Απάντηση Aegean για ΟΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
dtrach":1xd2m287 said:
Δεν ξέρω πόσοι απο εσας είδατε στο κανάλι Αλφα την κυριακή μια εκπομπη για την Ο.Α......για να βοηθήσω και εγω τη συζητηση :lol: αναφέρθηκε στην εκπομπή οτι μέχρι τουλαχιστον τα μεσα της δεκαετιας του 95 η ο.α εχανε χρήματα για να μείνουν οι "ψηφοφόρι" ευχαριστημένοι οπως αναφερθηκε.Υπήρχαν εκπτωσεις απο τις οποιες η Ο.Α εχει χασει 9.5 δις δραχμες σε κάθε ειδους δημοσιο υπάλληλο απο 25-40%....και όπως επισης αναφερθηκε τη χρονια 88 το διεθνες δικτυο της ο.α ειχε κέρδη 2.5 δις δραχμες όταν το δικτυο εσωτερικού εμφάνισε ζημίες 4.5 δις δραχμων,επειδή το κράτος ανάγκαζε την εταιρία να προσφέρει χαμηλούς ναύλους..παρολο που ειχε το μονοπωλιο.Αναφέρθηκε οτι η αγορά των Α300 κόστισε 92 εκ ευρώ το κομματι οταν η τιμή αγοράς τότε ήταν μικρότερη των 60.

Σίγουρα όλα αυτά είναι αληθή. Όπως και το ότι ο κάθε Βουλευτάκος έκανε τα πάντα να 'διορίσει' τους ψηφοφόρους του στην πλάτη της ΟΑ. Για να μένουν οι 'ψηφοφόροι' του στην ευτυχία τους...
Για πές μας όμως, γιατί όλα αυτά που αναφέρεις είναι μέχρι το 1995. Από ΤΟΤΕ που καταγγέλθηκαν (και όχι μια φορά, ε, κάθε φορά τα ακούω, χρόνια τώρα) και αναφέρθηκαν όλα αυτά ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΕ;;;

ΟΧΙ, γιατι η ΟΑ παρέμεινε ΚΡΑΤΙΚΗ. ΝΑ λοιπόν η ρίζα του κακού. Όλα τα άλλα είναι συμπτώματα. Το αίτιο, αμα δεν το κόψεις, θα το βρίσκεις πάντα μπροστά σου. Και δυστυχώς παρατηρώ αρκετούς ακόμα να μην το έχουν συνειδητοποιήσει αυτό. Το κακό το χτυπάς στη ρίζα του.
 
Λοιπόν μη μπερδευόμαστε άδικα.

Η Ολυμπιακή αποτελεί τόσα χρόνια τσιφλίκι των πολιτικών ΚΑΘΕ κόμματος. Δεν υπάρχει επειδή την αγαπάνε αλλά επειδή την χρειάζονται για να κάνουν την δουλειά τους.
Αν ήμουν λοιπόν ο Βασιλάκης και ήθελα να παίξω τον Ωνάση και εγώ το ίδιο θα έκανα. Τα κάστρα πέφτουν από μέσα.
Ο Καλόφωνος πριν αναλάβει στην Ολυμπιακή ήταν ο διευθυντής της AIR GREECE κατά την περίοδο της αγοράς της από την Αιγαίου.
Είναι πανεύκολο να "μιλήσω" σε κάποιους υπουργούς και αυτοί να μαζέψουν τον στόλο και κατ' επέκταση το δίκτυο της Ολυμπιακής ώστε να μπορώ εγώ να πάρω μερίδιο της αγοράς και να αναπτυχθώ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ο κόσμος μας δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Αλλά από την άλλη μεριά είναι εύκολα να βάλεις τρικλοποδιά σε μία εταιρία σαν την Ολυμπιακή που στην ουσία δεν έχει αφεντικό.

Οι αεροπόροι της ΕΧΠΑ δίνουν κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία όμως, προσέξτε τα καλύτερα....
 
