και τα συγχρόνως τα δίκαια αιτήματα τους να πάνε στράφι καθώς όλοι στρέφονται στο οικονομικό κομμάτι.
Ειδικά όταν μιλάμε για ανθρώπους των 10.000 ευρώ το μήνα.
και ο ελεγκτής των 9500€ το μήνα θέλει να τα παίρνει όλα και ακατέβατα

Ποιός σας είπε για αυτά τα εξωφρενικά νούμερα μισθών στην Ελλάδα???Δεν μπορεί ο καθένας να γράφει ανακρίβιες και να πετάει νούμερα στα κουτουρου. Σαφώς και είναι υψηλότερα αμειβόμενοι από τους υπόλοιπους ΔΥ αλλά δεν κάνουν την ίδια δουλειά.Η ευθύνη τους ξεκινάει εκεί που των υπολοίπων τελειώνει στο να βάζουν σφραγίδες.Οι πραγματικοί τους μισθοί των 1600Ε για τους νεότερους εως 3500Ε για τους μεγαλύτερους δεν συγκρίνονται με νούμερα-πυροτεχνήματα των 9500 και 10000Ε που γράφονται.

Πως μιλάνε κάποιοι ΕΕΚ και συνδικαλιστές εκπρόσωποί τους για θέματα που δεν είναι της αρμοδιότητάς τους... πώς μιλούν για τα συστήματα αυτοματισμού, τα RADAR, τις συχνότητες, τις ελλείψεις, οταν αυτό είναι χωράφι άλλου?
Μπορεί ενας τηλεπικοινωνιακός ή ηλεκτρονικός να βγαίνει και να λέει για τη χωρητικότητα, τις διαδικασίες, την αρτιότητα ή όχι των υπηρεσιών ?? δεν νομίζω, θα τον βάλουν αμέσως στη θέση του οι ΕΕΚ...

Δεν είναι της αρμοδιότητας τους??? Προφανώς εννοείς δεν είναι της αρμοδιότητας τους αν πάθουν κάποια βλάβη για να την επιδιορθώσουν.Ναι αυτό όντως δεν είναι της αρμοδιότητάς τους. Όχι όμως ότι δε θα θέσουν επί τάπητος θέματα όπως το Ραντάρ (!)που για τους προσεγγίστες και τους ΚΕΠΑΘίτες είναι το κύριο μέσο της δουλειάς τους.Ή για τις συχνότητες!!Αυτό το αιώνιο πρόβλημα.Δε θα θέσουν ζήτημα συχνοτήτων??Μέσα από το οποίο διαδίσεται το κυριότερο όπλο του ελεγκτή η φωνή του.Αν είναι δυνατόν.
να βάλουν στον πάγο την πρόσφατη οδηγία για τους διορισμούς των ΕΕΚ που πλέον μπορούν να είναι και απόφοιτοι Λυκείου- κάτι που διαλύει το prestige του κλάδου
Αυτή η πρόσφατη κοινοτική οδηγία για όσους δε γνωρίζουν αποτελεί απλή ενσωμάτωση στο εγχώριο δίκαιο μιας και ως γνωστόν οι ευρωπαικές οδηγίες εφαρμόζονται υποχρεωτικά.Ποιος μίλησε για prestige κλάδου και άλλα τέτοια.Το ότι η οδηγία λέει ότι οι ΕΕΚ μπορεί να είναι απόφοιτοι Λυκείου οριοθετεί τα minima.Δε σημαίνει ότι στις επόμενες προσλήψεις οι υποψήφιοι θα είναι απόφοιτοι Λυκείου.Μπορεί να είναι (και προφανώς θα είναι) υποψήφιοι με τα κριτήρια που προσελήφθησαν οι τελευταίοι ΕΕΚ.

Εν πάση περιπτώση η καθυστέρηση δυστυχώς επιβατών και πληρωμάτων ήταν αναμφισβήτητη όπως και η ταλαιπωρία τους.Δυστυχώς όπως σε κάθε απεργία οποιουδήποτε κλάδου κάποιοι πλήττονται και αυτοί ήταν και αυτή τη φορά ο απλός λαός που ταξίδευε και οι λοιποί εγαζόμενοι αντί να είναι οι πραγματικά υπευθυνοι για την κατάντια αυτού του τόπου ανάμεσα τους και ότι έχει σχέση με την αεροπορία αυτού,από τη εγχώρια αεροπορική βιομηχανία μέχρι τις υποδομές και την εναέρια κυκλοφορία της...
 
Top