Απαράδεκτο προσωπικό απο τις ΟΑ

  • Thread starter Thread starter AiR_MaNiAc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδια μισο... γιατι δεν εχω καταλαβει κατι

Αυτος ο Ερωτυλος ο τριτοδεύτερος, ο μικροαστός ο νεόμικρομεσαίος ο σιχαμένος ο σαλιάρης ο ακράτητος, ο μικροπρεπής, ο δειλός, ο ποταπός, ο δύσμοιρος επιβατης, ειμαι εγω ????? :wall:
 
Δεν είπε κανένας κάτι τέτοιο. Απορώ πώς το σκέφτηκες!

BTW, καλωσήρθες και στο φόρουμ μας. Ελπίζουμε να τα λέμε και σε άλλα topics και όχι μόνο σε αυτό. Με 150 πτήσεις το χρόνο η συνεισφορά σου θα είναι ανεκτίμητη.
 
Leon_94":2g3xdopj said:
[...] ο δύσμοιρος επιβατης, ειμαι εγω ?????

Εν τοι τοιαυτοι περιπτωσει ναι, διοτι εξορισμου ειμαστε ολα αυτα στην Ελλαδα, οταν μπλεκομαστε με δημοσιες υπηρεσιες, εταιρειες, οργανισμους κουλουπου.

ΥΓ: Και απο μενα ενα καλωσορισες στην παρεα! :mrgreen:


Μενταλι γιορς
 
aas59":3qp1cl3x said:
Αφού αναφέρθηκες σε post μου με quote, οφείλω να τονίσω ότι η νοοτροπία "δεν κράζουμε το προσωπικό των 650€" είναι λανθασμένη

Δεν το έκανα για να σχολιάσω τα γραφόμενά σου, απλά έτυχε να πάρω αυτό που ήθελα να επισημάνω από το πόστ σου.
Φυσικά και τα λίγα λεφτά δεν είναι άλλοθι και στο κάτω κάτω επιλογή τους είναι να μένουν και να εργάζονται στην εταιρεία.
Αυτό που υποστηρίζω, μιας και έχω ζήσει την ΟΑ αρκετό καιρό, είναι ότι ο κόσμος της αποτελεί αυτή την στιγμή (μαζί με το συναισθηματικό δέσιμο του έλληνα με την ΟΑ) τον κυριότερο λόγο που η εταιρεία κρατάει ακόμα τα όποια προσχήματα και μένει ζωντανή παρ' όλο που έχει αφεθεί να πετάει στον αυτόματο.
Φίλε μου aas 59, ξαναλέω ότι δεν αναφερόμουνα σε σένα, αλλά αν ένα τόπικ με αυτό τον τίτλο δεν είναι κράξιμο τότε πως αλλιώς μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε; :wink:
 
Τα πληρώματα καμπίνας σαφώς και βρίσκονται στο αεροσκάφος για την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης,
όμως είναι και υποχρεωμένα να είναι άψογα σε συμπεριφορά και εμφάνιση. Είναι η βιτρίνα της εταιρίας και εκτός αυτού,
γενικότερα στα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών όπου έρχεσαι σε επαφή με πελάτες, είναι ο ελάχιστος σεβασμός απέναντί τους να μιλάς ευγενικά,
να είσαι πρόθυμος και να έχεις άριστη εξωτερική εμφάνιση. Και φυσικά δεν μιλάω για φυσική ομορφιά (οι εποχές που οι αεροσυνοδοί ήταν και μοντέλα
πέρασαν δυστυχώς ανεπιστρεπτί!) αλλά για άψογο μακιγιάζ, χτένισμα, περιποιημένα νύχια, γυαλισμένα παπούτσια και σιδερωμένη στολή που δεν της λείπουν εξαρτήματα!
Και στην τελική, σε μία καθημερινή πτήση όπου δεν θα προκύψει μία κατάσταση ανάγκης, η αψεγάδιαστη παροχή υπηρεσιών και η καλή "διαφήμιση" στην εταιρία, είναι το μόνο που πρέπει να κάνουν τα πληρώματα καμπίνας.
Επίσης το αν πληρώνονται καλά ή όχι, αν έχουν προβλήματα στο σπίτι τους ή αν είναι κουρασμένες (-οι),
ώστε να δικαιολογείται η όποια απόκλιση από τα παραπάνω, δεν ενδιαφέρουν τον επιβάτη. Σε κάθε επάγγελμα έχεις υποχρεώσεις.
Τέλος να πω πως οποιαδήποτε παράπονά μας ως επιβάτες πρέπει να αναφέρονται στην αρμόδια υπηρεσία της εκάστοτε αεροπορικής εταιρίας προς αποφυγή επανάληψης. Και εννοείται πως κακώς κείμενα παρουσιάζονται σε όλες τις αεροπορικές εταιρίες του κόσμου. Η συχνότητα είναι που διαφέρει και ξεχωρίζει τις εταιρίες που αποσπάνε τις κολακευτικές κριτικές των επιβατών.
 
Το κακό όμως είναι όταν τα κακόμοιρα πληρώματα έχουν να αντιμετωπίσουν τον κάθε κομπλεξικό που νομίζει ότι επειδή πληρώνει πρέπει να βγάζει πάνω τους όλα τους τα συμπλέγματα και απωθημένα και να κάνει αναφορές για το παραμικρό, ξεχνώντας ότι ίσως και να εργάζονται περισσότερο σκληρά και υπεύθυνα απ' ό,τι εκείνος.
 
