apergia az

  • Thread starter Thread starter IATA/TASOS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ego pantos tha sinistousa ston Kosta na alaksi to eisitirio tou. pion anagasmo ehei mia eteria pou ehei anakiriksi ptoheusei na se stili ston proorismo sou ??

ego tin proti hronia pou eihe klisi to AIA logo tou hioniou eiha kanei tin prospathia na alakso to eisitirio kai na petakso me tin Lufthansa kathos akougotan fimes oti auti thelan na petaksoun kai malista thelan na steiloun ena 747 apo FRA na paralabi tous englobismenous:

sta counter tis LH pantos den dehtikan to eisitirio mou to opio eihe ekdosi i Swissair. To asteio tis istorias eitan tote oti ama to eisitirio to eihe ekdosi i Crossair tha to dehontousan horis kanena problima.

se ena allo forum diabasa iti yparhoun akoma anthropi pou perimenoun tin apozimiosi tis apo tin Swissair

Apo tin alli: Kosta, eisos na eisai enas apo tous teleutaious pou mporoun na petaskoun me tin Alitalia

PS: molis tora diabasa ena artho to opio leei oti gia tin ora ta brikan afentika kai syndikata kai oti den tha yparksoun apergies, toulahiston gia tin ora
 
Associated Press
Trading of Alitalia Stock, Bonds Suspended
Tuesday May 4, 4:47 pm ET
Trading of Alitalia Stock, Bonds Suspended; Italian Government Warns of Possible Bankruptcy


ROME (AP) -- Alitalia shares were suspended Tuesday after falling 15 percent on the Italian stock exchange, and government officials warned the struggling airline could go bankrupt as talks with unions continued on a turnaround plan to rescue the company.

Trading of Alitalia bonds also was suspended. After just under an hour's suspension, trading of shares resumed, with stocks down about 12.5 percent at the close.

The losses came a day after the company said it had only about 200 million euros ($240 million) in liquidity left to deal with its current crisis, and warned it was running out of time to implement the turnaround plan.

"Alitalia can be rescued but it can also go bankrupt," said European Affairs Minister Rocco Buttiglione told RAI state-run TV. "Everybody must take a step back, everybody must be willing to make sacrifices that are necessary to relaunch and rescue Alitalia."

Industry Minister Antonio Marzano also warned that if an agreement were not reached on the turnaround plan, Alitalia might have to be put into state receivership, the ANSA news agency said.

Both the government, which owns 62 percent of the airline, and Alitalia management have been working on a badly needed restructuring plan, but unions have been balking. The company last achieved an operating profit in 1998 and is losing an estimated 50,000 euros ($60,000) an hour.

Plans presented so far included thousands of layoffs from Alitalia's 21,000 work force.

Last week, workers staged a series of wildcat strikes to protest the expected layoffs, plunging Alitalia into chaos at airports across Italy. On Friday, the walkouts forced the company to cancel 700 flights, despite a government order for employees to go back to work.

Alitalia must recover its financial health to achieve its goal of joining an alliance formed by the merger of Air France and KLM Royal Dutch Airlines. Analysts say such an alliance is key to Alitalia's survival.
 
Παρασκευή 7 Μαΐου 2004

17.22

Άνοδος 25% για τη μετοχή της Alitalia

Ύστερα από τη συμφωνία που επιτεύχθηκε μεταξύ της κυβέρνησης της Ρώμης και των συνδικάτων των εργαζομένων στον ιταλικό αερομεταφορέα για τη σωτηρία της Alitalia, η μετοχή της υπερχρεωμένης εταιρίας εκτινάχθηκε σήμερα στο χρηματιστήριο του Μιλάνου στα ύψη.


Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων afp, κατά την πρώτη μέρα της επαναδιαπραγμάτευσης της μετοχής στη Borsa Italia, το «χαρτί» της Alitalia σημείωνε ποσοστιαία άνοδο 25,5% και η τιμή του ανερχόταν στα 0,255 ευρώ, καλύπτοντας σημαντικό μέρος των απωλειών του των τελευταίων ημερών, που είχαν ανέλθει στο 30%.
 
alex den ksero ti paizei me thn swiss kai thn lx giati mporei na eixan prohgoumena kai na mhn dexontousan ta eishthria ( ta legomena fim )
pantos edo kai treis meres pou eixe apergia h az ola phgan mia xara kai oi epibates den eixan provlima . malista etyxe kai kapoie s periptoseis pou o i epibates eftanan kai pio noris kai htan euxaristhmenoi .

tora ti tha sou symbei den ksero ....
alloste an akhs as poume exei provlima sto lhr h az sigoura den tha ton steilei me thn lh alla kata pasa pithanotata me af kai kl prota an yparxoun diathesimes theseis kai meta me tis ypoloipes etaireies .
 
