Τα πληρώματα καμπίνας σαφώς και βρίσκονται στο αεροσκάφος για την ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης,
όμως είναι και υποχρεωμένα να είναι άψογα σε συμπεριφορά και εμφάνιση. Είναι η βιτρίνα της εταιρίας και εκτός αυτού,
γενικότερα στα επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών όπου έρχεσαι σε επαφή με πελάτες, είναι ο ελάχιστος σεβασμός απέναντί τους να μιλάς ευγενικά,
να είσαι πρόθυμος και να έχεις άριστη εξωτερική εμφάνιση. Και φυσικά δεν μιλάω για φυσική ομορφιά (οι εποχές που οι αεροσυνοδοί ήταν και μοντέλα
πέρασαν δυστυχώς ανεπιστρεπτί!) αλλά για άψογο μακιγιάζ, χτένισμα, περιποιημένα νύχια, γυαλισμένα παπούτσια και σιδερωμένη στολή που δεν της λείπουν εξαρτήματα!
Και στην τελική, σε μία καθημερινή πτήση όπου δεν θα προκύψει μία κατάσταση ανάγκης, η αψεγάδιαστη παροχή υπηρεσιών και η καλή "διαφήμιση" στην εταιρία, είναι το μόνο που πρέπει να κάνουν τα πληρώματα καμπίνας.
Επίσης το αν πληρώνονται καλά ή όχι, αν έχουν προβλήματα στο σπίτι τους ή αν είναι κουρασμένες (-οι),
ώστε να δικαιολογείται η όποια απόκλιση από τα παραπάνω, δεν ενδιαφέρουν τον επιβάτη. Σε κάθε επάγγελμα έχεις υποχρεώσεις.
Τέλος να πω πως οποιαδήποτε παράπονά μας ως επιβάτες πρέπει να αναφέρονται στην αρμόδια υπηρεσία της εκάστοτε αεροπορικής εταιρίας προς αποφυγή επανάληψης. Και εννοείται πως κακώς κείμενα παρουσιάζονται σε όλες τις αεροπορικές εταιρίες του κόσμου. Η συχνότητα είναι που διαφέρει και ξεχωρίζει τις εταιρίες που αποσπάνε τις κολακευτικές κριτικές των επιβατών.