Blade":31bsqesm said:
Αλλά από την άλλη μεριά είναι εύκολα να βάλεις τρικλοποδιά σε μία εταιρία σαν την Ολυμπιακή που στην ουσία δεν έχει αφεντικό.

estw oti mporeis na valeis triklopodia stin OA. kai estw oti exeis dikio.

pes mou ena kalo logo giati na min to kaneis?
 
estw oti mporeis na valeis triklopodia stin OA. kai estw oti exeis dikio.

pes mou ena kalo logo giati na min to kaneis?

Αυτό ακριβώς λέω! Γιατί μόνο σε ένα τόσο διεφθαρμένο κράτος σαν το ελληνικό θα μπορούσες να το κάνεις. Γιατί δεν γίνεται αυτό στην Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία αλλά και σε λιγότερο αναπτυγμένες χώρες όπως η Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία; Όλες αυτές έχουν εθνικούς αερομεταφορείς με προβλήματα αλλά δεν αφήσαν κανένα ιδιώτη να τους τα χώσει για να κάνει τη δουλειά του εις βάρος της κρατικής περιουσίας.
 
Blade":12opw67z said:
estw oti mporeis na valeis triklopodia stin OA. kai estw oti exeis dikio.
pes mou ena kalo logo giati na min to kaneis?

Αυτό ακριβώς λέω! Γιατί μόνο σε ένα τόσο διεφθαρμένο κράτος σαν το ελληνικό θα μπορούσες να το κάνεις. Γιατί δεν γίνεται αυτό στην Ιταλία, Γαλλία, Αυστρία αλλά και σε λιγότερο αναπτυγμένες χώρες όπως η Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία; Όλες αυτές έχουν εθνικούς αερομεταφορείς με προβλήματα αλλά δεν αφήσαν κανένα ιδιώτη να τους τα χώσει για να κάνει τη δουλειά του εις βάρος της κρατικής περιουσίας.

Διακρίνω μια βασική, ιδεολογική διαφορά μας. Θεωρείς ότι ο ανταγωνισμός κάνει κακό. Κατά την έκφρασή σου "τους τα χώνει και κάνει δουλειά σε βάρος της κρατικής περιουσίας". (Αυτό γιατί κάπου παραπονέθηκες για το στυλ μου.)

Λυπάμαι που θα το πώ, αλλά είσαι παραπληροφορημένος. Η έλλειψη ανταγωνισμού είναι αυτή που καταστρέφει εταιρείες. Γιατί τις συνηθίζει στη θαλπωρή της 'ζεστής' αγκαλιάς του κράτους, που ό,τι και να σπάσεις άλλος τα πληρώνει (ο κ. Μήτσος, αν δεν το καταλάβατε). Φίλε μου, αυτό δεν είναι 'κρατική περιουσία' .... Είναι θηλιά στην ανάπτυξη. Θέλεις να έχουν αεροπλάνα τα νησιά; Κανένα πρόβλημα. Τις επιδοτήσεις που πήρε η ΟΑ για να πετάει σαράβαλα ATR και το occasional F50, μπορεί να τις πάρει οποιαδήποτε άλλο εταιρικό σχήμα. Το ότι δεν υπάρχει τώρα είναι αποτέλεσμα του ότι για χρόνια μας ...εξυπηρετεί η ΟΑ...

Το να καλύπτεις τεράστια ελλείματα και να κάνεις τα σταβά μάτια σε χοντρές παραβάσεις (αν η Α3 δεν πλήρωνε ΙΚΑ ή παρακρατούσε σπατόσημο δεν ξέρω κι εγώ τι θα είχε ακούσει!) είναι στέρηση πόρων για πραγματικές επενδύσεις. Και η αλήθεια λάμπει όταν φύγει το πανί και αποκαλυφθούν οι πραγματικές δυνατότητες της εταιρείας.

Η Air France που αναφέρεις : Mακάρι να της μοιάσουμε κάποια στιγμή. Συμμετοχή κράτους λιγότερο από 25%. Όσο την έκανε κουμάντο το κράτος, ήταν εταιρεία-ανέκδοτο. Ιδιωτικοποιήθηκε και μέσα σε πέντε χρόνια έγινε από τις καλύτερες εταιρείες του κόσμου.

Alitalia: Παράδειγμα προς αποφυγή, όχι μίμηση. Το κράτος προσπαθεί να 'προστατεύσει' ακόμα το 'παιδί' του.