Προς ιδιωτικοποίηση η Αlitalia
ΗΜΕΡΗΣΙΑ, 07/05/2004

Το πρόγραμμα σωτηρίας της Αlitalia από την ορατή απειλή της χρεοκοπίας παρουσίασε χθες η ιταλική κυβέρνηση στον μαραθώνιο των διαβουλεύσεων με τα συνδικάτα.

Την ίδια στιγμή, στο χθεσινό έκτακτο διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας η κυβέρνηση πρότεινε και την εκλογή στη θέση του Προέδρου και του Διευθύνοντα Συμβούλου τον σημερινό Πρόεδρο των ιταλικών σιδηροδρόμων Τζανκάρλο Τσίμολι, ο οποίος θα αναλάβει διευρυμένες διοικητικές αρμοδιότητες και αναμένεται να πλαισιωθεί από ένα νέο και μειωμένο σε αριθμό διοικητικό συμβούλιο.

Έτσι εκτός από τις αλλαγές στην ηγεσία της εταιρείας, με το σχέδιο ανασυγκρότησης της Αlitalia η κυβέρνηση προτείνει τη διατήρηση της σημερινής φυσιογνωμίας της εταιρείας με την υιοθέτηση του ισολογισμού του 2003, την αύξηση των κεφαλαίων της με τη σταδιακή είσοδο νέων μετόχων από τον ιδιωτικό τομέα και την ουσιαστική ιδιωτικοποίηση της εταιρείας στην οποία σήμερα το κράτος διαθέτει το 51% των μετοχών και την εκπόνηση ενός προγράμματος βιομηχανικής ανασυγκρότησης σε συνεργασία με τα συνδικάτα.
 
to italiko kratos ehei 51 % ??? hmmm...... ??? ego kati thimame gia 62 %
 
Alitalia said its board of directors accepted the resignations of Chairman Giuseppe Bonomi and CEO Marco Zanichelli and appointed Giancarlo Cimoli as the new chairman and CEO of the company. Following the resignations of Bonomi and Zanichelli, the majority of the current board members also announced their resignations, to take effect as of the next meeting on May 13 when a new board will be appointed. Cimoli is charged with saving Alitalia from bankruptcy and seeking private investors to fund a badly needed recapitalization. Italian media still speculate the group will be split up into a slimmed-down flight-operating arm and a company to handle other operations. "I think Cimoli will use that as his starting point, although it is up to him to define the shape and type of restructuring," Transport Minister Pietro Lunardi told financial daily Il Sole 24 Ore. The scenario of distilling the profitable activities of Alitalia into a separate venture to lure private investors has been debated in the past as a way to relieve the airline of its debts. Insiders note that large Italian companies and financial institutions could be pressured unofficially into taking a stake in a new, trimmed-down airline--the same way Belgian companies and financial institutions showed their support for a "much needed national carrier" after the demise of Sabena in 2001.--Cathy Buyck
http://www.atwonline.com

Ti sto kalo; Eidane thn prokoph ths Olybiakhs kai zhlepsane; Prepei n'antidrasoyme, mas klevoyn thn patenta! :lol:

PS: Pardon gia to arthro st'Agglika, alla ayth th stigmh variemai afantasta na sas to metafrasw...
 
Exo tin endyposi oti polles etereies exoun black list andagoniston pou den dexonde kato apo opoiesdipote synthikes n'anagnorisoun ta eisitiria tous. I LX ine sigoura mia apo eftes stis listes giati exoun kako istoriko, otan katerefse i Swissair, katerefsan kai ola ta credit agreement pou eixe i etereia.
 
oi italoi panta tous ellines antegrafan
2000 xronia twra
vevaia akolouthousan ton kanona: pio megala, pio grigora, pio polla LOOOOL

una faccia una razza
 
Top