Ας μην κοιτάμε τα άκρα. Τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και οι επιβάτες έχουν δικαιώματα & υποχρεώσεις.
Προφανώς μια κοπέλα που εργάζεται ως πλήρωμα καμπίνας θα πρέπει να ανεχτεί τον "περίεργο" επιβάτη & αν αυτός ξεπεράσει τα όρια, πάντα με ευγένεια, να τον ηρεμήσει. Εννοείται επίσης πως η εμφάνιση της θα πρέπει επίσης να είναι προσεγμένη (το άψογη δεν με ενδιαφέρει προσωπικά) και κυρίως με χαμόγελο :) ! Πρόκειται για τη δουλειά της!
Από την άλλη προφανώς και εμείς ως επιβάτες πρέπει να έχουμε κάποια όρια ανεκτικότητας, διότι ας μην ξεχνάμε πως δεν πρόκειται για ένα απλό επάγγελμα! Μιλάμε για το σεβασμό του πελάτη προς τον υπάλληλο, αλλά και το σεβασμό του ανθρώπου σε άνθρωπο :oops: !

Πάντως θα ήθελα και εμείς, ως επιβάτες, πολλές φορές να βγάζουμε το εκάστοτε πλήρωμα από τη δύσκολη θέση. Ο βάρβαρος επιβάτης που αναφέρει ο aakunz και που δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, είναι πιο πιθανό να ντραπεί αν συνεπιβάτης του κάνει παρατήρηση, παρά κάποιος από το πλήρωμα.
 
Ο πελατης εχει παντα δικαιο, και αδικο να εχει παλι δικαιο εχει! Ο πελατης εαν δεν μεινη ευχαριστημενος δεν θα ξαναρθη και θα το πει και σε 10 αλλους υποψηφιους πελατες, εαν ειναι ευχαριστημενος θα φερει αλλους 2 την επομενη φορα! Και εαν δεν ερθουν πελατες ο εργαζομενος δεν θα εχει δουλεια ειναι απλα. Δεν εχει σημασια τη ζορια τραβαει ο καθενας απο τους εργαζομενους, ουτε το ποσο ευχαριστημενος ειναι απο τον εργοδοτη του, ουτε εαν εκανε σεξ την προηγουμενη νυχτα, στην δουλεια πρεπει να ειναι επαγγελματιας, ευγενικος και εξυπηρετικος οπως προβλεπεται απο τους κανονισμους της εταιριας που δουλευει εαν εχει προβλημα η εαν δεν μπορει η δεν θελει ειναι καλυτερο να φυγη γιατι δεν χαλαει μονο την υποληψη της εταιριας που εργαζεται αλλα και την δικη του προσοπικοτητα που θα πρεπε να σεβεται τουλαχιστο αυτη!
Φυσικα και η εταιρια πρεπει να κραταει ευχαριστημενους τους υπαληλους της για να εχει την απαιτηση και απο αυτους να ειναι καλοι στην δουλεια τους, οι ευχαριστημενοι εργαζομενοι ισουνται και με ευχαριστημενους πελατες, αλλα αυτο δεν ειναι αλοθη για τους εργαζομενους να ειναι μουτρωμενοι και αδιαφοροι!
 
Αν υποθέσουμε ότι έτυχε σε μια πτήση,δεν ευθύνεται όλο το προσωπικό για το περιστατικό.Οι γενικολογίες είναι κακό πράγμα.Εντάξει μπορεί μια δύο κοπέλες να μην ήταν "σε φόρμα".Λέτε να είναι πολιτική της εταιρείας;Ας έκανα ο θιγμένος επιβάτης αναφορά στην εταιρεία.Αν δεν τους το πούμε πώς θα το ξέρουν;Πάντως ο τίτλος του θέματος είναι λάθος...Εμένα στις πρόσφατες πτήσεις μου δεν έτυχε κανένα απαράδεκτο προσωπικό...
 
το 2005 ερχόμουν τον Απρίλιο με την ΟΑ από το Βερολίνο για Αθήνα με στάση στη Θεσσαλονίκη. Το 737-400 ήταν γεμάτο και όταν ήρθε η ώρα του φαγητού -εγώ καθόμουν 2 σειρές πριν το τέλος- το φαγητό μοιραζόταν από 4 σε σύνολο αεροσυνοδούς. Δύο μπροστά και 2 πίσω. Πίσω το καρότσι έσερναν ένας άντρας και μια γυναίκα. Η γυναίκα όση ώρα τη παρακολουθούσα έφτιαχνε τα νύχια της :wall: και ο άντρας τραβούσε μόνος του -εκνευρισμένος- το καρότσι και μοίραζε τους δίσκους. αυτό που θέλω ακόμα να θυμήσω είναι το περιστατικό στην ΟΑ417 το 98' από Κάιρο για Νέα Υόρκη με στάση στην Αθήνα που πέθανε ένας γιατρός γιατί δεν άντεχε το τσιγάρο. Μετά πώς περιμένουν να κρατήσουν τους πελάτες? :evil:
 
Top