Austrian: 100% στο Vienna Stock exchange

Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία: αλοίμονο αν τα πρότυπά μας είναι αναπτυσσόμενες χώρες.
 
Μιλαμε για ανταγωνισμο ο οποιος (και θα το τεκμηριωσω διοτι καποιοι παραπονιουνται διοτι δεν τεκμηριωνω ή δεν καταλαβενουν την τεκμηριωση)......που τον βλεπετε τον αναταγωνισμο στην Ελλαδα????Στα καρτελ των καραβιων-πολυκαταστηματων-τηλεποικοινωνιων-βιομηχανια???Κρατικοδιαιτος ιδωτικος τομεας ειναι με συμφωνιες μεταξυ τους για ακριβες-κακες κακιστες υπηρεσιες...Ενταξει αυτο που συμβαινει με την Ο.Α. ειναι ενα φωναχτο παραδειγμα αλλα ΟΛΟΙ θελουν να ειχαν την ιδια αντιμετωπιση.......οποτε θεωρητικα σωστα μιλαμε.......αλλα η πρακτικη και η ζωη στην Ελλαδα -εμεις που ζουμε εδω το ξερουμε καλα-εχει δειξει αλλα πραγματα....
 
Φίλε MAXIM
1) ένα, αν θέλεις θέμα γενικότερης αντιμετώπισης των πραγμάτων. Το να βάζουμε μπροστά μας τα χειρότερα των παραδειγμάτων και να λέμε, "ε, και αλλού είναι χάλια, τι μας πειράζει που κι εδώ είναι..." ΔΕΝ είναι σωστός τρόπος αντιμετώπισης. Τα παραδείγματά μας πρέπει να είναι τα καλύτερα, όχι τα χειρότερα. Στόχος η βελτίωση προς τα πάνω και όχι το βάλτωμα προς τα κάτω.

2) επί του συγκεκριμένου τώρα. Το έχω γράψει δέκα φορές, θα το κάνω άλλη μία για χάρη σου :wink: Ένα παράδειγμα του τί κάνει ο ανταγωνισμός και ένα του τί δεν κάνει. Δέστε τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. (Διόρθωση: Πειραιάς-Ηράκλειο). Ολοκαίνουργια καράβια, εξυπηρέτηση, υγιής ανταγωνισμός, προσφορές, ταχύτητα, άνεση. Και δέστε τί γίνεται εκεί που το 'κράτος' μας προστατεύει. Γραμμή Πειραιάς-Δωδεκάνησα. Τα χάλια γίνανε πρωτοσέλιδα φέτος. Εκεί ακριβώς που ανακατεύτηκε ο κρατικός προστατευτισμός.

Αναφέρεις ότι δεν αξίζει η ιδιωτική πρωτοβουλία επειδή είναι κρατικοδίαιτη. Σύμφωνοι. Όταν είναι κρατικοδίαιτη δεν αξίζει, πράγματι, γιατί ανακατεύεται το κράτος. Αυτό που υπερασπίζομαι, αυτό που τονίζω πάντα, σε όλα μου τα posts είναι ότι χρειαζόμαστε υγιή ανταγωνισμό. Εκεί, όπου με ιδιωτικές εταιρείες, σε όλο τον κόσμο (ναι, και ανεπτυγμένο και αναπτυσσόμενο) έχει δημιουργήσει κέρδη για όλους. Για τον επιβάτη, κυρίως, γιατί επιβάτες είμαστε και όχι ιδιοκτήτες. Για τον τόπο προορισμού, γιατί αν πηγαίνει κόσμος (έστω κι αν χάνει ο ιδιώτης-ιδιοκτήτης, αυτό είναι δικό του πρόβλημα) τότε αναπτύσσεται το μέρος. Για τον εργαζόμενο, που έχει δουλειά και όχι 'θέση εργασίας'....

Αρα λοιπόν:

Ναι, υπάρχουν πολλά θετικά παραδείγματα ακόμα και στη χώρα μας (τι στο καλό, από άλλο πλανήτη είμαστε?)

Ναι, υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στο χώρο των μεταφορών

Γιατί όχι λοιπόν;
 
george_a":6n554jft said:
Δέστε τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Ολοκαίνουργια καράβια, εξυπηρέτηση, υγιής ανταγωνισμός, προσφορές, ταχύτητα, άνεση.

Πληροφοριακά (off topic) Τα καραβιά που πάνε Χανιά είναι το LISSOS του 1972 και το LATO του 1975
Η ταχύτητα τους 17-18 μίλια
 
SARIDAKIS VASILIS":2gcar0a0 said:
george_a":2gcar0a0 said:
Δέστε τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Ολοκαίνουργια καράβια, εξυπηρέτηση, υγιής ανταγωνισμός, προσφορές, ταχύτητα, άνεση.

Πληροφοριακά (off topic) Τα καραβιά που πάνε Χανιά είναι το LISSOS του 1972 και το LATO του 1975
Η ταχύτητα τους 17-18 μίλια

Σωστός. Εννούσα τα HighSpeed 5, το Βlue Star I κλπ.

Και για να 'διορθώσω' τον εαυτό μου, η γραμμή που είχα στο νού μου ήταν Πειραιάς-Ηράκλειο. Η ΑΝΕΚ έβαλε εκεί, προφανώς λόγω ανταγωνισμού με τις Μινωϊκές, τα 'καλά' της καράβια (Κρήτη Ι & ΙΙ), με ταχύτητες κοντά στα 30 μίλια.
 
ΦΙΛΕ george_a

ΛΥΠΑΜΑΙ που βγαζεις το αυθαιρετο συμπερασμα οτι η τοποθετηση μου κινειται στην λογικη .."ε, και αλλού είναι χάλια, τι μας πειράζει που κι εδώ είναι...,Θελω να βλεπω τα καλυτερα και να τα απαιτω και οχι να τα επαιτω αν και η γενικοτερη νοοτροπια ειναι....κοιτα υπαρχουν και χειροτερα....μακρια λοιπον απο μενα τουτες οι λογικες.....και συνεχιζω
Δινεις ενα παραδειγμα μιας ακτοπλοικης γραμμης (Διόρθωση: Πειραιάς-Ηράκλειο). που λειτουργει σαν βιτρινα για τους καραβοκυραιους -πιθανον να υπαρχουν και κανα 2 αλλα παραδειγματα-δηλαδη στο φιλετο και εκει παλι εχω ενστασεις διοτι θα πρεπει να τυχη μιας μελετης η σχεση κοστους-τιμης-ωρων και υπηρεσιων-και τετοια μελετη δεν εχω στα χερια μου οποτε δεν θα το προβαλω σαν ισχυρο επιχειρημα....αλλα απλως σαν επιχειρημα.Οσο αναφορα αλλες γραμμες εχουμε μια ευθεια αναμιξη του κρατικοδιαιτου ανταγωνισμου....μιας και οι εφοπλιστες δεν ρισκαρουν να χασουν οποτε στρεφονται και λιγο εως πολυ με εκβιαστικο υφος...(θεσεις εργασιων,καθυστερησεις.βλαβες κτλ).θα εκτιμουσα περισσοτερο να εχουν το φιλετο-Κρητη,Κυκλαδες-αλλα να υποχρεωνονται να εχουν και καραβια σε αγονα μερη χωρις χαριστικα δανεια,υποτιμολογισεις,και αλλες ομορφιες, ή να μεινουν τα αγονα λιμανια χωρις πλοια,αρκει να μην φευγουν χρηματα μας προς τα ταμεια των εταιριων που συνηθως εδρευουν στο Λονδινο(αν δεν κανω λαθος).Τωρα πως θα εξυπηρετηθουν οι αγονες γραμμες??????οχι παντως με υπογειες σχεσεις μεταξυ επιχειρησεων και κρατους...

Με χαρα βλεπω πως συμφωνουμαι πως δεν αξιζει ο κρατικοδιαιτος ανταγωνισμος.....αλλα με λυπη διαπιστωνω πως πλειστες οσες εταιριες κρυβονται κατω απο την ομπρελλα του κρατους.....

Η ερωτηση ειναι μια......θελουμε ανταγωνιστικες εταιριες ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ-Ε Ν Ο Μ Ε Σ-(οπως AMERICI ) ή μικρες-μεγαλες Ολυμπιακες......
 
Top